Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
RocketScienceFiction schreef:
07-05-2020 11:28
Dacht het ja, in ieder geval niet bij haar.
Dat is algemeen bekend
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
07-05-2020 11:29
Dat is algemeen bekend

Volg het ook niet op de voet. Vind het hele verhaal best triest. Vraag me af of ze niet een soort van zwakbegaafd is. Denk wel dat ze ook zonder aandacht veel gedoe zou hebben in haar leven.
RocketScienceFiction schreef:
07-05-2020 11:33
Volg het ook niet op de voet. Vind het hele verhaal best triest. Vraag me af of ze niet een soort van zwakbegaafd is. Denk wel dat ze ook zonder aandacht veel gedoe zou hebben in haar leven.
Indd met of zonder aandacht, het lukt d'r maar niet om een normaal leven op te bouwen zonder problemen.

Vind het eigenlijk ook wel zielig voor Angelina en Milano als ze straks is bevallen, en ze mag het houden dan snappen haar andere kinderen er niks van.

Vind ook dat ze totaal niet heeft laten zien dat ze heeft gewerkt aan d'r zelf om weer voor haar kinderen te kunnen zorgen. En dan nu eentje opkomst.
Miss-Pippilotta schreef:
07-05-2020 06:35
Maar zegt die 13,4 cm op dat apparaat (te zien in het begin van dat filmpje) iets over de baby of niet?
Blijkbaar is dat de omtrek van de baarmoedermond las ik elders.
SallySpectra* schreef:
07-05-2020 00:00
Een termijnecho kan gewoon nog niet met 6-7 weken. Dat gebeurt ergens tussen de 9-13 weken ofzo.

Als iemand een ongeluk heeft gehad en die persoon is/blijkt zwanger is het niet zo gek dat er een echo wordt gedaan om te kijken of de zwangerschap intact is. En dan zullen ze ook meteen kijken hoever je bent. Maar een echte termijnecho moet dan later nog gebeuren.
Zeker kan dat eerder. Zelf meegemaakt.
Yasmeenah82 schreef:
07-05-2020 12:08
Vind het eigenlijk ook wel zielig voor Angelina en Milano als ze straks is bevallen, en ze mag het houden dan snappen haar andere kinderen er niks van.
Ik ga er niet vanuit dat deze baby lang blijft, eerlijk gezegd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
07-05-2020 14:38
Ik ga er niet vanuit dat deze baby lang blijft, eerlijk gezegd.
Ik denk het ook niet.
Waarom zit ze op een scootmobiel?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
07-05-2020 15:20
Waarom zit ze op een scootmobiel?
Gewoon omdat ze dat leuk vind.
Uit coronaverveling ben ik haar gaan volgen op Insta. Mijn God. Vanmiddag zat ze gedwongen haar nagelstyliste (die zelf natuurlijk ook niet bijster intelligent is om dit te doen).
Ik volg haar ook uit verveling ... haha, kansloos. Ze heeft een paar hersencellen te weinig.
Verdient ze nu trouwens ergens geld mee? Of nog steeds met snabbelen?
Je kunt méér.
vivapimpelmees schreef:
07-05-2020 23:27
Uit coronaverveling ben ik haar gaan volgen op Insta. Mijn God. Vanmiddag zat ze gedwongen haar nagelstyliste (die zelf natuurlijk ook niet bijster intelligent is om dit te doen).
Echt zo dom. Eerst met die kapster die kennelijk haar pruiken maakt. Ik geloof niet dat er een medische noodzaak is voor die pruik dus dat was waarschijnlijk al niet toegestaan en dan nu die nagels. Mag vanaf maandag weet maar toch eerder doen en met je kop op instagram gaan staan.

Maar wel vermakelijk :-)
Het valt me op dat zijn hoofd vaak niet of half in beeld is bij filmpjes. Er is ook een foto van hem met zijn ogen dicht. Dat zou ze van zichzelf nooit online plaatsen.
Moon-Alisa schreef:
08-05-2020 11:22
Verdient ze nu trouwens ergens geld mee? Of nog steeds met snabbelen?
Bijstand.
nimue_iparis schreef:
08-05-2020 14:42
Het valt me op dat zijn hoofd vaak niet of half in beeld is bij filmpjes. Er is ook een foto van hem met zijn ogen dicht. Dat zou ze van zichzelf nooit online plaatsen.
Hij ligt vaak met zijn ogen dicht, of hij slaapt of zijn ogen hangen op half 7.
Ik gok echt dat hij iets gebruikt.
minnimouse schreef:
08-05-2020 14:52
Bijstand.
Knap dat je dan al die feestjes kunt betalen.
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
08-05-2020 15:45
Knap dat je dan al die feestjes kunt betalen.
Ik vind het vooral knap dat die bijstand blijkbaar maar voort blijft duren met alles wat ze zo etaleert.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Staat er op haar instagram dat ze geen vlees eet alleen frikandellen en kroketten.
Zou ze weten dat daar ook vlees in zit? :facepalm:
Keuken1987 schreef:
08-05-2020 16:24
Staat er op haar instagram dat ze geen vlees eet alleen frikandellen en kroketten.
Zou ze weten dat daar ook vlees in zit? :facepalm:
Het is een quote uit haar oh oh cherso tijd. Ik denk dat ze hem daarom herhaald, als grap. Inmiddels weet ze het vast wel 😬 hoop ik.
ze is niet zwakbegaafd hoor. Laag IQ vast wel. Programma's als oh oh cherso en temptation Island zitten vol met zulke vrouwen ( en mannen)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
08-05-2020 16:47
ze is niet zwakbegaafd hoor. Laag IQ vast wel. Programma's als oh oh cherso en temptation Island zitten vol met zulke vrouwen ( en mannen)
Ik denk het eigenlijk wel. Dat houdt een IQ van tussen de 70 en 85 in. Dat zou best kunnen kloppen.
Zo’n meisje had nooit op tv moeten verschijnen.
Zullen we die discussie niet opnieuw voeren?
:zzz:
Oudblond schreef:
08-05-2020 15:55
Ik vind het vooral knap dat die bijstand blijkbaar maar voort blijft duren met alles wat ze zo etaleert.
Ja bijzonder he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven