Bar Too Much * 174 *

zaterdag 25 april 2009 om 12:29
zaterdag 25 april 2009 om 12:30
Goedemiddag.
SJee Wies, moet je eerst al die zooi van je lekkere ontbijtje nog opruimen, anders kunnen ze de vloer niet leggen. Ziet er wel lekker uit trouwens, dat ontbijtje. Mag ik daar ook een lunch van uitzoeken?
SJee Wies, moet je eerst al die zooi van je lekkere ontbijtje nog opruimen, anders kunnen ze de vloer niet leggen. Ziet er wel lekker uit trouwens, dat ontbijtje. Mag ik daar ook een lunch van uitzoeken?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 25 april 2009 om 18:37

zaterdag 25 april 2009 om 19:32
Ik had open Birkenstocks. En ze waren er toen al in allerlei kleurtjes, maar dan alleen in de damesmaten. Ik was met mijn herenmaat allang blij dat ik witte had.
En ja, ze liepen wel haske lekker, dus ik begrijp Joopp wel.
En ja, ze liepen wel haske lekker, dus ik begrijp Joopp wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 26 april 2009 om 00:42
Het is trouwens te laat om nu te bellen, maar ik hoorde dat het komende week niet zulk fijn weer wordt om te jutten. Man wil dinsdag best met de trein, maar nu twijfel ik zelf. Waarom hem naar Den Haag laten treinen zodat ik met slecht weer met de kinderen kan gaan jutten, terwijl hij meestal op fietsafstand werkt en ik dus bijna altijd makkelijker een (woensdagmid)dag weg kan, ook als de weersverwachting beter is?
Dus.
Pfff.
Word soms zo moe van mezelf.
Dus.
Pfff.
Word soms zo moe van mezelf.
zondag 26 april 2009 om 10:14
Mogguh.
Zonnetje zo nu en dan, al 4 bakkies pleur achterover geslagen en zelfs ontbeten met de kinderen.
Via grote omwegen en 1 verkeersovertreding in de betonnen arena beland. Leuk, zo'n marathon, maar kwam mijn wijk niet uit. Dan maar de een èènrichtingsweggetje verkeerd inrijden om er weer uit te komen. Moeten ze maar niet de boel ontregelen. Niet de hele stad heeft vrij, er zijn ook nog mensen die moeten werken hoor!
Zonnetje zo nu en dan, al 4 bakkies pleur achterover geslagen en zelfs ontbeten met de kinderen.
Via grote omwegen en 1 verkeersovertreding in de betonnen arena beland. Leuk, zo'n marathon, maar kwam mijn wijk niet uit. Dan maar de een èènrichtingsweggetje verkeerd inrijden om er weer uit te komen. Moeten ze maar niet de boel ontregelen. Niet de hele stad heeft vrij, er zijn ook nog mensen die moeten werken hoor!