Dun haar.
maandag 4 mei 2020 om 08:44
maandag 4 mei 2020 om 08:51
https://youtu.be/xfGtbKPvkK0 Uitgebreide uitleg om zelf te knippen. En zo zijn er talloze filmpjes.
maandag 4 mei 2020 om 09:10
maandag 4 mei 2020 om 09:15
Of gelijk een mooie kans om je pony uit te laten groeien
Het eruit glijden van de speldjes komt denk ik niet perse omdat je dun haar hebt, maar stijl en glad haar. Ik heb juist best veel haar en bij mij blijven die goedkope gladde speldjes ook totaal niet zitten.. Als je van die klik-speldjes hebt, kijk dan eens bij Zenner, stay-in-hair. Bij schuifspeldjes dus niet die gladde dingen nemen, maar met een structuur erin. Dat die gladde dingen überhaupt gekocht worden blijft mij echt een raadsel..
En anders zou je altijd nog een haarband/ diadeem kunnen nemen.
Het eruit glijden van de speldjes komt denk ik niet perse omdat je dun haar hebt, maar stijl en glad haar. Ik heb juist best veel haar en bij mij blijven die goedkope gladde speldjes ook totaal niet zitten.. Als je van die klik-speldjes hebt, kijk dan eens bij Zenner, stay-in-hair. Bij schuifspeldjes dus niet die gladde dingen nemen, maar met een structuur erin. Dat die gladde dingen überhaupt gekocht worden blijft mij echt een raadsel..
En anders zou je altijd nog een haarband/ diadeem kunnen nemen.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.