Vriend vroeger naar de hoeren...

11-05-2020 06:31 766 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar jullie mening...

Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.

Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.

Wat vinden jullie hiervan?
Meprim schreef:
11-05-2020 17:50
Ik vind het niet fair van je vriend. Natuurlijk is het vertrouwelijke informatie, en belangrijk hier goed mee om te gaan, maar iets niet mogen bespreken met een ander die jij vertrouwd is wel vergaand.
Er zijn toch wel meer dingen binnen een relatie die je niet met bekenden bespreekt? Ik vind het niet aan TO om andermans fouten met vriendinnen te bespreken.

Ik snap sowieso niet dat TO dit met een vriendin wil bespreken. Ze vindt het al erg genoeg, dan lijkt me niet dat je ook wil dat de omgeving je vriend op die manier veroordeelt. Want vriendin zal er zeker zo over denken als TO en wij hier.
Georgia19zoveel schreef:
11-05-2020 18:40
Waarom zou je het niet doen?
Omdat het een nogal beroerde bedrijfstak is en het gros van de prostitués het niet doet omdat ze het zo’n leuk beroep vindt.
tonkje wijzigde dit bericht op 11-05-2020 19:02
0.85% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
TanteOlivia schreef:
11-05-2020 18:52
Tuurlijk het gebeurt en het percentage mannen dat ooit in het leven een prostituee heeft bezocht is vast best hoog, maar om nu te zeggen alle mannen gaan constant naar de hoeren? Nee dat is erg overdreven.
Dat denk ik ook niet, inderdaad. Dan moet haast elke vent een dubbelleven leiden.
Suusje666 schreef:
11-05-2020 18:58
Dat denk ik ook niet, inderdaad. Dan moet haast elke vent een dubbelleven leiden.
Nee hoor, ze gaan meestal ook niet een heel leven lang. Maar eens een keer in hun leven zijn er echt wel redelijk wat hoor. Als jij als 23-jarige vrijgezel op een dronken kroegentocht bij de hoeren belandt hoef je echt geen dubbelleven te leiden. Velen willen het eens meemaken. Of ze gaan voor een type waar ze nooit mee thuis zouden komen.
rumforviva schreef:
11-05-2020 19:01
Nee hoor, ze gaan meestal ook niet een heel leven lang. Maar eens een keer in hun leven zijn er echt wel redelijk wat hoor. Als jij als 23-jarige vrijgezel op een dronken kroegentocht bij de hoeren belandt hoef je echt geen dubbelleven te leiden. Velen willen het eens meemaken. Of ze gaan voor een type waar ze nooit mee thuis zouden komen.
Er zijn echt mannen die dat juist niet willen meemaken. Dat zijn ook meestal mannen die genoeg seks kunnen vinden zonder ervoor te betalen. Knap. Intelligent. En geilen op de gewilligheid van sekspartner. Niet op de betaling. Want dat laatste moet je ook maar net kunnen, geil worden ondanks dat het een financiële transactie is voor de ander.
Sjulia schreef:
11-05-2020 19:07
Er zijn echt mannen die dat juist niet willen meemaken. Dat zijn ook meestal mannen die genoeg seks kunnen vinden zonder ervoor te betalen. Knap. Intelligent. En geilen op de gewilligheid van sekspartner. Niet op de betaling. Want dat laatste moet je ook maar net kunnen, geil worden ondanks dat het een financiële transactie is voor de ander.
Ja, maar ik ken ook knappe, intelligente en succesvolle mannen die goed bij de vrouwen liggen die het toch wel eens geprobeerd hebben. Maar goed 1 op 5, dat is natuurlijk nog steeds 4 op 5 die nooit zijn geweest. Da’s ook best veel.

Het is m’n type verder niet, maar zo’n vent als Kluun lag echt wel goed in de markt bijvoorbeeld, lekker succesvol in de reclame, beetje humor, en toch naar de hoeren. Knap kan ik ‘m niet noemen, maar een kneus toch zeker niet.
rumforviva schreef:
11-05-2020 19:13
Ja, maar ik ken ook knappe, intelligente en succesvolle mannen die goed bij de vrouwen liggen die het toch wel eens geprobeerd hebben. Maar goed 1 op 5, dat is natuurlijk nog steeds 4 op 5 die nooit zijn geweest. Da’s ook best veel.

Het is m’n type verder niet, maar zo’n vent als Kluun lag echt wel goed in de markt bijvoorbeeld, lekker succesvol in de reclame, beetje humor, en toch naar de hoeren. Knap kan ik ‘m niet noemen, maar een kneus toch zeker niet.
mannen die naar de hoeren gaan zijn zelden succesvol in werk en bij de vrouwen. het zijn overwegend onaantrekkelijke losers die geen vrouw kunnen versieren
Sjulia schreef:
11-05-2020 19:07
Echt, het idee dat alleen losers die niet beter kunnen krijgen naar de hoeren gaan of zijn gegaan is een misvatting.
Er zijn hordes mannen die niet naar de hoeren kunnen, durven of willen. En daar zitten vast ook knappe slimme bij. En domme lelijke. En krenten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
TanteOlivia schreef:
11-05-2020 18:52
Tuurlijk het gebeurt en het percentage mannen dat ooit in het leven een prostituee heeft bezocht is vast best hoog, maar om nu te zeggen alle mannen gaan constant naar de hoeren? Nee dat is erg overdreven.
1 op de 5 ooit, 1 op de 10 vaak
die cijfers zijn tot stand gekomen door:
enquêtes, anoniem, gewoon vragen aan mannen te koppelen aan: gegevens van de hoeren zelf en statistieken, als #hoeren #klanten heeft per dag, en die gaan gemiddeld #per maand, dan heb je voor #hoeren dus #bezoekers
en door die cijfers tegen elkaar af te zetten komen ze op:
1 op de 5wel eens, 1 op de 10 vaak
Die cijfers zijn vrij hard
Erdo schreef:
11-05-2020 15:53
Zo wanhopig ben ik niet hoor alhoewel het nu wel zit te kriebelen.
Schaamluis?
S-Meds schreef:
11-05-2020 19:17
mannen die naar de hoeren gaan zijn zelden succesvol in werk en bij de vrouwen. het zijn overwegend onaantrekkelijke losers die geen vrouw kunnen versieren
Echt niet waar. Het zijn alle soorten mannen. Daarom zijn er ook zo veel verschillende plaatsen en tijden waar vrouwen werken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
Nee hoor.
feow schreef:
Echt, het idee dat alleen losers die niet beter kunnen krijgen naar de hoeren gaan of zijn gegaan is een misvatting.
Er zijn hordes mannen die niet naar de hoeren kunnen, durven of willen. En daar zitten vast ook knappe slimme bij. En domme lelijke. En krenten.
Ik heb die misvatting ook niet. En het draait ook niet zozeer om losers. Maar een man die geilt op betaalde seks, dat is iets wat niet alle mannen kunnen of willen. Dat is een onderdeel waar je mee om moet kunnen gaan. Veel hoerenlopers maken er dan ook maar van dat ze geloven dat de hoeren het zelf ook helemaal geweldig hebben met ze. Een emotionele intelligente man zou zoiets zichzelf minder makkelijk kunnen wijsmaken.
de succesvolle mannen die ik ken, die naar de hoeren gaan, gaan nooit in Nederland.
Altijd als ze voor wek ver weg zijn. Minste kans op betrappen
80% van de mannen gaat dus nooit in zijn leven naar de hoeren.

Ik heb het hier wel eens met mijn mannelijke vrienden over gehad en die zeiden dat ze het niet tof vinden om seks te hebben met iemand die eigenlijk geen seks met hen wil. Ze vinden seks juist geil, als ze weten dat de ander er net zo van geniet.

