Afvallen met...
zondag 26 april 2009 om 17:30
Zo, dapper geweest. OpdrachtgeverT van de muziekjes gemaild dat ik het gevoel heb dat ik de opdracht wat had onderschat en dat ik denk dat dat hem meer werk heeft gekost dan de bedoeling was en aangeboden wat minder te factureren daarom. Mocht-ie helemaal tevreden zijn geweest, dan hoor ik dat wel, en zo niet, dan is het heel goed dat ik zo'n mail heb gestuurd, vind ik, want ik geloof toch echt wel dat ik het in elk geval niet ideaal gedaan heb allemaal.
Zo, fijn. Ik haat het om dat soort dingen in de lucht te laten hangen.
Zo, fijn. Ik haat het om dat soort dingen in de lucht te laten hangen.
zondag 26 april 2009 om 17:36
zondag 26 april 2009 om 17:43
Niet waar, wil je niet. Roze koeken zijn chemisch, veel te zoet, veel te klef, en je gaat je er schuldig en dik van voelen. En je krijgt er puisten van.
Keessie, jij wilt sla. Slaaaaa. Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *zwaait hypnotiserend met een horloge aan een touwtje*
Leuk, vakantie! Ik kan je niet helpen vrees ik, lijkt me allemaal zalig wat je opnoemt.
Keessie, jij wilt sla. Slaaaaa. Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *zwaait hypnotiserend met een horloge aan een touwtje*
Leuk, vakantie! Ik kan je niet helpen vrees ik, lijkt me allemaal zalig wat je opnoemt.
zondag 26 april 2009 om 18:10
zondag 26 april 2009 om 18:17
Ik ben ook dol op gerookte zalm. Dit wordt een soort gesmoorde zalm, want moet in de oven in zo'n pakketje.
Ik vind samen boodschappen doen wel okee, hoewel Xan altijd nogal euhm... gevoelig is voor de reclame en alles in dat karretje wil mieteren. Ik loop er dus bij als z'n moeder en roep de hele tijd: 'dat hebben we niet nodig'
Ik heb zin in patat... zucht.
Ik vind samen boodschappen doen wel okee, hoewel Xan altijd nogal euhm... gevoelig is voor de reclame en alles in dat karretje wil mieteren. Ik loop er dus bij als z'n moeder en roep de hele tijd: 'dat hebben we niet nodig'
Ik heb zin in patat... zucht.
Peas on earth!
zondag 26 april 2009 om 18:24
zondag 26 april 2009 om 20:18
Ohhhh ik wil NU een camera. Ik word er helemaal dól van
Ben trouwens echt erg blij met dat topic, want ik krijg enórm veel goede tips en kreeg net een linkje dat er bij Dixons een hele goede aanbieding is van de camera die ik nu op het oog heb. Leuk is dat. Vooral Yoels, Elninjoo en Wijnands zijn lekker actief!
Erwtje rent morgenmiddag in haar lunchpauze naar de Mediamarkt om die toestellen eens even vast te houden
Ben trouwens echt erg blij met dat topic, want ik krijg enórm veel goede tips en kreeg net een linkje dat er bij Dixons een hele goede aanbieding is van de camera die ik nu op het oog heb. Leuk is dat. Vooral Yoels, Elninjoo en Wijnands zijn lekker actief!
Erwtje rent morgenmiddag in haar lunchpauze naar de Mediamarkt om die toestellen eens even vast te houden
Peas on earth!