April 2007 - het vervolg
woensdag 18 maart 2009 om 17:13
***April 2007***
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/07Mees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk
29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars
22/12/05
Nina
15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot
04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia
24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj
15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin
23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee
05/01/10
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/07Mees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk
29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars
22/12/05
Nina
15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot
04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia
24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj
15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin
23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee
05/01/10
zondag 26 april 2009 om 18:04
Jeetje wat is het hier rustig.
Witchke, hoeveel zou hij moeten wegen? Wat is goed bij zijn lengte? Ik vind 1.3 kilo voor zo'n peuter eigenlijk wel heel erg veel hoor.
Lara, heb je nog een leuk middag-programma gehad? Wij hebben vandaag rustig aan gedaan. Finn is een beetje hangerig vandaag. Hij ligt nu nog even te slapen, man is even aan het fietsen.
Hoofdpijn is gelukkig wel een stuk beter.
Witchke, hoeveel zou hij moeten wegen? Wat is goed bij zijn lengte? Ik vind 1.3 kilo voor zo'n peuter eigenlijk wel heel erg veel hoor.
Lara, heb je nog een leuk middag-programma gehad? Wij hebben vandaag rustig aan gedaan. Finn is een beetje hangerig vandaag. Hij ligt nu nog even te slapen, man is even aan het fietsen.
Hoofdpijn is gelukkig wel een stuk beter.
zondag 26 april 2009 om 19:27
Lieve Zahra gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!!!!!
Witchke wat vliegen de kilo's er bij jullie af. Knap hoor!!! Je klinkt ook veel positiever over alles dan eerst. Goed hoor.
Swiss, hoe is het met Finne? Hopelijk wordt hij niet ziek.
Wij hebben heerlijk vakantie. De kinderen in de klas maar zeker de juf (moi) waren er erg aan toe. Nu even lekker door werken voor mijn studie en tijd voor leuke dingen. Al met al zit de agenda zo weer stampes vol. Volgende week heerlijk een week naar Zuid-Limburg.
Witchke wat vliegen de kilo's er bij jullie af. Knap hoor!!! Je klinkt ook veel positiever over alles dan eerst. Goed hoor.
Swiss, hoe is het met Finne? Hopelijk wordt hij niet ziek.
Wij hebben heerlijk vakantie. De kinderen in de klas maar zeker de juf (moi) waren er erg aan toe. Nu even lekker door werken voor mijn studie en tijd voor leuke dingen. Al met al zit de agenda zo weer stampes vol. Volgende week heerlijk een week naar Zuid-Limburg.
zondag 26 april 2009 om 21:17
Vandaag met kleintjes naar de casmping geweest waar mijn ouders stonden. Hebben de hele dag heerlijk weer gehad, terwijl het thuis regende. Wat een geluk. Noah heeft weer heerlijk met opa gespeeld en Thomas heeft de hele tijd lief geslapen. Een heerlijk dagje dus.
Wauw witch, wat goed met het dieet. Vind t wekl een beetje raar dat Xander moet afvallen. Zo'n jing kindje op dieet lijkt me niet echt goed. QWel goed om op te letten en te zorgen dat ie niet extra aankomt, maar cb zal t wel weten.
Nu ff mijn tent is top kijken.
Wauw witch, wat goed met het dieet. Vind t wekl een beetje raar dat Xander moet afvallen. Zo'n jing kindje op dieet lijkt me niet echt goed. QWel goed om op te letten en te zorgen dat ie niet extra aankomt, maar cb zal t wel weten.
Nu ff mijn tent is top kijken.
You can't have a rainbow without a little rain
zondag 26 april 2009 om 21:48
Ik blijf wel saai ... maar zwaai weer ff. Vandaag al de eerste etappe van de verjaardagsfeestjes. De opa;s en oma's en ooms en tantes zijn langs geweest en Koen is heel erg vervend. Een duplotrein, een houten boerderij, houten trekkers. Helemaal geweldig.
Morgen zijn kinderfeestje! Gezellig
Zahra gefeliciteerd. Hopelijk heb jij net zo'n gezellige dag gehad als wij hier.
Morgen zijn kinderfeestje! Gezellig
Zahra gefeliciteerd. Hopelijk heb jij net zo'n gezellige dag gehad als wij hier.
maandag 27 april 2009 om 08:51
Gefeliciteerd Koen! Fijne dag vandaag.
Ik ben naar kantoor gegaan zonder dat ik mijn zoon vanmorgen heb gezien, vreemde ervaring. Man werkt vandaag vanaf huis (voordeel dat hij rustig kan gaan onderhandelen over het huis), en Finn sliep nog toen ik opstond. Dus vond het wel snugger hem nog even te laten liggen.
Maar het is wel vreemd (en niet leuk), geen Finn-glimlach bij het opstaan!
Ik ben naar kantoor gegaan zonder dat ik mijn zoon vanmorgen heb gezien, vreemde ervaring. Man werkt vandaag vanaf huis (voordeel dat hij rustig kan gaan onderhandelen over het huis), en Finn sliep nog toen ik opstond. Dus vond het wel snugger hem nog even te laten liggen.
Maar het is wel vreemd (en niet leuk), geen Finn-glimlach bij het opstaan!
maandag 27 april 2009 om 09:23
Met je 2e verjaardag Koen!
Swissie, dat is niet leuk, opstaan zonder je kleine man te hebben gezien! Had ik gisteren, Kaj was bij een vriendje logeren en 's ochtends was bij er dus niet, was heel raar!
Wat heerlijk Draakje dat je zo altijd naar de camping kan! Staan ze een beetje bij jullie in de buurt?
Hier ook vakantie Esan! Heerlijk! Helaas moet Kaj op 6 mei alweer naar school. Lekker hoor een weekje weg, hopelijk werkt het weer ook mee!
Witchke, wat gaan jullie goed met afvallen zeg! Helemaal goed! Moet zelf ook weer eens beginnen. Stoppen met de tussendoortjes doen idd meestal al wonderen! Hoeveel willen jullie eraf hebben? En hoeveel moet Xander afvallen? (vind het ook wel raar hoor, dat hij zo jong, al op dieet moet).
Waterijsjes zijn trouwens helemaal geen slecht tussendoortje hoor! Eigenlijk hetzelfde als een glaasje limonade!
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoeveel Ole nu weegt! Zal het straks eens proberen!
Swissie, gaat goed met de winkel, heb het er maar druk mee! Krijg zo gemiddeld 5 bestellingen per week en dat is te doen. Op mijn werk gaat het met mij wel goed, maar de toekomst is nog wel onzeker. Er is nu een interim-directeur aangenomen die de boel een beetje op orde moet krijgen, maar of dat gaat lukken?? Wij hebben onze eigen manager ook ter verantwoording geroepen. Dat gesprek vindt vandaag plaats. Tis wel heel belangrijk, maar ik wilde geen oppas voor de jongens regelen, bovendien hebben we nu ook een vriendje te logeren. Ben dus erg benieuwd wat daar vanmiddag uit gaat komen!
Lara, ik vind het zo goed dat joj nog zoveel onderneemt, lees hier regelmatig dat je met je man op stap bent, of bent gaan borrelen met vriendinnen, nu weer naar een concert, met k'dag varen op de grachten. Leuk hoor. Ben ik maar een saaie doos al ik dat allemaal lees
Omdat V. in de zomervakantie maar 2 wkn vrij heeft (en ik 4) heb ik besloten om met de jongens nog een weekje bij de Beekse Bergen te gaan kamperen. Een vriendin van me staat daar dan ook, dus das wel leuk. We moeten ff kijken of V. dan 's avonds ook naar de camping kan komen (is natuurlijk wel ver als hij 's ochtends om 7 uur in bv. Rotterdam moet zijn).
Vandaag even met de jongens naar een binnenspeeltuin of, als het weer wat beter wordt, naar et Amstelpark!
maandag 27 april 2009 om 09:26
Hiep hiep hoera voor onze Koen! En Zahra ook nog van harte gefeliciteerd.
Wat ongezellig Swiss om weg van huis te gaan zonder je knappe zoon te hebben gezien. Hier iets te dicht bij een van de mijne wakker geworden, namelijk naast Lars in z'n peuterbed. Normaal slaapt iedereen gewoon in z'n eigen bed, maar vannacht was het ineens raak. Morris begon midden in de nacht te muiten, en toen hebben we hem maar tussen ons in gelegd. Vervolgens werd Lars wakker en wilde niet alleen slapen. Toen ben ik maar bij hem gaan liggen.