Eigenlijk best een logische redenering als je enig empathisch vermogen hebt.
Sjulia schreef:
11-05-2020 19:24
Ik heb die misvatting ook niet. En het draait ook niet zozeer om losers. Maar een man die geilt op betaalde seks, dat is iets wat niet alle mannen kunnen of willen. Dat is een onderdeel waar je mee om moet kunnen gaan. Veel hoerenlopers maken er dan ook maar van dat ze geloven dat de hoeren het zelf ook helemaal geweldig hebben met ze. Een emotionele intelligente man zou zoiets zichzelf minder makkelijk kunnen wijsmaken.
ik geloof niet dat het met emotionele intelligentie te maken heeft, maar gewoon met eigen belang.
Vergelijkbaar met vleeseters die tegen bio-industrie zijn, maar toch de kip-aanbieding kopen bij AH
Wat mensen principieel vinden en doen, zit een enorm gat tussen
rumforviva schreef:
11-05-2020 19:01
Ik kan dit iemand ook niet echt kwalijk nemen, als ik de hele achterliggende problematiek even buiten beschouwing laat. Dit topic heeft wel duidelijk gemaakt dat voor veel vrouwen het probleem niet de seks tegen betaling an sich is, maar de uitbuiting van vrouwen die erachter schuil kan gaan. Dat je bijdraagt aan een industrie die niet deugd. Maar ja, aan de andere kant denk ik dan (zoals hier door iemand anders ook is gezegd); het zou hypocriet zijn om seks voor geld af te keuren want boeh slecht terwijl we wel allemaal met een pocket-computer rondlopen waar bij de maak ervan ook mensenlevens bij verspeeld zijn. Want echt, dat is ook een gore mensonterende bende. Nu is in de seksindustrie de afstand tussen consument en (potentieel) slachtoffer heel klein, veel kleiner dan in de smartphone industrie bijvoorbeeld, maar toch. In beide gevallen kunnen we keuzes maken, en in beide gevallen is dat vaak de keuze voor het hebben van een product, en niet de levenskwaliteit van de persoon die erachter zit.

Dit is niet om iets goed te praten, overigens, ik klets vooral in een kringetje
suusje666 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 19:31
0.13% gewijzigd
Sjulia schreef:
11-05-2020 19:24
Als de cijfers kloppen, 1/5, zouden er heel veel mannen zijn die emotioneel niet begaafd zijn volgens jouw zienswijze.
TanteOlivia schreef:
11-05-2020 19:27
80% van de mannen gaat dus nooit in zijn leven naar de hoeren.

Ik heb het hier wel eens met mijn mannelijke vrienden over gehad en die zeiden dat ze het niet tof vinden om seks te hebben met iemand die eigenlijk geen seks met hen wil. Ze vinden seks juist geil, als ze weten dat de ander er net zo van geniet.

Eigenlijk best een logische redenering als je enig empathisch vermogen hebt.
1 van de mannen die ik ken, gaat naar de hoeren omdat zijn vrouw bepaalde zaken niet wil doen, die hij erg mist. Ze wil uberhaupt niet zo vaak, en als ze wil, dan ff snel. Geen voorspel, niet pijpen. Als hij in het buitenland is, boekt hij een "massage"
Niet om zijn gedrag goed te praten, slechts als stukje uitleg waarom sommige mannen dus gaan
lilalinda schreef:
11-05-2020 19:28
ik geloof niet dat het met emotionele intelligentie te maken heeft, maar gewoon met eigen belang.
Vergelijkbaar met vleeseters die tegen bio-industrie zijn, maar toch de kip-aanbieding kopen bij AH
Wat mensen principieel vinden en doen, zit een enorm gat tussen
Empathie, eigen belang, wat maakt seks voor iemand leuk.. Dat zijn wel de verschillen, dat geloof ik.
lindaatje1900 schreef:
11-05-2020 19:30
Als de cijfers kloppen, 1/5, zouden er heel veel mannen zijn die emotioneel niet begaafd zijn volgens jouw zienswijze.
Niet begaafd genoeg. Zoals ik al zei; ik vind de meeste mannen echt niet leuk.
S-Meds schreef:
Waarom zouden ze niet succesvol zijn?
Omdat een succesvolle man makkelijk vrouwen kan scoren?
lindaatje1900 schreef:
11-05-2020 19:30
20%. Klopt wel denk ik
Sjulia schreef:
11-05-2020 19:31
Empathie, eigen belang, wat maakt seks voor iemand leuk.. Dat zijn wel de verschillen, dat geloof ik.
ik weet, dat ik seks kan hebben, met iemand die ik enkel aantrekkelijk vind. Hoef er geen gesprek mee te kunnen voeren.
Dat is voor veel vrouwen al een ondenkbaar iets. Ik ga er vanuit, dat voor een deel van de mannen die stap dus nog verder gaat: die kunnen al seks hebben met iemand die het uit zakelijkheid met ze doet
lindaatje1900 schreef:
11-05-2020 19:33
Waarom zouden ze niet succesvol zijn?
Omdat een succesvolle man makkelijk vrouwen kan scoren?
vooral omdat deze het vermogen heeft om verder te denken dan zijn eigen lul

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven