Ojeej, het zal toch niet?
zaterdag 9 mei 2020 om 22:49
Even van me afschrijven.
Stond vanmorgen op met pijnlijke borsten. En toen dacht ik ineens het zal toch niet...
Dit herken ik alleen maar van de 5 keer dat ik zwanger was (aantal miskramen dus niet ook zoveel kinderen). We waren er helemaal over uit dat we geen kinderen meer willen dus gebruiken condooms. Kan niet zeggen dat er iets mis is gegaan daarmee afgelopen weken.
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik ongesteld had moeten worden, dat hou ik niet zo precies bij. Ergens begin van de maand.
Warrig verhaal dit en ik snap ook wel dat ik een test moet doen om het te weten maar dat wordt op z’n vroegst dinsdag dat dat kan.
Jeetje en ondertussen denk ik de hele avond al “wat nou als” en “dit kan toch niet” en...
Wat ik wil met dit topic weet ik overigens ook niet al lucht het wel op om het alvast tegen “iemand” te zeggen zo.
Stond vanmorgen op met pijnlijke borsten. En toen dacht ik ineens het zal toch niet...
Dit herken ik alleen maar van de 5 keer dat ik zwanger was (aantal miskramen dus niet ook zoveel kinderen). We waren er helemaal over uit dat we geen kinderen meer willen dus gebruiken condooms. Kan niet zeggen dat er iets mis is gegaan daarmee afgelopen weken.
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik ongesteld had moeten worden, dat hou ik niet zo precies bij. Ergens begin van de maand.
Warrig verhaal dit en ik snap ook wel dat ik een test moet doen om het te weten maar dat wordt op z’n vroegst dinsdag dat dat kan.
Jeetje en ondertussen denk ik de hele avond al “wat nou als” en “dit kan toch niet” en...
Wat ik wil met dit topic weet ik overigens ook niet al lucht het wel op om het alvast tegen “iemand” te zeggen zo.
dinsdag 12 mei 2020 om 12:23
Nou.... vannacht werd ik wakker van de krampen. En bloed. Toch gewoon ongesteld dus. Goddank. Pijn in m’n borsten is nog niet weg maar word wel minder. Is dit weer een of ander grapje van de natuur zo’n pijnlijke ongesteldheid. Of had ik gewoon altijd geluk dat ik dat niet had.
Nouja in ieder geval niet zwanger gelukkig.
Bedankt voor het meeleven en meelezen
Nouja in ieder geval niet zwanger gelukkig.
Bedankt voor het meeleven en meelezen
dinsdag 12 mei 2020 om 15:34
.Wortelsap91 schreef: ↑10-05-2020 08:00Is een spiraaltje betrouwbaarder dan condooms? Wel makkelijker dat snap ik.
Ja. Kun je niet vergeten en als het goed zit, dan ben je voor 5 jaar klaar. Ik heb een ballerine koperspiraal, topding!