Goed dat het afvallen bij jou en je vriend zo goed gaat Witchke. Voor een peuter vind ik het echter wel heftig hoor. Heb je dit wel gecheckt bij een dietist?
Weekend bij ouders was wel leuk. Even iets doen hier.
Wat ongezellig Swiss om weg van huis te gaan zonder je knappe zoon te hebben gezien. Hier iets te dicht bij een van de mijne wakker geworden, namelijk naast Lars in z'n peuterbed. Normaal slaapt iedereen gewoon in z'n eigen bed, maar vannacht was het ineens raak. Morris begon midden in de nacht te muiten, en toen hebben we hem maar tussen ons in gelegd. Vervolgens werd Lars wakker en wilde niet alleen slapen. Toen ben ik maar bij hem gaan liggen.
Goed dat het afvallen bij jou en je vriend zo goed gaat Witchke. Voor een peuter vind ik het echter wel heftig hoor. Heb je dit wel gecheckt bij een dietist?
Weekend bij ouders was wel leuk. Even iets doen hier.
maandag 27 april 2009 om 09:33
Wij doen ook wel aan bso hoor, morgen gaan ze bijvoorbeeld 1 dagje, kan ik nog wat werk doen! Probeer wel zoveel mogelijk vrij te zijn in de vakanties! Ik werk met compensatie-uren dus ik heb 7 weken vakantie, heerlijk!
Niets bijzonders in het Amstelpark hoor, vind het er gewoon erg leuk! Leuke speeltuin, bootjes, kinderboerderij, treintje, doolhof, evt. nog midgetgolfen en pannekoeken eten. En ook niet onbelangrijk voor mij, makkelijk met ov te bereiken. Maar het weer ziet er niet echt veelbelovend uit! Ga maar eens ff naar weeronline..
Niets bijzonders in het Amstelpark hoor, vind het er gewoon erg leuk! Leuke speeltuin, bootjes, kinderboerderij, treintje, doolhof, evt. nog midgetgolfen en pannekoeken eten. En ook niet onbelangrijk voor mij, makkelijk met ov te bereiken. Maar het weer ziet er niet echt veelbelovend uit! Ga maar eens ff naar weeronline..
maandag 27 april 2009 om 09:51
He bah Micha, wat een rotnacht....! Heb je je hele matras naar de kamer van Lars en Morris versleept ofzo? Ben je erg moe?
Arme Swiss! ik vind het ook vreselijk om zonder Puk te zien de deur uit te gaan. Ongezellig hoor! Misschien straks even bellen?
Fachat: ik denk dat je een andere keer naar het Amstelpark moet gaan, want het ziet er een beetje grijs en regenachtig uit hier. Jammer!
Naar welke binnenspeeltuin wilde je anders gaan? Ballorig? Of TunFun? Ik ben bij allebei nog nooit geweest eigenlijk.
Weet je, voor ons is het denk ik makkelijker om nog dingen te doen, omdat we in de stad wonen en een goede oppas hebben. Ze kan heel vaak en ik ben op mijn fietsje zo waar ik wil zijn. Ik heb het ook echt nodig om genoeg samen, of alleen met vriendinnen te doen.
Arme Swiss! ik vind het ook vreselijk om zonder Puk te zien de deur uit te gaan. Ongezellig hoor! Misschien straks even bellen?
Fachat: ik denk dat je een andere keer naar het Amstelpark moet gaan, want het ziet er een beetje grijs en regenachtig uit hier. Jammer!
Naar welke binnenspeeltuin wilde je anders gaan? Ballorig? Of TunFun? Ik ben bij allebei nog nooit geweest eigenlijk.
Weet je, voor ons is het denk ik makkelijker om nog dingen te doen, omdat we in de stad wonen en een goede oppas hebben. Ze kan heel vaak en ik ben op mijn fietsje zo waar ik wil zijn. Ik heb het ook echt nodig om genoeg samen, of alleen met vriendinnen te doen.
maandag 27 april 2009 om 10:00
Koen, gefeliciteerd!
Ik had gisteravond nog een heel bericht getypt maar dat is dus niet aangekomen grrrr.
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties. De verjaardag van Zahra was heel gezellig, maar megadruk, ze is dan ook gruwelijk verwend. Ze heeft o.a. een Bumbaspeeltent, boekjes, koffertjes, theeserviesje, dokterskoffertje, vlieger, houten muziekinstrumenten, kleertjes en nog veel meer gekregen. Man heeft döner kebab gemaakt (van zo'n draaiend spit) en dat was een groot succes! (we hebben wel heel veel vlees over maar dat gaat de vriezer in).
Later meer, want ik ben aan het werk!
Ik had gisteravond nog een heel bericht getypt maar dat is dus niet aangekomen grrrr.
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties. De verjaardag van Zahra was heel gezellig, maar megadruk, ze is dan ook gruwelijk verwend. Ze heeft o.a. een Bumbaspeeltent, boekjes, koffertjes, theeserviesje, dokterskoffertje, vlieger, houten muziekinstrumenten, kleertjes en nog veel meer gekregen. Man heeft döner kebab gemaakt (van zo'n draaiend spit) en dat was een groot succes! (we hebben wel heel veel vlees over maar dat gaat de vriezer in).
Later meer, want ik ben aan het werk!
maandag 27 april 2009 om 10:23
amstelpark is leuk Micha! Moet je zeker een keer heen! Er is een geweldig doolhof en het park is erg mooi! Rijd ook een treintje doorheen. Je kan muntjes kopen voor de attracties, maar je kan er ook allemaal gratis dingen doen!
We gaan naar Tunfun straks (is makkelijker met OV te bereiken). Als jullie ook zin hebben...
Klinkt als een leuke verjaardag Layla, leuk dat je man zelf kebab maakt!
We gaan naar Tunfun straks (is makkelijker met OV te bereiken). Als jullie ook zin hebben...
Klinkt als een leuke verjaardag Layla, leuk dat je man zelf kebab maakt!
maandag 27 april 2009 om 12:56
even ego... ik vind het even niet leuk meer. Klotenacht gehad en dit is vanaf 7 uur (Fleur was al eerder wakkeer, maart die heb ik nog maar even genegeerd) het eerste moment zonder jengelend, krijsend of huilend kind in mijn buurt. Luuk heeft vandaag nog niet geslapen en al 7 keer gedronken. Zelfs het badderen heeft niet geholpen. Ben moeeeeeeeee. Fleur ligt nu in bed en Luuk ligt naast me in zijn babybestje een beetje te knorren (dat klinkt dan tenminste weer gezellig) Ik denk dat ik hem maar zo naast me op bed zet en ga proberen te slapen. Zodra hij zijn eigen bed raakt nbegint ie weer te huilen, dus dat laat ik maar even.
Vast een regeldagje vandaag.... Dat hoop ik tenminste want dan is het snel weer voorbij.
Heb niet bijgelezen, hoop dat ik daar morgen weer aan toekom.
Vast een regeldagje vandaag.... Dat hoop ik tenminste want dan is het snel weer voorbij.
Heb niet bijgelezen, hoop dat ik daar morgen weer aan toekom.
maandag 27 april 2009 om 12:57
Wat vervelend dat ik zo ver van de hoofdstad woon! Hier is het ook pietenweer en we hadden vanochtend gelukkig een speelafspraakje, anders was ik de ochtend echt niet doorgekomen! (hoe deed ik het in godsnaam anderhalve maand geleden, toen iedereen nog thuis was???)
Mich, vanaf welke leeftijd heb je Nina in de bakfiets gemikt? Meesje is nu vijf maanden (oké, voor de zeurpiet morgen pas!) en ik zit er echt stevig over na te denken om hem binnenkort eens mee te nemen in de bakfiets. Het scheelt mij een berg gewandel, geen geruzie meer over wie op het kiddyboard mag/moet en wie moet zitten en ik kan dan een stuk makkelijker naar de kinderboerderij! (moet het weer wel even mee gaan werken)
Ik lees overal tegenstrijdige berichten en ik weet echt niet meer wat ik moet geloven en wat niet. Een vriendin van mij heeft haar baby vanaf ongeveer dag 1 in de bakfiets vervoerd, een andere vriendin zegt dat het pas vanaf 1 jaar kan en weer een ander zegt dat het nekje stevig genoeg moet zijn. Nu is Mees best een sterk mannetje en heeft eigenlijk alleen de eerste week een wiebelig hoofdje gehad, dus wat dat betreft moet het kunnen.
Hee, dat klinkt trouwens ook als een snertnacht die je hebt gehad! Heb je enig idee wat de reden van het gemuit van Morris is geweest?
Mich, vanaf welke leeftijd heb je Nina in de bakfiets gemikt? Meesje is nu vijf maanden (oké, voor de zeurpiet morgen pas!) en ik zit er echt stevig over na te denken om hem binnenkort eens mee te nemen in de bakfiets. Het scheelt mij een berg gewandel, geen geruzie meer over wie op het kiddyboard mag/moet en wie moet zitten en ik kan dan een stuk makkelijker naar de kinderboerderij! (moet het weer wel even mee gaan werken)
Ik lees overal tegenstrijdige berichten en ik weet echt niet meer wat ik moet geloven en wat niet. Een vriendin van mij heeft haar baby vanaf ongeveer dag 1 in de bakfiets vervoerd, een andere vriendin zegt dat het pas vanaf 1 jaar kan en weer een ander zegt dat het nekje stevig genoeg moet zijn. Nu is Mees best een sterk mannetje en heeft eigenlijk alleen de eerste week een wiebelig hoofdje gehad, dus wat dat betreft moet het kunnen.
Hee, dat klinkt trouwens ook als een snertnacht die je hebt gehad! Heb je enig idee wat de reden van het gemuit van Morris is geweest?
maandag 27 april 2009 om 12:59
Och Dropje toch! Dit klinkt als de vijf-weken-ramp bij baby's! Mees heeft het ook gehad toen hij een week of vijf was en ik vond er geen ene ruk aan! Hij was alleen stil als hij bij mij was, dus ik heb hem in de draagdoek een week lang nagenoeg fulltime op me gehad. Daarna was het over en sliep hij weer in zijn eigen bed!
Mijn advies: oordoppen, een draagdoek en jezelf voorhouden dat hij dit echt niet meer zal doen als hij vijftien is. Dit hielp mij er doorheen!
Sterkte mop!
Mijn advies: oordoppen, een draagdoek en jezelf voorhouden dat hij dit echt niet meer zal doen als hij vijftien is. Dit hielp mij er doorheen!
Sterkte mop!
maandag 27 april 2009 om 13:06
Gefeliciflapstaart met je 2e verjaardag Koen.
Wat heb jij al een gezellige dag gehad gisteren, wat een leuke cadeautjes!!
Layla, is Zahra al een beetje bijgekomen van alle indrukken van gisteren?
Fachat, fijn dat je de vakanties bijna helemaal vrij bent. Wat leuk ook om te lezen dat het met je winkeltje zo goed gaat.
Spannend die bijeenkomst op je werk. Word je gebeld als het afgelopen is?
Het weer is hier in ieder geval pet. Vanavond een tenniswedstrijd ik ben benieuwd of die door kan gaan. Ik vind het altijd maar link met een wat natte baan. Ik ben nog maar net hersteld van mijn vorige knieblessure.
Mich, balen zeg dat de jongens niet lekker wilde slapen vanacht. Wel een voordeel dat Kaj een groot bed heeft, daar lig je toch wat lekkerder in.
Zometeen even naar de kapper en daarna met Feline even shoppen. Ik heb allerlei kleine dingen nodig. Feline heeft haar spaarvarken net opgekeerd en is van plan het nodige te kopen. Ik geloof dat de Intertoys en de Hema al op haar wensenlijst staan.
Wat heb jij al een gezellige dag gehad gisteren, wat een leuke cadeautjes!!
Layla, is Zahra al een beetje bijgekomen van alle indrukken van gisteren?
Fachat, fijn dat je de vakanties bijna helemaal vrij bent. Wat leuk ook om te lezen dat het met je winkeltje zo goed gaat.
Spannend die bijeenkomst op je werk. Word je gebeld als het afgelopen is?
Het weer is hier in ieder geval pet. Vanavond een tenniswedstrijd ik ben benieuwd of die door kan gaan. Ik vind het altijd maar link met een wat natte baan. Ik ben nog maar net hersteld van mijn vorige knieblessure.
Mich, balen zeg dat de jongens niet lekker wilde slapen vanacht. Wel een voordeel dat Kaj een groot bed heeft, daar lig je toch wat lekkerder in.
Zometeen even naar de kapper en daarna met Feline even shoppen. Ik heb allerlei kleine dingen nodig. Feline heeft haar spaarvarken net opgekeerd en is van plan het nodige te kopen. Ik geloof dat de Intertoys en de Hema al op haar wensenlijst staan.