Last / steken onderbuik

29-04-2020 22:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Even een vraagje..
ik ben dus nu 4 a 5 weken zwanger en in november al een miskraam gehad... maar ik heb nu iedere x soort steekjes in me onderbuik / een soort last van me onderbuik.

Herkent iemand dit?
Ben zo bang dat het weer misgaat :(

Gr xxdaaph
Ja, dat hoort erbij. Dat is jouw groeiende baarmoeder die hard werkt om een fijn nestje voor je baby te zijn.

Bij mij voelde het heel erg als menstruatiekrampen. Na het plassen bleef het afvegen spannend, ik was steeds zo bang voor bloed.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
anoniem_6398d67752325 wijzigde dit bericht op 29-04-2020 22:46
43.23% gewijzigd
Ik herken het. Het is nu 7 en wil niet gaan slapen.....

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt na een miskraam, maar dingen voelen die je anders niet voelt hoort bij een zwangerschap. Het kan zijn dat je er nu extra op gefocust bent.

Ik kan ook begrijpen dat je graag antwoorden wilt of dit iets kan betekenen, maar daar ga je hier geen Zinnig antwoord op krijgen. Deel je je gevoel met je partner en kan hij je wat afleiden?

Enne, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop met je mee dat het deze keer goed mag gaan.
Heel vervelend... je kan niet anders dan afwachten.
Ja, ik had bij al mijn zwangerschappen die steekjes. Er is vanalles in werking in je baarmoeder en dat voel je.
Ik ben 5 weken en ik heb dit ook. De ene dag erger dan de andere dag. Echt heel vervelend en het maakt mij ook onrustig. Maar ik weet van mijn eerste zwangerschap dat het erbij hoort.
Ik had het ook bij allevier mijn zwangerschappen (1 kind, 1 baby in de buik, 2 miskramen). Het past ip bij het groeien van de baarmoeder, maar ook als ze nu wel groeit geeft dat geen garanties dat de zwangerschap goed zal gaan.

Eerste trimester is gewoon afwachten :hug: meestal gaat het goed.

Oh en gefeliciteerd natuurlijk!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Bij mij waren die steekjes/krampjes juist een teken dat het goed zat. Bij mijn miskramen had ik ze namelijk niet.
Dankjewell allemaal! ❤️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven