Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Koe1 schreef:
01-05-2020 22:51
Ik vind Steph niet zozeer een zeikwijf, maar die 2 passen kwa leefwijze gewoon totaal niet bij elkaar. Zij heeft zich ook behoorlijk anders (seksueel) voorgedaan op Instagram. Was dat niet zo geweest was Erica misschien niet eens geïnteresseerd geweest.
Dat heet, samengevat, verregaande onzekerheid.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very__Cherry schreef:
02-05-2020 10:17
Dat heet, samengevat, verregaande onzekerheid.

Ik vind het eerder een soort catfishen eigenlijk. Ze is wel fysiek de persoon zelf maar de rest heeft ze verzwegen en/of verdraaid. Ze zorgde dat Erica haar leuk vond maar ze creëerde een illusie en totaal niet zichzelf en nu is ze verongelijkt omdat ze ‘door de mand is gevallen’.

Zij komt dus naar Australië als een illusie en vindt dat Erica zich daar maar aan moet aanpassen (en misschien zou Erica dat wel willen maar die krijgt daar helemaal geen ruimte voor). Steph gedraagt zich als een klein kind dat is betrapt bij het jatten van een snoepje
Ik kijk het nu terug. Stacey ziet er toch beter uit als Darcy. Niet zo opgepompt en ze heeft tenminste een nek😉
niekchic schreef:
02-05-2020 13:13
Ik vind het eerder een soort catfishen eigenlijk. Ze is wel fysiek de persoon zelf maar de rest heeft ze verzwegen en/of verdraaid. Ze zorgde dat Erica haar leuk vond maar ze creëerde een illusie en totaal niet zichzelf en nu is ze verongelijkt omdat ze ‘door de mand is gevallen’.

Zij komt dus naar Australië als een illusie en vindt dat Erica zich daar maar aan moet aanpassen (en misschien zou Erica dat wel willen maar die krijgt daar helemaal geen ruimte voor). Steph gedraagt zich als een klein kind dat is betrapt bij het jatten van een snoepje
Ik begrijp waarom je het zo ziet.
Alleen een catfish doet alles bewust, met een (egogericht) doel, en ik geloof dat Steph vanuit onzekerheid cq een zeer laag zelfbeeld geeft gehandeld, eerder dan vanuit opzet.
Gooien we niet allemaal eens een filtertje over onze profielfoto? En doen we dat uit " ik ga mezelf nu eens compleet ideaal neerzetten", of uit "met een soft focus zie ik er net wat normaler uit"?.
En dat maal 10.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Pff wat een aflevering weer!

Lisa zag eruit als een condoom met die domme hijab.
Sowieso belachelijk dat je daar als westerse vrouw in meegaat, maar goed, ze ‘zijn zo verliefd’ :facepalm:

En dan die David en Yvonne, zouden ze nou écht zo dom zijn? vraag me wel af hoeveel er in scène gezet wordt, ik denk best veel.

Denk dat Stephanie en Erica puur meedoen om Instafamous te worden, met als Tom van Darcey. En ja wat ziet die vrouw er toch opgeblazen uit, echt jammer. Ze is pas 45.
Dwarrel75 schreef:
02-05-2020 15:22
Ik kijk het nu terug. Stacey ziet er toch beter uit als Darcy. Niet zo opgepompt en ze heeft tenminste een nek😉
Wat niet is, kan nog komen..... :high5:
Matt en Alla hebben een dochter, Emmalyn Grace.

Ik vond het wel een leuk koppel destijds. Niet zo hysterisch als veel andere stellen. En dat zij liever in/bij een grote stad wilde wonen in plaats van ergens achteraf, kon ik me ook wel voorstellen: ze wilde een opleiding gaan doen en een baan zoeken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dwarrel75 schreef:
Stacey kleed zich ook wat gepaster. Bij haar hangen d’r borsten er niet continu uit. En haar lippen zijn in ieder geval egaal gedaan. Darcey heeft er een bult op zitten.
Om 20.30 komt 90 days, self-quarantined.

Over uitmelken van het concept gesproken..
himalaya schreef:
07-05-2020 19:27
Om 20.30 komt 90 days, self-quarantined.

Over uitmelken van het concept gesproken..

True
Ik heb het een kans gegeven maar het is gewoon een hoop saai geneuzel dat je ook in een random gesprekje op straat hoort (wel balen van zijn baan overigens)
Daniëlle is na een jaar of 5 drama met Mohammed, een vechtscheiding en rechtszaken, toch weer bevriend met Mohammed.. :furious: :O :sarcastic: :nut:
Dwarrel75 schreef:
Darcy probeert Stacey altijd te overtreffen, teminste dat gevoel ik krijg ik.
Stacey had een ''jong'' Europees vriendje Dacry moest er ook meteen 1 (2) .

ik volg self-quarantined niet, kijk wel de recaps , is genoeg entertainment :hihi:
himalaya schreef:
07-05-2020 21:07
Daniëlle is na een jaar of 5 drama met Mohammed, een vechtscheiding en rechtszaken, toch weer bevriend met Mohammed.. :furious: :O :sarcastic: :nut:
dat geloof je toch niet echt he? :-? :lol: :p:
Heel even gekeken maar vond het oersaai.
Afbeelding

wees welkom lieve dinntjes, het is weer vrijdag :cheer:
Haai Rouge en de rest die nog komt

:cheer: :cheer:
Hallo dames daar gaan we weer :cheer:
Nou goh wat een verrassing dat Lana daar niet woont .....
Yildizlar schreef:
08-05-2020 20:34
Nou goh wat een verrassing dat Lana daar niet woont .....
Zou het kwartje nu eindelijk vallen bij hem? Of blijft hij oliedom doen?
Hij is net zo oerdom als die vent vorig seizoen die de liefde van zijn leven uit de Oekraïne zou ontmoeten in Mexico.
De vakantie vierende pubers in het zwembad hadden het direct door
Waarom nemen ze Prince (;hoe verzin je deze naam?😣)Niet mee op vakantie? Jochie zou genoten hebben, hij kent alleen maar armoede.

Jochie noemt hem toch al papa, kan een vakantie samen ook wel.
Ed

O_O :facepalm: O_O

Mijn god zeg
Dwarrel75 schreef:
08-05-2020 20:42
Waarom nemen ze Prince (;hoe verzin je deze naam?😣)Niet mee op vakantie? Jochie zou genoten hebben, hij kent alleen maar armoede.

Ja precies maar nee Big Ed wil alone time met Rose .
Die teddy de tandpasta ik weet niet wat ongemakkelijker was .
Nou inderdaad. Ik hoop dat Rose hem een tondeuse geeft, mayo in je haar zou ook niet lekker ruiken (en al helemaal niet in zo’n warm land)
Dwarrel75 schreef:
08-05-2020 20:42

inderdaad misselijke vent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven