Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Jullie contactbehoefte verschilt enorm, of de intentie in wat jullie beiden zoeken. Dan is dit geen match. Als je nu niet echt uitkijkt naar de date zou ik het afzeggen, want de toon is al gezet.
Ik vind wel dat als een man van plan is om met je te gaan afspreken en daar echt zin in heeft hij ook geregeld wat mag laten horen de dagen ervoor.

Anders zou ik sowieso cancelen. Want “ ik heb er zin in “ is in een paar seconde getypt zou voor mij niet genoeg zijn zeker als mijn gevoel al onzeker is over de situatie.

Maar misschien dat jij ook al snel te serieuze plannen heb met deze man terwijl je hem niet echt kent. Als hij dat nu al aanvoelt is dat misschien minder aantrekkelijk. Omdat mensen vaak iets willen wat ze niet kunnen krijgen want het leukste is juist elkaar te ontdekken zonder dat je weet dat de ander gelijk een relatie met je wilt .
Oké nogmaals bedankt voor jullie berichten...

Morgen is dus het plan om af te spreken. Hij zou eerst al in de middag komen en dan eventueel mee eten (mocht het leuk en gezellig blijven). Dit vond ik wel chill, want dan kun je wandelen ofzoiets.. Maar nu kan hij in de middag niet, dus heeft hij zoiets van het kan dan wel in de avond. Opzich kan dit wel.. Maar ik baal er wel een beetje van. Hij komt dan naar mij toe en ik vind in de avond dan toch wat minder fijn dan overdag... Is het gek als ik dit zeg?
Zonnestraaltje1234 schreef:
28-05-2020 22:46

Morgen is dus het plan om af te spreken. Hij zou eerst al in de middag komen en dan eventueel mee eten (mocht het leuk en gezellig blijven). Dit vond ik wel chill, want dan kun je wandelen ofzoiets.. Maar nu kan hij in de middag niet, dus heeft hij zoiets van het kan dan wel in de avond. Opzich kan dit wel.. Maar ik baal er wel een beetje van. Hij komt dan naar mij toe en ik vind in de avond dan toch wat minder fijn dan overdag... Is het gek als ik dit zeg?
Waarom kon hij niet ? of heb je dat niet gevraagd ?
Als het in de avond ook gewoon gezellig is het niet heel erg toch? . Het hoeft ook niet gelijk heel lang te duren om leuk te zijn dat kan altijd de 4e date nog een hele dag er voor uitgtrekken.
28-05-2020 22:46

Nee, dat is niet gek.

Mijn gevoel erover zou zijn dat hij niet echt tijd met mij wil doorbrengen, maar bij mij thuis in de avond komt om te kijken of er even wat sex te halen valt.
Oké weer nieuwe update...

Hij had ineens midden op de dag een afspraak met een collega. Goed, kan gebeuren. Baal er wel van, want onze afspraak stond al vast en dit had hij toch wel eerder kunnem weten? Hij is namelijk op vrijdag altijd vrij. Maar goed. In de avond wordt ook zo'n gedoe, want dan heeft hij geen auto ter beschrikking.

Nu komt het er dus op neer dat hij niet kan. Hij heeft wél een nieuwe dag aangekaart namelijk aankomende maandag. Hiermee ga ik akkoord.. Maar als hij hem daarna nog een keer wil verzetten houdt het voor mij op.
Ik behoor trouwens wel tot het kamp mensen die appen dus veel teveel gedoe vindt. Erg storend als mensen overdag gaan appen, tijdens werk of andere dingen. En 's nachts met vrienden in verschillende tijdzones was het helemaal een ramp. Totaal geen zin in. Heb het ook van mijn telefoon afgehaald.

Ik heb zelf erg veel behoefte aan tijd voor mezelf en rust in mijn hoofd. Maar dit is voor een ieder anders.

Jullie behoeften, en misschien ook intenties om te daten, lijken heel verschillend. Ik zou dit wel bespreken met hem.

Ik heb je hele verhaal gelezen en alle reacties, maar ik vind je wel erg bezig met of dit een relatie wordt. Bang bent dat het niets wordt. Waarom leer je niet van het moment te genieten, het leren kennen van een ander? Het komt allemaal zo krampachtig over.
28-05-2020 22:59

Hij had ineens midden op de dag een afspraak met een collega. Goed, kan gebeuren. Baal er wel van, want onze afspraak stond al vast en dit had hij toch wel eerder kunnem weten? Hij is namelijk op vrijdag altijd vrij. Maar goed. In de avond wordt ook zo'n gedoe, want dan heeft hij geen auto ter beschrikking.

Nu komt het er dus op neer dat hij niet kan. Hij heeft wél een nieuwe dag aangekaart namelijk aankomende maandag. Hiermee ga ik akkoord.. Maar als hij hem daarna nog een keer wil verzetten houdt het voor mij op.
Dan ben je dus geen prioriteit. Hij heeft met iemand anders wat leukers gepland.

Tenzij hij moet werken met die collega?

