Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Vinyl is gemeen, want die brengt mij op een idee door het googlen naar de openingstijden van de mediamarkt
Peas on earth!
Voor de ochtenden is de badjas; Pluizig en blauw!
Zeg ErWt, volgens mij las ik gister nog een zin met de strekking: 'Als ik nou hard ga sparen mag ik misschien voor de zomervakantie wel een camera kopen?' Duurt nog máánden voordat het zover is hoor

*zat zich net ook al te bedenken of de V&D niet toevallig open was vandaag om laptop te gaan kopen *
Heej, ik heb ook een blauwe pluizige. Van de V&D.
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 26 april 2009 @ 14:15:

Zeg ErWt, volgens mij las ik gister nog een zin met de strekking: 'Als ik nou hard ga sparen mag ik misschien voor de zomervakantie wel een camera kopen?' Duurt nog máánden voordat het zover is hoor

*zat zich net ook al te bedenken of de V&D niet toevallig open was vandaag om laptop te gaan kopen *

Tsskkkk... ik moet hier nog gaan oppassen wat ik schrijf

Ik had ineens bedacht dat ik misschien mijn camera kon 'voorschieten' van mijn spaargeld en dat dan weer terugstorten

En... is de V&D open?
Peas on earth!
Neuj, is dicht.... Morgen wel tot 19.00u open dus als ik gewoon normaal pauze kan houden heb ik tijd om 'm te halen Ik moet het natuurlijk ook wel snel doen he, want het is een op=op-aanbieding
Doe es een plaatje van die laptop?
Peas on earth!
Deuzem

Oeoeh Erwt, stuk ongeduld! *herkent zich hierin*

Voor de rezt even een
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 april 2009 @ 14:13:

Vinyl is gemeen, want die brengt mij op een idee door het googlen naar de openingstijden van de mediamarkt
rezt??

Da's wel heul hip taalgebruik
Wauw Moos, hij is gaaf!
Aaaah, mooooie flaptop! *jaloers*

Ik heb trouwens stiekem Drift en Vinyl gespot via hyves van Erwt
Hipperdepip Moos!

Zo ik heb nog wat roerei weggewerkt en ga sporten, moet echt wat doen want anders kom ik helemaal niet meer op gang vrees ik.
Yups, 't is het grotere broertje van degene die het nu aan het begeven is. Vind 'm stiekum ook mooier dan de allernieuwste (die heeft zwarte toetsen, en ik vind het aluminium juist zo mooi) en zelfs bij Apple willen er nog weleens kinderziektes in nieuwste modellen zitten, dus hij voelt wel goed. Hij's alleen wel groooot, ik ben gewend aan de 12" en dit is een 17. Maar wel fijn voor het soort dingen dat ik ermee doe.

*schopt zichzelf nu echt aan het werk.. Later!*
Tsssk, je kunt hier ook nooit even rustig niets doen, achterover hangen, douchen en jezelf uit de joggingbroek in een spijkerbroek hijssen zonder dat er ik-weet-wel-niet-hoeveel posts bijgekomen zijn

Eniewee... gedouched dus.

Bedankt voor de hyvestips, ik ga me er later nog wat verder op storten. Zometeen eerst maar eens studeren.

Moos, fijn dat je avondje uit zo leukleukleuk was. Tien, Floor en ik gaan eind volgende week een avondje stappen dus als je interesse hebt? Geldt voor de rest uiteraard ook...

Enne, sorry dat ik ons geheime genootschap van niet hyven verbroken heb

Tien, meid...wil je even bij mij op de psycho analystische bank komen liggen? Je ontkent geloof ik een beginnende depressie Tenminste, dat begreep ik via de buurman van Kikker...
Maar ik ga eerst nog even lunchen.

Afbakbroodjes met smeerbare geitenkaas, honingmosterd en walnoten. Jumjum!
Ik ben er weer, mét kater en een houten hoofd!

Vannacht op het bankje was ik al niet echt meer spraakzaam tegen Moos en Age. Heb nog een niet zo handige actie uitgehaald vannacht, waar ik ook wel weer blij van word maar is niet helemaal handig van me. Zal ik nog over mailen. Ik spring nu onder de douche en ga even naar vriendinnetje, daarna even langs bij mijn zusje en dan vrees ik dat mijn houten hoofd weer ondersteuning nodig heeft. Wat een zwaar leven, al dat stappen en wijntjes drinken . Sorry voor het ego bericht. Kom vanavond nog even langs om verder te kletsen
Floor, dat egoberichtje van jou maakt wel erg nieuwsgierig hoor!

Een houten hoofd betekent meestal dat je het leuk gehad hebt! Fijn!

Veel plezier met wat je allemaal gaat doen vanmiddag.
Ben nieuwsgierig Floor! Maar het klinkt inderdaad als een leuke avond!
Zó! Bijna anderhalf uur met ErwtenPapa aan de telefoon voor allerlei fotocamera-tips. Samen telefonisch gegoogled, veel adviezen en ideeën. Beetje jammer alleen dat ik dan, anderhalf uur later, mijn oog heb laten vallen op een toestel dat al met al ongeveer 100 euro duurder is dan mijn éigenlijke plan

Maar ja... zoals jullie wel zullen snappen (én herkennen... ) heb ik er natuurlijk in m'n hoofd al bergen foto's mee gemaakt
Peas on earth!
Grmpfff... typ ik een heel bericht... delete ik het per ongeluk....

Floor, schiet es op... we willen NU weten wat je hebt uigespookt

Moos, mooie laptop! Wauw! Leuk ook als zoiets in de aanbieding is, want bij dit soort dingen scheelt dat vaak best veel geld!
Peas on earth!
Meisjes, ik ga wat drinken met vriendinnen.

Tot straks!
Keesje terug uit de sportschool, veel plezier voor de Dames Die Drinken gaan!
Allen die willen ter kaap'ren varen

Zullen Dames die Drinken zijn

Of zoiets toch? Keessie, wat ben je toch fanatiek met je gesport, ik word er zo van een afstandje al moe van als ik er aan denk

Ik ben luiuiuiuiuiuiui vandaag. Wel subsidie-aanvraag (hoop ik, opdrachtgever belt zo nog even) afgekregen en ik zou nu eigenlijk iets aan de site van een ander iets moeten gaan doen. Ach kom, laat ik dat maar gaan doen ook. Maar daarna mag ik weer een stukje schilderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven