Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 11 mei 2020 om 21:55
Ik ben altijd al zo een stabiele factor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 11 mei 2020 om 21:57
Maar ja, het raakte met Orphie uit, toen hij er achter kwam dat MurrMurr een man was..RocketScienceFiction schreef: ↑11-05-2020 20:50Hoe ze het doet, doet ze het. Nu ben ik het slachtoffer, morgen weer een ander. Maneater Murr.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

maandag 11 mei 2020 om 22:07

maandag 11 mei 2020 om 22:10
Cool!Oblio schreef: ↑11-05-2020 21:49We hebben 6 aspergeplanten gekocht, en na 2 jaar komen ze omhoog. Je moet elk jaar de grond ophogen, zo’n mooie heuvel en dan komen ze met hun kopjes na een warme dag omhoog. Je moet ze zelf voorzichtig uitgraven en dan onder afsnijden.
We hadden er elke dag 5 of zes, in natte theedoek in de koelkast en als je ongeveer 1200 gram hebt is dat genoeg voor twee

maandag 11 mei 2020 om 22:11
Moon-Alisa schreef: ↑11-05-2020 22:10Jij denkt dat ik weinig van mannen weet omdat ik geen lange relaties heb gehad.
Ik weet juist veel van mannen. Alles al voorbij zien komen. Ik weet dat jij zo iemand bent die midden in de nacht kan laten weten dat ie van het dak af gaat springen.... maar 15 jaar later gewoon nog leeft. Die types ken ik namelijk ook al![]()
Ik had al een onderbuikgevoel maar dat is nu bevestigd. En ik ga je niet redden...
Verkeerde topic denk ik?
maandag 11 mei 2020 om 22:12
Moet dit niet in het 'wat je niet hardop wil zeggen'-topic?Moon-Alisa schreef: ↑11-05-2020 22:10Jij denkt dat ik weinig van mannen weet omdat ik geen lange relaties heb gehad.
Ik weet juist veel van mannen. Alles al voorbij zien komen. Ik weet dat jij zo iemand bent die midden in de nacht kan laten weten dat ie van het dak af gaat springen.... maar 15 jaar later gewoon nog leeft. Die types ken ik namelijk ook al![]()
Ik had al een onderbuikgevoel maar dat is nu bevestigd. En ik ga je niet redden...

Kijk nou Oblio nou heb je het voor elkaar hoorMoon-Alisa schreef: ↑11-05-2020 22:10
Volgens mij hoort dit in het Bassie en Adriaan topic...Moon-Alisa schreef: ↑11-05-2020 22:10Jij denkt dat ik weinig van mannen weet omdat ik geen lange relaties heb gehad.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

maandag 11 mei 2020 om 22:13

maandag 11 mei 2020 om 22:13