April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
DN, wat balen dat Thomas niet was aangekomen. Wel fijn dat je ha zo doortastend is en gelijk uitgaat van reflux, hopelijk gaat het snel beter.

Spitsmuis, wat balen van jullie huis zeg, ik hoop dat het alsnog snel verkocht wordt. Overigens vind ik 70k verlies wel heel erg veel, ik hoop dat jullie een betere prijs kunnen krijgen.

Swissie, spannend wordt het zeg. Fijn dat jullie allebei een goed gevoel hebben bij dit huis, dat is het belangrijkste. Je hebt wel enorm veel ruimte en een mooi uitzicht dat is ook heel wat waard. Misschien kunnen jullie het huurappartement aanhouden tijdens het opknappen van de woning?

Lara, wat grappig van Puk! Hockey met een stokkie, hilarisch!

Xaloy, bij Zahra ging het met de woordjes eerst ook heel langzaam, en eigenlijk gaat het sinds een week of 2 ineens heel hard (eigenlijk sinds ze ziek is geweest). Ze maakt nu zelfs zinnetjes. Als ze nu een woord hoort gaat ze het gelijk voor zichzelf herhalen en als ze het dan niet goed uitspreekt zeg ik het net zo lang totdat ze het wel goed kan zeggen en dat gaat steeds beter, echt grappig.
Bij Puk kwamen de eerste woordjes ook heel langzaam en daarna had hij de smaak te pakken en leerder hij er ineens meerdere per dag.

Je hoort trouwens ook vaak dat kinderen die laat praten meteen goed en verstaanbaar praten - dus Robbie kletst misschien wel ineens de oren van je kop in het Nederlands en Zwitsers-Duits.
Jeetje muis, balen van je huis! Hopelijk snel verkocht, want idd, jij kunt je geld veel beter besteden

Swiss, spannend zeg, ga zo eens kijken op hyves.

Ik ben helemaal blij! Thomas heeft voor het eerst een fles van 150 leegedronken en dat in ongeveer 10 min, wat een verademing. En hij lijkt al meer te lachen! Wauw!!!!

Zal niet meteen te blij zijn, maar lijkt de goede kant op te gaan.

Morgen nog een keer ons huis bekijken, of alles in orde is en vat wat dingen opmeten.

Grappig,puk met zijn stokkie, leuk he, al die dingen die ze nadoen/zeggen. Noah voerde mij een hapje yoghurt en haalde het lepeltje langs mijn kin, dat doe ik altijd bij hem als er geknoeid is, langs zijn mond ipv zijn kin, maar he, wie valt daarover. En hij zegt altijd poe poe, nou nou, dat zeg ik altijd als ie een grote hap neemt. Deze leeftijd is zo leuk!

Naar dat Yasemin straks onder het mes moet, zo zielig bij zo'n kleintje, er moet ook best veel gebeuren zeg!

LL, hoest bij jullie??
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Go Thomas Go! Goedzo Draakje, fijn! Hopelijk zet het door!

Ik heb sowieso het idee dat Robbie's ontwikkeling zo werkt: hij probeert héél lang en dan ineens kan hij het heel goed. Ik dacht altijd dat het veel geleidelijker zou gaan, maar zijn ontwikkeling gaat met niet vele, maar wel hele grote sprongen.
Swiss, wat spannend van dat huis zeg. Wel jammer van de vakantiewoning? Aan de andere kant is het natuurlijk heerlijk om altijd een beetje vakantiegevoel thuis te hebben. Lijkt me wel dat je dat hebt in zo'n omgeving. En heerlijk buiten spelen voor Finn. Die keuken vind ik trouwens best gaaf! Ik stel me echt voor dat je dan alleen nog maar van die martinicocktails drinkt, met een olijf erin. Heel eind jaren 70!

DN, wat een mijlpaal! Fijn dat hij voor het eerst snel een grote fles opgedronken heeft. Houden zo!

O jee, ik moet rennen. Afscheid van Morris op de babygroep. S. had ze af wat eerder weggebracht vanmorgen, en ik ga er nu snel naartoe voor z'n afscheid.
Goed zo Thomas!!

Haha Micha, jij hebt ook wel wat met eind jaren 70, of niet? Wat gaan ze doen met het afscheid? En Morris komt nu niet bij Lars in de groep, of wel?
Wat fijn DN, dat Thomas goed gedronken heeft, hopelijk zet het zo door en maakt hij een inhaalslag.

Mich, hahaha martini cocktails met een olijf erin klopt helemaal bij deze keuken idd. Gaat Morris nu pas weg bij de babygroep? Wat laat lijkt me? Veel plezier iig.
DN, wat heerlijk dat Thomas een grote fles heeft gedronken. Hopenlijk heeft hij nu de smaak te pakken en blijft hij zo goed drinken.

Haha Lara, erg grappig die Puk.

Wij zeggen altijd tegen Finn "kan je niet zeggen wat mot je" als hij huh zegt. Dan antwoord hij altijd met "motje?"

Xaloy, boek is een belangrijk woord! Leuk dat hij ineens weer zo snel gaat. Volgens mij is hij er zo een die pas dingen durft als hij zeker weet dat het goed gaat. Pas praten als hij het ook echt goed uit kan spreken. Niet gewoon 600 keer oefenen zoals Finn. Hij leert niet door vallen en opstaan, maar opstaan en rennen zeg maar.

Micha, goed punt, ik denk dat ik bij Framboos moet shoppen.

Maar to be honest, het zou best wel eens kunnen dat de keuken zou blijven. Waarom? Hij is op maat gemaakt, en van erg goede kwaliteit.

Man had gisteren een gietvloer gevonden, die je over tegels kunt laten leggen, zelfs tegen de muren. We zaten dus te denken alles door het hele huis te laten doen, dan kunnen ze in een keer langs komen en hebben wij meteen en de vloeren en de badkamers gedaan. Dan dus ook de tegeltjes in de keuken. Denk dat het er dan al een stuk frisser uitziet.

Ik weet het allemaal niet. Als investering is dit een mega goede deal. Goed opknappen en je kunt er veel meer voor vragen (huizen met deze oppervlakte in zelfde omgeving zijn voor paar ton meer verkocht.

Maar ja, skieen was ook wel erg lekker. Er komt zeker minder van als we geen woning in de bergen hebben. We gaan er maar eens een weekend over denken.
Xaloy, ik denk dat jij en Swis gelijk hebben wat betreft de ontwikkeling van Robbie. Steijn doet me daar ook erg aan denken! Steijn heeft zelden geoefend met lopen (ik dacht serieus dat hij met twee jaar nog niet zou lopen), totdat hij ineens opstond en liep. Hetzelfde met praten (oké, Steijn is altijd een kletskous geweest): Steijn heeft niet echt een kindertaal en spreekt de woorden redelijk goed uit. Hugo daarentegen heeft eigen woorden voor dingen en A. en ik weten toevallig wat hij bedoelt, maar voor anderen is hij vaak niet te verstaan. (alhoewel hij een stuk verstaanbaarder is sinds hij naar de peuterspeelzaal gaat)

Ik denk dat Robbie, net als Steijn, gewoon een heel voorzichtig kind is. Eerlijk gezegd vind ik het alleen maar makkelijk dat Steijntje zo voorzichtig is! Hij valt bijvoorbeeld veel minder dan Hugo! (Hugo denkt volgens mij in de speeltuin dat hij al acht jaar is en alles kan. Helaas voor hem is dat niet het geval en valt hij regelmatig van de wip bijvoorbeeld)

Mich! Ik vind jou ook echt zo'n jaren 70 type! Ik moest zo lachen om de Martini met olijf! (al drink ik na een flinke kotspartij al jaren geen Martini meer)

Laar, je hebt gelijk als je denkt dat familie van mij ons huis eventueel wilde kopen. Ik wil er niet al te diep op ingaan, maar laten we het zo stellen dat de onderlinge verhoudingen enigzins bekoeld zijn.

De makelaar komt zo nog enkele foto's nemen van de kinderkamers en dan gaat ons hutje Funda op. Ben er een beetje dubbel over.
Noah, veel te laat, maar alsnog, van harte gefeliciteerd!
Muis, spannend dat je huis funda op gaat.

Controleer de foto's ff heel erg goed. Sommige makelaars weten juist de minder belangrijke dingen te pakken te krijgen op een foto. Een kraan ofzo. Probeer met je koop-oog naar de foto's te kijken.

Ik vind het soms zo jammer als mensen de wc-bril open laten staan, een fles schoonmaakmiddel op een kastje of wat dan ook. Dan lijkt het net of er geen plaats is om dat op te bergen.

Dat huis gisteren zag er ook niet uit qua inrichting! Net als op de foto's trouwens. Het is momenteel verhuurd aan zoon van de eigenaar en diens vrienden uit de band! Vreselijke posters overal, volgebouwd, condoomverpakking in de afvalbak (gooide Finn om), haha echt een jongenshuis.
Wat beroerd Muis!

Swiss, hoe is het met je kleine nichtje? Ik zag trouwens dat het bij April 2009 nog niet bekend is? Heeft ze het forum gelaten voor wat het is?
Morgen!

Noah nog van harte met je verjaardag!

Ja ben net wakker! Vriend en ik hadden beiden afgelopen week vakantie en de deal was dat we beiden 1 keer erg goed mochten uitslapen. Werd om 11 uur wakker, heerijk. Voel me alleen een beetje schuldig naar vriend want ben absoluut niet redelijk naar hem geweest. Hij ging goed bedoeld nu met Luna nar de kinderboerderij (vond ik te laat), heeft haar haren in 2 staartjes gedaan voor het eerst (zag er niet uit) en heeft haar een bord vol met vers fruit gegegevn als ontbijt omdat het brood op was (kon je niet even naar de bakker lopen?). Kortom heb ik me echt lullig gedragen en hij is nu met een chagerijnig hoofd weg gegaan en ik zit hier te janken op de bank.......

Swiss wat een moeilijke keuze. Eerlijk? Ik vind het huis geweldig! Zo groot, mooi uitzicht etc. Er moet idd veel aan gebeuren maar alleen de muren, het pafond en de vloer en het huis ziet er al anders uit. Wij vonden de keuken hier ook niet mooi maar hebben hem toch laten zitten. Omdat hij ook op maat gemaakt was en van goede kwaliteit. Wij hebben de tegels met primer en tegelverf laten verfen, de kastjes laten spuiten en andere handvaten erop gezet. Voor een prikkie (naja relatief dan) een totaal andere keuken!

Succes met kiezen!

Muis wat spannend dat je huis op Funda gaat, zal duimen voor een snelle verkoop!

Thomas; kleine grote man; wat goed dat jij je fles helemaal hebt leeg gedronken, het was vast heel lekker!!
Eh er staat een erg leuke poll op hyves!
Lara, het gaat heel goed met mijn kleine nichtje. Ze zijn afgelopen week voor het eerst naar buiten gegaan, zus was helemaal trots. Isa doet ook al wat vaker haar oogjes open. Gelukkig maar!

Zus is zo trots als een pauw, en terect, want het meisje is mooi en lief, en gunt haar mama ook veel rust.

Het forum volgt ze idd niet meer. Die van ons volgens mij nog wel zo half. Maar haar forum is niet echt hecht en leuk. Tja, als je ook met ons meeleest, valt er natuurlijk veel tegen, haha.
Fijn dat het zo goed gaat met Isa! En ja.., hier is het gewoon veeeeeeeel leuker

Chance: zouden precies de dingen kunnen zijn waar ik boos over zou worden. Allemaal geen dramatische gebeurtenissen, maar het zou mij toch irriteren. Stuur er gewoon een heel lief smsje overheen en ontvang ze bij terugkomst met open armen. Dat werkt best goed.
Wat Lara zegt en geef vooral je hormonen de schuld
Framboosje, hoest daar. Hoor je zo weinig. Toch niet stiekem op een nieuwe aanwinst aan het broeden ?
Zwaai! Ik heb weer eens een dipje, vandaar toch weer afwezig in tegenstelling tot mijn goede voornemens. En dikke knuffel voor jullie allemaal! x
Lieve Ick, waarom heb je een dipje?

Goede tip Draakje . Chance, heeft het geholpen?
quote:draakjenoah schreef op 24 april 2009 @ 13:35:

Wat Lara zegt en geef vooral je hormonen de schuld

herkenbaar!!!

Ik kan trouwens ook heel boos worden om zulke dingen hoor! Mannen!!
Icke, knuffel voor jou, waarom heb je een dipje meis?

Chance, wel lekker hoor! Ik heb gisternacht ook heel de nacht doorgeslapen en vannacht is Zahra maar 1 x heel kort wakker geweest! Man had de diksap heeeeeeeeel erg sterk verdund en dame bliefde het niet. Na 2 slokjes was het 'meer, nie lekker' (betekent: ik hoef niet meer, ik vind het niet lekker'. dus dat gaan we voortaan iedere nacht zo doen. Yasemin was gisterenavond na de creche helemaal gevloerd en bleef maar slapen, ik heb ze om 23 uur maar wakker gemaakt voor een voeding, ze had dus vanaf 15 uur niet meer gedronken. Enfin, na de voeding van 23 uur heeft ze lekker doorgeslapen tot kwart voor 7, dus ik ga vanavond de laatste voeding om 19 uur geven en hopen dat ze dan tot 7 uur doorslaapt, dan kan ik lekker vroeg naar bed.
Ach Ickje toch! Waar komt die dip vandaan?

Chance, je bent zwanger! Ik was altijd onredelijk in het kwadraat tijdens beide zwangerschappen, tot groot verdriet (en ergernis) van A. Overigens kan ik ook altijd erg humeurig worden als A. de dingen niet zo aanpakt als ik in gedachten heb en dat heeft bij mij niets te maken met zwangerschappen. De tip van Laar lijkt me een goede!

Ik heb net de kleertjes van Mees opgeruimd en ik voel me er een beetje raar onder. Het zijn zulke leuke dingetjes en ik vind het jammer dat ik geen kindje meer zal krijgen die de oude dingen van Mees, Steijn en Huug nog aan zal trekken. God, ik zou zo nog tien kinderen kunnen krijgen, maar drie is genoeg! (moet gewoon niet denken aan een zwangerschap en drie kinderen plus een baby. We zijn echt klaar hier!)
Bewaar die kleertjes maar voor het broertje van Robbie Muis :-) Hij zit nog niet in de oven maar staat wel op de planning!

Icke! Wat is er mis?
Hee Xaal! Wanneer staat het broertje van Robbie op de agenda? Leuk, leuk, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven