Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemain• schreef:
04-05-2020 12:44
Goed idee!
Het is hier te druk om buiten te zijn. Helaas.
Te druk? 😱😱😱
Wat zijn dat voor mafklappers.
Geen bijzonderheden
Jongens, ik weet dat het gisteren al gebeurd is, maar in dit topic: zwanger/ud-september-2020-nieuw-topic/l ... #p31329983 komt dan zomaar een nieuwe mevrouw reageren en die wordt dan zo enorm debiel behandeld en nu is ze op anoniem enzo, maar man, wat word ik chagrijnig en stekelig van de kutterige zwangertopics met "volle" groepjes en wat heb ik een zin om dat topic de moeder te posten.
Of zal ik ook een topic openen daar? Met een tabel en een wachtwoord.
Ze zijn al aangesproken door de mod volgens mij.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
04-05-2020 13:42
Ze zijn al aangesproken door de mod volgens mij.
Ja, maar ik heb er ook zin in.
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2020 13:40
Jongens, ik weet dat het gisteren al gebeurd is, maar in dit topic: zwanger/ud-september-2020-nieuw-topic/l ... #p31329983 komt dan zomaar een nieuwe mevrouw reageren en die wordt dan zo enorm debiel behandeld en nu is ze op anoniem enzo, maar man, wat word ik chagrijnig en stekelig van de kutterige zwangertopics met "volle" groepjes en wat heb ik een zin om dat topic de moeder te posten.

Yep. Gisteren al besproken in je oude topic.
Peixe schreef:
04-05-2020 12:17
:HA: Niq

Had ik je op een idee gebracht?
Volgens mij wel ;)
Alleen jammer dat daarna iemand er nog wat extra's bij heeft gezet en mijn edit weg is. Wie heeft dat gedaan?
Had dan gelijk een mooi tabel gemaakt.
Peixe schreef:
04-05-2020 13:46
Yep. Gisteren al besproken in je oude topic.
Dat is mijn topic niet meer. *Weemoedige zucht*
Joh, ik verveel me ongans, ik heb alles al twee keer gestofzuigd, ik heb de muren opnieuw gesausd, ik wil gewoon zeuren.
Betty_Slocombe schreef:
:lol:
Niq schreef:
04-05-2020 13:47
Volgens mij wel ;)
Alleen jammer dat daarna iemand er nog wat extra's bij heeft gezet en mijn edit weg is. Wie heeft dat gedaan?
Had dan gelijk een mooi tabel gemaakt.

Volgens mij één van die zwangerosaurussen zelf. Nu staat er zure viswijven... zouden ze zichzelf bedoelen of degene die voor Lindy opkwamen?
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2020 13:41
Of zal ik ook een topic openen daar? Met een tabel en een wachtwoord.

Goed idee. Als ik in de tabel mag
Zure viswijven?
Cookielover schreef:
04-05-2020 13:55
Zure viswijven?

Kan nooit over ons gaan toch.
Peixe schreef:
04-05-2020 13:53
Volgens mij één van die zwangerosaurussen zelf. Nu staat er zure viswijven... zouden ze zichzelf bedoelen of degene die voor Lindy opkwamen?
Ik dacht dat die naam meer gebezigd werd op napraat, maar dat kan natuurlijk ook.
Al lijkt de aangevulde tekst nou ook niet echt van de hand van een zwangere uit dat topic.
Dat wat na 'Maar niet heus' staat.
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 04-05-2020 13:58
4.33% gewijzigd
Peixe schreef:
04-05-2020 13:57
Kan nooit over ons gaan toch.
Tuurlijk niet.
En nu is het weer weg.
Betty_Slocombe schreef:
Joh, ik verveel me ongans, ik heb alles al twee keer gestofzuigd, ik heb de muren opnieuw gesausd, ik wil gewoon zeuren.
;-D (<—- geen grijns maar boosaardige tanden)

Ik ook.
En roken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Betty_Slocombe schreef:
Oh, je haalt me de woorden uit het toetsenbord. Dat die rotwijven maar heel trots zijn op zichzelf.
Betty_Slocombe schreef:
Sorry, weinigen kunnen maar tippen aan jouw prachtige schrijfsels.
In this mad house we must all survive
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2020 13:43
Ja, maar ik heb er ook zin in.
Ik had gister zo'n zin. Vooral omdat die forumster zo verdrietig was.
Onaardig.
Betty_Slocombe schreef:
Wel hoor. Ik had het alleen geopend omdat ik graag door wilde zeuren.
Het-groepje schreef:
04-05-2020 14:23
Wel hoor. Ik had het alleen geopend omdat ik graag door wilde zeuren.
Oh, dat maakt me niet uit verder. Ik had het ook bedacht daarvoor. Het was alleen jammer dat andere mensen het topic gebruikten voor doodenge ideeën, maar ja, dat had ik eigenlijk moeten weten.
Betty_Slocombe schreef:
Wat een stelletje omhoog gevallen trutten daar. En niet 1 die er tegenin gaat daar.
Daar heb ik wel eens vaker meldingen van gemaakt van die zwangere groepjes en topic zit vol..
Net zo'n vriendinnengroepje/kliekje . Ga dan lekker appen met elkaar.
Ben er wel eens mee gaan rellen.
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2020 14:13
Oh, je haalt me de woorden uit het toetsenbord. Dat die rotwijven maar heel trots zijn op zichzelf.
Ik wilde ze met zoveel 'Persoonlijke narigheid' om de oren slaan dat ze collectief en stilzwijgend in een hoekje hun zegeningen zouden gaan tellen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven