Huis verkoopklaar
maandag 4 mei 2020 om 15:33
Alle rommeltjes inpakken en vast de opslag (of een lege plank in je kast in).
Persoonlijke foto's heb ik destijds weggehaald, ik vond het idee van mijn kinderen op internet of in de etalage niet fijn. Wat andere foto's in de lijsten gedaan, oa van vakanties.
Alle was weg.
Gaatjes dicht, zorgen dat er geen losse plintjes zijn etc.
Sopje door de koelkast, vriezer, oven en vaatwasser (randen waar de rubbers zitten niet vergeten).
Zorgen dat de badkamer goed ontkalkt is.
En wellicht kijken naar de meubels in je zithoek. Wij hebben toen een grote stoel vast opgeslagen zodat de zithoek wat ruimtelijker oogde. Uiteindelijk moeten mensen hun eigen meubels erin kunnen voorstellen.
Persoonlijke foto's heb ik destijds weggehaald, ik vond het idee van mijn kinderen op internet of in de etalage niet fijn. Wat andere foto's in de lijsten gedaan, oa van vakanties.
Alle was weg.
Sopje door de koelkast, vriezer, oven en vaatwasser (randen waar de rubbers zitten niet vergeten).
En wellicht kijken naar de meubels in je zithoek. Wij hebben toen een grote stoel vast opgeslagen zodat de zithoek wat ruimtelijker oogde. Uiteindelijk moeten mensen hun eigen meubels erin kunnen voorstellen.
maandag 4 mei 2020 om 15:35
Bedankt voor de goede tips!Tiana_76 schreef: ↑04-05-2020 15:33Alle rommeltjes inpakken en vast de opslag (of een lege plank in je kast in).
Alle was weg.
Als je kijkt op Google kom je ook blogs/artikelen tegen die je wellicht kunnen helpen om het allemaal gemakkelijker te maken zoals dit bijvoorbeeld https://www.strang.nl/blog/10-tips-uw-w ... aar-maken/
Maar indd foto's enz zou ik ook allemaal weghalen. Is toch een stukje privé
Ga ik proberen hahahacaptain_hindsight schreef: ↑04-05-2020 15:31Doe driekwart van je spullen weg. Scheelt ook weer verhuizen.
maandag 4 mei 2020 om 15:36
Bedankt ga ik naar kijken. Ja, lijkt mij heel ongemakkelijk als dat online staat.jillrose schreef: ↑04-05-2020 15:35Als je kijkt op Google kom je ook blogs/artikelen tegen die je wellicht kunnen helpen om het allemaal gemakkelijker te maken zoals dit bijvoorbeeld https://www.strang.nl/blog/10-tips-uw-w ... aar-maken/
maandag 4 mei 2020 om 15:45
Zorg dat het schoon, verzorgd en ruim oogt. Spullen in de badkamer minimaliseren. Geen was, rommeltjes, kratten met spullen, afwas, en persoonlijke spullen in zicht. Aanrecht leeg. Toiletbrillen naar beneden, verzorgde tuin, geen klussen die nog niet af zijn in beeld, bv schilderwerk, kale peer van lamp etc. Verse bos bloemen op tafel.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 04-05-2020 15:50
4.33% gewijzigd
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
maandag 4 mei 2020 om 15:49
Verwijder zoveel mogelijk persoonlijke spullen, dus briefjes van de koelkast etc. Zorg dat je huis fris en ruimtelijk oogt. Was de ramen bijvoorbeeld als daar de zon doorheen schijnt. Zet desnoods de wasmanden in de kast of achterin de auto etc. Ik zou het huis ook even luchten zodat het fris ruikt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 4 mei 2020 om 15:54
Dat is heel slim! En jeetje, wat ontzettend veel mensen. Is dat normaal?
maandag 4 mei 2020 om 15:55
maandag 4 mei 2020 om 15:55
Bedankt voor de goede tips!SweetFirefly schreef: ↑04-05-2020 15:45Zorg dat het schoon, verzorgd en ruim oogt. Spullen in de badkamer minimaliseren. Geen was, rommeltjes, kratten met spullen, afwas, en persoonlijke spullen in zicht. Aanrecht leeg. Toiletbrillen naar beneden, verzorgde tuin, geen klussen die nog niet af zijn in beeld, bv schilderwerk, kale peer van lamp etc. Verse bos bloemen op tafel.
maandag 4 mei 2020 om 15:56
Geen hond, maar wel een kat. Goede tip!Mrs_williams schreef: ↑04-05-2020 15:48Spullen van onze hond haalden we uit huis tijdens de bezichtiging, mocht je een hond hebben.
maandag 4 mei 2020 om 15:56
O, ja! De koelkast! Hahahaha dat zou ik zo vergeten. Bedankt!Belle73 schreef: ↑04-05-2020 15:49Verwijder zoveel mogelijk persoonlijke spullen, dus briefjes van de koelkast etc. Zorg dat je huis fris en ruimtelijk oogt. Was de ramen bijvoorbeeld als daar de zon doorheen schijnt. Zet desnoods de wasmanden in de kast of achterin de auto etc. Ik zou het huis ook even luchten zodat het fris ruikt.
maandag 4 mei 2020 om 15:57
Dat is een hele goede!Snoesje666 schreef: ↑04-05-2020 15:55Deurkrukken en raamuitzetters vastzetten/repareren.
Je "voelt" een gammele deurkruk zelf namelijk niet meer, omdat je weet dat die-en-die deur met een bepaalde slag open moet.
De andere tips die ik heb, zijn al gegeven.![]()
maandag 4 mei 2020 om 16:00
maandag 4 mei 2020 om 16:00
maandag 4 mei 2020 om 16:04