Mode & Beauty alle pijlers

Dun haar.

04-05-2020 08:36 18 berichten
Goede morgen
Ik heb heel erg dun haar onlangs heb ik haarspeldjes gekocht maar dat valt er van zelf uit.
Iemand tips? Ik wil weer graag wat zien en zelf haar knippen durf ik niet.
Wel zelf knippen, zeker een pony is wel te doen. Niet gelijk teveel eraf maar hele kleine stukjes. Pony kan je het beste droog knippen.
En denk maar zo, het groeit wel weer aan.
Alle reacties Link kopieren
Staartje?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Daar is het te kort voor.
Een pony nemen met dun haar zou ik nu juist niet doen. Dan wordt de rest van je haar alleen maar minder.

Je zou wat tutorials kunnen opzoeken op internet. Maar vergeet niet dat je met dun haar elke foute knip ziet..
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Omdat To het had over haren in het gezicht, ging ik ervan uit dat ze een pony heeft. Maar dat is dus niet zo? Hoe draag je je haar dan?
Ik zou het wel gewoon zelf knippen. Wel met een haarschaar! Pak er even een youtube tutorial bij.
Ik heb altijd gewoon een pony en niet al te lang haar.
Nu hangt het bijna over mijn ogen heen.
*2020* schreef:
04-05-2020 08:47
Ik heb altijd gewoon een pony en niet al te lang haar.
Nu hangt het bijna over mijn ogen heen.
Dan dus gewoon wel zelf knippen. Is niets moeilijks aan.
https://youtu.be/xfGtbKPvkK0 Uitgebreide uitleg om zelf te knippen. En zo zijn er talloze filmpjes.
Een haarband?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Gebruik je producten om je haar te stylen? Mijn dunne haren zijn een stuk beter handelbaar als ik er een dot mousse in föhn. Vond ik altijd overdreven veel werk, maar na een paar keer doen heb je het binnen een paar tellen voor elkaar. En dan heb ik er de hele dag plezier van.
Of gelijk een mooie kans om je pony uit te laten groeien :)

Het eruit glijden van de speldjes komt denk ik niet perse omdat je dun haar hebt, maar stijl en glad haar. Ik heb juist best veel haar en bij mij blijven die goedkope gladde speldjes ook totaal niet zitten.. Als je van die klik-speldjes hebt, kijk dan eens bij Zenner, stay-in-hair. Bij schuifspeldjes dus niet die gladde dingen nemen, maar met een structuur erin. Dat die gladde dingen überhaupt gekocht worden blijft mij echt een raadsel..

En anders zou je altijd nog een haarband/ diadeem kunnen nemen.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Als je schuifspeldjes gebruikt kun je beter de geribbelde kant naar onder doen en de gladde kant naar boven.
Ik heb hele kleine haarklemmetjes van Zenner, stay-in-hair, met rubber erin. Die blijven goed zitten.
Ik heb ook schuifspeldjes van de kapper gekregen; die zijn ruwer en steviger dan die je in de winkel koopt.
Wonder boven wonder bleven die heel goed zitten.

En je pony: gewoon zelf knippen.
Zou je pony dan uit laten groeien en de komende tijd leuke haarbanden dragen. Er zijn echt hele leuke te koop.
Bedankt voor alle tips! :redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven