Vriend vroeger naar de hoeren...

11-05-2020 06:31 766 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar jullie mening...

Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.

Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.

Wat vinden jullie hiervan?
lilalinda schreef:
13-05-2020 21:07
Juist, gewoon hobbies etc waar je vrouwen tegenkomt
Niet voor verkering, gewoon met vrouwen aan de praat
En doe aardig, ook als je ze niet leuk vindt
Dit is ook typical nice guy. Die doen alleen aardig tegen en sluiten vriendschappen met vrouwen waar ze iets van willen en zijn oprecht beledigd dat hun avances niet beantwoord worden.
Erdo schreef:
13-05-2020 20:24
Ze is inderdaad een heel akelig persoon. Er zijn er nog wel meer die zoals zij is maar zij is de ergste. Natuurlijk zal ze ontkennen dat ze 1 is. Als ze dat niet zou doen dan zou ze het ook niet zijn. Ze heeft al mijn topics verpest door haar galspuwerij. Echt onaanvaardbaar dat ze getolereerd wordt. Ze zoekt expres kwetsbare personen op om het te doen. Dan vind ik nog het ergst.
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
:rofl:
Sjulia schreef:
13-05-2020 21:30
Hij was ook ‘heel lief’. Zielig. Onzeker. Poeh, heb ik dat op mijn bordje gekregen. Hij wou steeds meer aandacht en begon uiteindelijk te dreigen met zelfmoord. Echt een hele nare periode.
Toch is het dat ook. Uiteindelijk wil iedereen liefde in zijn leven. Of dat lukt hangt van een heleboel factoren af.
Ik val er niet op, maar toch heb ik altijd enige medelij.
blijfgewoonbianca schreef:
13-05-2020 21:43
Afbeelding
Geweldig met je onderschrift erbij! :proud:
lindaatje1900 schreef:
13-05-2020 21:55
Toch is het dat ook. Uiteindelijk wil iedereen liefde in zijn leven. Of dat lukt hangt van een heleboel factoren af.
Ik val er niet op, maar toch heb ik altijd enige medelij.
We zijn allemaal zielig. Iedereen heeft wel iets. Je kan er prima medelijden mee hebben, maar doe dat van een afstandje. Want het zijn vaak ook mannen die om kunnen slaan en gevaarlijk kunnen worden.
Sjulia schreef:
13-05-2020 21:58
We zijn allemaal zielig. Iedereen heeft wel iets. Je kan er prima medelijden mee hebben, maar doe dat van een afstandje. Want het zijn vaak ook mannen die om kunnen slaan en gevaarlijk kunnen worden.
ja hier wetenschappelijk onderzoek naar hoe gevaarlijk ze zijn: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10. ... ode=uter20
lilalinda schreef:
13-05-2020 14:14
het gaat eigenlijk niet om wat je zoekt, maar om wat je biedt
Als jij van jezelf een heel aantrekkelijk mens maakt, volgt die vriendin vanzelf.
Als een product slecht verkoopt, ga je niet mopperen op de afwezige kopers, maar het product verbeteren. Dan wordt het wel gekocht.

wees een leuk mens, oprecht geïnteresseerd en niet alleen in die ene vrouw, maar ook in andere mensen. Heb leuke hobbies, heb een fijn leven, verdien een leuk salaris (nee, niet om voor haar te moeten betalen, maar zodat je goed voor jezelf kunt zorgen) lees eens een boek. luister eens andere muziek, ga wat cursussen doen

en die verkering komt vanzelf

Mopperend dat het aan je moeder ligt, of zeuren op de vrouwen die jou niet willen, gaat je nooit iets opleveren
Dat is zeer zeker zo en hier moet ik me dan ook zeker bij aansluiten.
Herkenbaar ook wel voor mij.
Wil mezelf niet zozeer omschrijven als 'nice guy'.
Wel heb ik vooral in het verleden wel erg veel last gehad van het feit dat ik mij onzeker, lievig , pleasend en soft opstelde.
En nu besef ik steeds meer dat dit afstootte.
Heb me hierin erg kwetsbaar gevoeld.
Heb ook wel last gehad van passief-agressief gedrag.
Niet dat ik dit bewust dan wel opzettelijk deed, maar meer uit onmacht, angst en onzekerheid.
Ook nu realiseer ik mij dat ik hier ergens wel fout in ben geweest.
anoniem_397092 wijzigde dit bericht op 14-05-2020 00:37
81.15% gewijzigd
- dubbel gepost
Mund schreef:
14-05-2020 00:30
Herkenbaar ook wel voor mij.
Wil mezelf niet zozeer omschrijven als 'nice guy'.
Wel heb ik vooral in het verleden wel erg veel last gehad van het feit dat ik mij onzeker, lievig , pleasend en soft opstelde.
En nu besef ik steeds meer dat dit afstootte.
Heb me hierin erg kwetsbaar gevoeld.
Heb ook wel last gehad van passief-agressief gedrag.
Niet dat ik dit bewust dan wel opzettelijk deed, maar meer uit onmacht, angst en onzekerheid.
Ook nu realiseer ik mij dat ik hier ergens wel fout in ben geweest.
Tsja het feit dat je dat van je zelf weet maakt je, in mijn optiek, al 10 keer beter dan de "nice guys" waar we het de laatste paar paginas over hadden. Een veel voorkomende eigenschap bij "nice guys" is dat ze vaak hunzelf als de beste zien, en bedenken de gekste bullshit waarom zij alleen zijn en andere mannen niet. Het is goed dat je van jezelf weet wat je tekortkomingen zijn, juist dan kan je er aan werken.

Aardig zijn, alleen maar om aardig te zijn is niets anders dan een deurmat, iemand waar over heen gelopen word. Het is belangrijk om ook aan jezelf te denken.

Ik kan begrijpen dat onzekerheid, angst en onmacht moeilijk zijn om mee om te gaan. En ik herken mijzelf ook wel daarin. Voor mij hielp de sportschool en gewichtheffen, het maakt je aantrekkelijker, het is goed voor je gezondheid en je bouwt zelfvertrouwen. Misschien zou iets sociaals, een hobby of wat dan ook, ook helpen? Plus, er zijn zat boeken geschreven omtrent hulp op sociaal gebied; denk aan "How to Win Friends and Influence People" van Dale Carnegie, waarschijnlijk het beroemdste boek op het gebied van sociale vaardigheden.
@syntax18;
Zeer treffend geschreven.
Vooral ook dat 'aardig zijn om het aardig zijn'.
En dat er als een deurmat over je heen gelopen kan worden.
Ook zeer herkenbaar voor mij.
Wat dat betreft moet ik mij ook wat harder en consequenter opstellen en vooral niet zo soft en onzeker.
Dat is echter makkelijker gezegd dan gedaan.
Heb bij bepaalde (dominante) personen al vrij snel de neiging om in een onderliggende rol te gaan zitten.
Niet bewust, maar vooral onbewust.
Waarschijnlijk ook door onzekerheid, wat weer getriggerd wordt door een negatieve denkwijze.
En dat is iets wat ik er ook moet uit zien te gaan krijgen bij mijzelf en moet afleren.
Het boek van Dale Carnegie ken ik trouwens; erg interessant en leerzaam.
Eigenlijk heb ik zelf veel dingen in mijn eigen handen realiseer ik mij. Alleen jammer dat het anderen zo makkelijk afgaat en ik zo goed mijn best moet doen om hetzelfde resultaat te behalen. Als ik zie hoe goed “bad boys” het doen met wat ze hebben: ze hebben geen passies of interessante hobby’s, ze zijn niet opgeleid en ze zijn zo egocentrisch als wat.
Een vriend die goed is met vrouwen heb ik wel eens paar keer geobserveerd. Hij praat gewoon met vrouwen. Hij is inderdaad heel aardig (terwijl hij dat niet is) en relax. In de beginfase hoeft hij niet per se iets maar uiteindelijk wil hij alleen seks en dat lukt hem ook nog en uitgerekend bij mooie vrouwen. Aankomende periode ga ik werken aan assertiviteit, charme en leefstijl. Vooral dat laatste is belangrijk. Ik heb al twee weken geen dame gezien. En die dame die ik in het park zag komt daar niet meer. Hopelijk niet dankzij mij. 😂
Mund schreef:
14-05-2020 10:30
@syntax18;
Zeer treffend geschreven.
Vooral ook dat 'aardig zijn om het aardig zijn'.
En dat er als een deurmat over je heen gelopen kan worden.
Ook zeer herkenbaar voor mij.
Wat dat betreft moet ik mij ook wat harder en consequenter opstellen en vooral niet zo soft en onzeker.
Dat is echter makkelijker gezegd dan gedaan.
Heb bij bepaalde (dominante) personen al vrij snel de neiging om in een onderliggende rol te gaan zitten.
Niet bewust, maar vooral onbewust.
Waarschijnlijk ook door onzekerheid, wat weer getriggerd wordt door een negatieve denkwijze.
En dat is iets wat ik er ook moet uit zien te gaan krijgen bij mijzelf en moet afleren.
Het boek van Dale Carnegie ken ik trouwens; erg interessant en leerzaam.
Dit is herkenbaar, maar ik denk dat dat ook komt omdat je met sommige mensen gewoon niet overweg kan. En dat is prima. Maar persoonlijkheden kunnen ook botsen gewoon doordat ze zo verschillend zijn.

@Erdo; waarom de ene wel succes heeft en de ander niet, is soms ook gewoon een beetje mazzel hebben. Je moet het niet benaderen alsof vrouwen überhaupt geen seks willen hé :) Dat willen ze wel, wat veel vrouwen niet willen is als een stukje vlees gezien worden. Dan verlies je je waarde als mens, en dat wekt geen seksuele gevoelens op bij menig persoon. Verder vind ik het knap van je dat je je een en ander realiseert, dat is een positief iets! Zelfinzicht siert de mens.
Erdo schreef:
14-05-2020 15:03
Eigenlijk heb ik zelf veel dingen in mijn eigen handen realiseer ik mij. Alleen jammer dat het anderen zo makkelijk afgaat en ik zo goed mijn best moet doen om hetzelfde resultaat te behalen. Als ik zie hoe goed “bad boys” het doen met wat ze hebben: ze hebben geen passies of interessante hobby’s, ze zijn niet opgeleid en ze zijn zo egocentrisch als wat.
Een vriend die goed is met vrouwen heb ik wel eens paar keer geobserveerd. Hij praat gewoon met vrouwen. Hij is inderdaad heel aardig (terwijl hij dat niet is) en relax. In de beginfase hoeft hij niet per se iets maar uiteindelijk wil hij alleen seks en dat lukt hem ook nog en uitgerekend bij mooie vrouwen. Aankomende periode ga ik werken aan assertiviteit, charme en leefstijl. Vooral dat laatste is belangrijk. Ik heb al twee weken geen dame gezien. En die dame die ik in het park zag komt daar niet meer. Hopelijk niet dankzij mij. 😂
1. Jij observeert en maakt daar een conclusie aan vast als zijnde waarheid. Je weet helemaal niet of hij dat ook zo ervaart.
2. Ik zou helemaal niet op dat soort types vallen.

Dus je maakt allerlei waarheden voor jezelf niet je niet eens toetst. Je weet niet eens of het waar is en vergelijkt jezelf en wordt (ontzettend) onzeker.
Wat je ziet is vaak niet wat de werkelijkheid. Daarvoor moet je iemand beter leren kennen.
Suusje666 schreef:
14-05-2020 15:16
Dit is herkenbaar, maar ik denk dat dat ook komt omdat je met sommige mensen gewoon niet overweg kan. En dat is prima. Maar persoonlijkheden kunnen ook botsen gewoon doordat ze zo verschillend zijn.
Dat is zeer zeker zo.
Alleen is het jammer dat je er bij sommige mensen pas na lange(re) tijd pas kan achterkomen.
Dat vind ik ergens vaak wel wat zuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven