Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2020 18:15
Nee, mijn kwaliteiten zitten hem meer in de kwantiteit.
En je heet niet eens Rosie.
Weer zo’n gekkie die zich verveelt.

Starbucks 🤣
Geen bijzonderheden
Star3 schreef:
04-05-2020 18:03
Zeg vertel eens, zijn jullie dames van hoge kwaliteit?

relaties/zelfverzekerdheid-en-gesprekke ... ges/461774
Uiteraard ben ik van hoge kwaliteit. Mijn kwaliteit is zo hoog dat als ik naar beneden kijk ik hoogtevrees krijg ;-))
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maud*de*Braose schreef:
04-05-2020 18:12
Nee, ik ben echt zo'n mindere. Helaas, want die To spreekt me zeer aan.
Je kunt ook het park proberen.
Random mannen advies geven, en degene die er enthousiast op reageert is hem.
Je kunt er ook een prijs bij noemen
'volgende keer bijpassende sokken bij je regenjas aantrekken en er iets onder aantrekken. Kijk, dit bespaart je al een paar 100 euro aan boetes'
Het-groepje schreef:
04-05-2020 19:19
Je kunt ook het park proberen.
Random mannen advies geven, en degene die er enthousiast op reageert is hem.
Je kunt er ook een prijs bij noemen
'volgende keer bijpassende sokken bij je regenjas aantrekken en er iets onder aantrekken. Kijk, dit bespaart je al een paar 100 euro aan boetes'
Goed idee! Ga het vandaag gelijk proberen.
Ik word heel moedeloos van al die betekenisloze date-topics. Jaja, ik weet het, ik mag ook gewoon weg van het forum. Maar dat lukt niet zo goed want als ik Firefox sluit komt mijn werkdocument tevoorschijn. Iemand tips?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
04-05-2020 20:20
Ik word heel moedeloos van al die betekenisloze date-topics. Jaja, ik weet het, ik mag ook gewoon weg van het forum. Maar dat lukt niet zo goed want als ik Firefox sluit komt mijn werkdocument tevoorschijn. Iemand tips?

Relatiepijler laten blokkeren?
(wel irritant als hier een topic van die pijler wordt besproken, ik moest helemaal uitloggen om dat zwangergroepje te kunnen lezen, pfff)

Je storten op de coronapijler?

Toch maar gaan werken dan?
De relatiepijler is was mijn lust en mijn leven! Vroeger hadden mensen nog echte problemen. Ja, ik probeer me los te rukken en aan het werk te gaan. Ik zal toch wel zoveel zelfdiscipline op kunnen brengen dat ik niet eerst Viva moet vragen om hele pijlers te blokkeren of mijn account te wissen? Toch?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Marana schreef:
04-05-2020 20:23
Relatiepijler laten blokkeren?
(wel irritant als hier een topic van die pijler wordt besproken, ik moest helemaal uitloggen om dat zwangergroepje te kunnen lezen, pfff)

Je storten op de coronapijler?

Toch maar gaan werken dan?
Hahahaha, ook zwanger geblokkeerd? Ik heb er niet eens aan gedacht dat ik kon uitloggen en het dan gewoon wel kan lezen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben zoooooo blij en steeds blijer dat ik maar 9 pijlers kan zien :cheer2:
Bulbul schreef:
Je werkdocument afsluiten. :lightbulb:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Die idioot van een Inkijk heeft een perma :bye:
doornroosje9 schreef:
04-05-2020 20:32
Hahahaha, ook zwanger geblokkeerd? Ik heb er niet eens aan gedacht dat ik kon uitloggen en het dan gewoon wel kan lezen.
Ik gebruik daarvoor incognitomodus. ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
04-05-2020 20:47
Ik gebruik daarvoor incognitomodus. ;-D
Nog slimmer!

Ik kan niet meer nadenken sinds corona. Mijn hersenen weigeren dienst. Vooral in de supermarkt.
Life is short. Eat dessert first.
Cookielover schreef:
04-05-2020 20:47
Die idioot van een Inkijk heeft een perma :bye:

Joh. Pissig teruggekomen van zijn 24-uurs pauze?
Peixe schreef:
04-05-2020 20:57
Joh. Pissig teruggekomen van zijn 24-uurs pauze?

De moderator was waarschijnlijk een vrouw, dus ja.....
Solomio schreef:
04-05-2020 20:46
Je werkdocument afsluiten. :lightbulb:

Dat is wel erg praktisch hè
-Shifty- schreef:
04-05-2020 21:05
Dat is wel erg praktisch hè
Ja, zo ben ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Bulbul schreef:

Als wij nou een betekenisvolle date plannen bij het zacht flikkerden licht van een werkdocument op een bijna lege laptop. En daar een topic over openen?
RikM schreef:
04-05-2020 21:00
De moderator was waarschijnlijk een vrouw, dus ja.....
Dus ja?
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2020 21:25
Dus ja?

Da's wel even heftig natuurlijk, als je vrouwenhater bent.
RikM schreef:
04-05-2020 21:29
Da's wel even heftig natuurlijk, als je vrouwenhater bent.
Er zit toch iets masochistisch in je, wanneer je als vrouwenhater op het viva-forum gaat posten. Misschien moet ik dan eens naar bokt gaan en vertellen dat ik paarden haat, kijken hoe dat gaat.
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2020 21:30
Er zit toch iets masochistisch in je, wanneer je als vrouwenhater op het viva-forum gaat posten. Misschien moet ik dan eens naar bokt gaan en vertellen dat ik paarden haat, kijken hoe dat gaat.
Ja zeg, dan krijgt ‘ie wat hij zo wanhopig wil. Vrouwen met de haren in een strakke staart, super strakke broek, hoge leren laarzen en veel zweepslagen.
lemoos2 schreef:
04-05-2020 21:55
Ja zeg, dan krijgt ‘ie wat hij zo wanhopig wil. Vrouwen met de haren in een strakke staart, super strakke broek, hoge leren laarzen en veel zweepslagen.
Ja, dat zijn wat mijn man altijd noemt "trap in mijn ballen"-mannen. Tot zijn grote hilariteit kom ik die regelmatig tegen, mannen die graag door mij verbaal afgemaakt worden. Heel rare types.
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2020 22:02
Ja, dat zijn wat mijn man altijd noemt "trap in mijn ballen"-mannen. Tot zijn grote hilariteit kom ik die regelmatig tegen, mannen die graag door mij verbaal afgemaakt worden. Heel rare types.
:rofl: Die kom ik nu nooit tegen. In mijn vroegere jaren wel van die ‘come and ride my pony, jump on it’ types. Dat is gelukkig voorbij die tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven