Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ohwwwww moeilijk... ik zie steeds betere camera's voor dan maar weer nét ietsiepietsie meer geld... (jaja, en uiteindelijk wordt dat budget steeds verder opgehoogd)
Peas on earth!
Zo, dapper geweest. OpdrachtgeverT van de muziekjes gemaild dat ik het gevoel heb dat ik de opdracht wat had onderschat en dat ik denk dat dat hem meer werk heeft gekost dan de bedoeling was en aangeboden wat minder te factureren daarom. Mocht-ie helemaal tevreden zijn geweest, dan hoor ik dat wel, en zo niet, dan is het heel goed dat ik zo'n mail heb gestuurd, vind ik, want ik geloof toch echt wel dat ik het in elk geval niet ideaal gedaan heb allemaal.

Zo, fijn. Ik haat het om dat soort dingen in de lucht te laten hangen.
@ ErWt

Ik stel een Google-verbod vanaf 21.00u voor vandaag ErWt, anders slaap je echt niet vannacht!
quote:Moosey schreef op 26 april 2009 @ 17:31:

@ ErWt

Ik stel een Google-verbod vanaf 21.00u voor vandaag ErWt, anders slaap je echt niet vannacht!

Enne... goed van je mail, Moos!
Kees en ik zijn vakanties aan het bekijken, nu weet ik het ook niet meer, Antillen of toch maar portugal, tentje in Frankrijk of Kroatisch appartementje, Phuket of Kreta. Iemand zinnige info

/ enne Moos ik word er ook moe van, maar dat is geloof ik ook het idee
AAAAAAARG ik heb een weekup hiernaast van 'het koekjesdieet' en nu WIL ik het. Roze Koeken.
Niet waar, wil je niet. Roze koeken zijn chemisch, veel te zoet, veel te klef, en je gaat je er schuldig en dik van voelen. En je krijgt er puisten van.

Keessie, jij wilt sla. Slaaaaa. Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *zwaait hypnotiserend met een horloge aan een touwtje*

Leuk, vakantie! Ik kan je niet helpen vrees ik, lijkt me allemaal zalig wat je opnoemt.
Ik wil helemaal geen sla, maar ik heb ook geen roze koeken dus het zal wel avondeten worden. Heb Kees schaamteloos omgekocht lasagna voor me te maken.
Jummie lasagna!

Ik zit hier achter een bakje roerbakmie ofzo... het is een Iglo zak, maar ik ben er nog niet kapot van.

Zo SFO bellen, daarna met J. kletsen en dan is er alweer een avond zonder studie om!
quote:Moosey schreef op 26 april 2009 @ 17:31:

@ ErWt

Nouhououou

Peas on earth!
Moos, goed van je mail! Knap van je!

Roze koeken zijn best wel vies! Wij gaan dit eten, met gebakken aardappeltjes en sla

Probleem is alleen dat ik geen zin heb om te koken. Xan wil sámen koken, maar daar heb ik zo'n grafhekel aan, want dan word ik uiteindelijk áltijd het kookhulpje
Peas on earth!
Sámen koken bah, weinig erger dan dat! Nou ja, sámen boodschappen doen..

Eten klinkt wel fijn gezond Erwt (al ben ik niet zo weg van gebakken zalm, geef mij maar gerookte )
Oe Erwt, dat klinkt lékker!
Ik ben ook dol op gerookte zalm. Dit wordt een soort gesmoorde zalm, want moet in de oven in zo'n pakketje.

Ik vind samen boodschappen doen wel okee, hoewel Xan altijd nogal euhm... gevoelig is voor de reclame en alles in dat karretje wil mieteren. Ik loop er dus bij als z'n moeder en roep de hele tijd: 'dat hebben we niet nodig'

Ik heb zin in patat... zucht.
Peas on earth!
Pfoe dat lijkt me al helemaal erg. Nee ik heb een hekel aan het 'ja maar dat kun jij veel beter' hulpeloze gedrag. Dan hebben we iets al heel vaak gegeten en dan nóg niet weten wat er ingaat. Dat gaat echt zover dat er bijna pasta in de salade nicoise beland!
Oeps... plan gewijzigd... ik had namelijk geen zin om te koken... Xan ook niet... en ik wil een MacFlurry (maar das de schuld van dat Mac-topic)

Ik ga gauw weg, voor jullie gaan roepen dat dat onverantwoord is
Peas on earth!
Ooooooh, slimme Erwt!

Maar dan troosten we je ook niet als je weer boven de 80 zit van de week hoor!
Tsk ErWt, mietje!

Ik heb net een maaltijdsalade surimi opgeknaagd. Niet heel lekker maar wel ok. Lekkerder dan de Mac in elk geval
Ik ben er weer

Oei, niet troosten? Dan deze week maar weer gewoon gezond
Peas on earth!
Die MacFlurry viel trouwens sowieso niet zo lekker. Heb de laatste tijd zulke gevoelige tanden dan zo'n ijsje echt door merg en been gaat
Peas on earth!
Zou het een straf van je eigen lijf zijn?
Ja, daar verdenk ik die nare tanden (of eigenlijk: zenuwen) wel van inderdaad
Peas on earth!
Grinnik...
Ohhhh ik wil NU een camera. Ik word er helemaal dól van

Ben trouwens echt erg blij met dat topic, want ik krijg enórm veel goede tips en kreeg net een linkje dat er bij Dixons een hele goede aanbieding is van de camera die ik nu op het oog heb. Leuk is dat. Vooral Yoels, Elninjoo en Wijnands zijn lekker actief!

Erwtje rent morgenmiddag in haar lunchpauze naar de Mediamarkt om die toestellen eens even vast te houden
Peas on earth!
ErWt, nog 36 minuten en dan moet je denk ik maar gewoon offline gaan, want een Googleverbod als je nog wel online mag, helpt natuurlijk niks! *kijkt streng*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven