Last / steken onderbuik
woensdag 29 april 2020 om 22:40
woensdag 29 april 2020 om 22:44
Ja, dat hoort erbij. Dat is jouw groeiende baarmoeder die hard werkt om een fijn nestje voor je baby te zijn.
Bij mij voelde het heel erg als menstruatiekrampen. Na het plassen bleef het afvegen spannend, ik was steeds zo bang voor bloed.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mij voelde het heel erg als menstruatiekrampen. Na het plassen bleef het afvegen spannend, ik was steeds zo bang voor bloed.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
anoniem_6398d67752325 wijzigde dit bericht op 29-04-2020 22:46
43.23% gewijzigd
woensdag 29 april 2020 om 22:44
Ik herken het. Het is nu 7 en wil niet gaan slapen.....
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt na een miskraam, maar dingen voelen die je anders niet voelt hoort bij een zwangerschap. Het kan zijn dat je er nu extra op gefocust bent.
Ik kan ook begrijpen dat je graag antwoorden wilt of dit iets kan betekenen, maar daar ga je hier geen Zinnig antwoord op krijgen. Deel je je gevoel met je partner en kan hij je wat afleiden?
Enne, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop met je mee dat het deze keer goed mag gaan.
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt na een miskraam, maar dingen voelen die je anders niet voelt hoort bij een zwangerschap. Het kan zijn dat je er nu extra op gefocust bent.
Ik kan ook begrijpen dat je graag antwoorden wilt of dit iets kan betekenen, maar daar ga je hier geen Zinnig antwoord op krijgen. Deel je je gevoel met je partner en kan hij je wat afleiden?
Enne, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop met je mee dat het deze keer goed mag gaan.
woensdag 29 april 2020 om 23:19
Ik had het ook bij allevier mijn zwangerschappen (1 kind, 1 baby in de buik, 2 miskramen). Het past ip bij het groeien van de baarmoeder, maar ook als ze nu wel groeit geeft dat geen garanties dat de zwangerschap goed zal gaan.
Eerste trimester is gewoon afwachten
meestal gaat het goed.
Oh en gefeliciteerd natuurlijk!
Eerste trimester is gewoon afwachten
Oh en gefeliciteerd natuurlijk!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.