Ik zou er geen zin meer in hebben, te meer omdat het hele gedoe al zo krampachtig is.
28-05-2020 22:59

Ja ,wel een beetje vreemd normaal zeggen mannen elkaar gewoon af voor een date. Tenzij het een hele belangrijke afspraak is wantja jullie hadden toch gewoon al afgesproken ?

Niks onaantrekkelijker als mannen die alleen maar met hun eigen belangen bezig zijn hij klinkt ook erg egoïstisch. Vaak doen ze dit als ze de vrouw zelf niet heel leuk vinden ook al ontkennen ze dit.

Hij geeft jou hiermee niet echt een bijzonder gevoel ik zou gewoon zeggen. “ ik kijk wel even of het maandag lukt en of ik niet te moe ben”..
Eerlijk. Misschien was ik inderdaad wel iets té serieus. Ik merk wel vandaag dat ik het allemaal wat beter kan loslaten. En dat ik het nu gewoon wil zien hoe het loopt. Ik heb hem verder vandaag ook niet geappt.
Dat hij nu uiteindelijk niet kan verbaasd me dan ook eigenlijk helemaal niet en was ik stiekem al een beetje vanuit gegaan... Geen idee. Voorgevoel denk ik?

Ik heb wel eerlijk aangegeven dat we het al heel lang uitstellen en ik niet weet of het zin heeft om het vaker uit te stellen. Ook zei ik dat ik bang was dat we het dan alleen maar gaan uitstellen en het er dan niet van komt. Hij haf aan dat als we gewoon een nieuwe afspraak plannen dat het dan wel goed zou komen?

Dusja.. Als hij er écht niks aan vindt, had hij allang kunnen zeggen dat hij niet wil afspreken. Maar hij kaart wél vervolgens een nieuwe afspraak aan.

Hij is nieuw bij een bedrijf en is in feiten vrij op vrijdag.. Maar hij heeft morgen een gesprek met een collega die alleen in de middag om een bepaald tijdstip kan. Tsja. Kan gebeuren, denk ik dan. Maar als hij zondag wederom afzegt hou ik het voorgezien.
Heb je voor de nieuwe date al wel een concreet plan? Tijd, plaats, activiteit?

Mijn ervaring is dat vage dates minder serieus genomen worden. Categorie 'we zien nog wel bij wie', 'we kijken wel wat we gaan doen', 'ergens in de loop van de dag' 'we appen nog'.

Ik hoop dat het toch nog leuk wordt!
Je kunt méér.
28-05-2020 23:10
Maar als hij zondag wederom afzegt hou ik het voorgezien.
Afbeelding
28-05-2020 23:10

Hij is nieuw bij een bedrijf en is in feiten vrij op vrijdag.. Maar hij heeft morgen een gesprek met een collega die alleen in de middag om een bepaald tijdstip kan. Tsja. Kan gebeuren, denk ik dan. Maar als hij zondag wederom afzegt hou ik het voorgezien.
Ohhh, dus hij moet morgen gewoon in de middag werken..... Tja, dat kan toch gewoon gebeuren.

Ik heb net nog je berichten nagelezen, het is zooooo dwangmatig, op het obsessieve af hoe je hier mee bezig bent. Zo komt het op mij over. Ik wil je niet kwetsen, maar je maakt totaal niet de indruk dat je hier relaxed in staat.

Je schrijft dat je twee dates hebt gehad? Over hoeveel tijd?

Je kan toch gewoon ook zelf lekker rondkijken, in plaats van de insteek te nemen: 'dit moet het worden.'

Probeer er eens wat luchtiger in te staan.
[quote=Murrmurr post_id=31446641 time=1590700810 user_id=294939]
rozemarijn123 schreef:
28-05-2020 23:22
Ohhh, dus hij moet morgen gewoon in de middag werken..... Tja, dat kan toch gewoon gebeuren.

Ik heb net nog je berichten nagelezen, het is zooooo dwangmatig, op het obsessieve af hoe je hier mee bezig bent. Zo komt het op mij over. Ik wil je niet kwetsen, maar je maakt totaal niet de indruk dat je hier relaxed in staat.

Je schrijft dat je twee dates hebt gehad? Over hoeveel tijd?

Je kan toch gewoon ook zelf lekker rondkijken, in plaats van de insteek te nemen: 'dit moet het worden.'

Probeer er eens wat luchtiger in te staan.
Je hebt ook wel gelijk. Zoals ik hierboven heb beschreven kan ik het vandaag allemaal wel wat beter loslaten en zie ik vanaf nu inderdaad wel hoe het verder gaat. Dat hij wél een nieuwe afspraak inplant vind ik dan opzich nog wel netjes. Dus hij krijgt nog een kans.. (Ondanks ik wel van mening blijf dat hij dit in feiten eerder had kunnen weten.. maargoed). Het wordt dus maandag en dan zien we het wel.
Dit wordt niks meer. Veel te veel gedoe na nog maar 2 dates. Hoe leuk of relaxt kan het nog worden?
Toen ik nog aan het daten was, vond ik het leuk om bijvoorbeeld na de date een sms-je (of appje, had ik toen nog) te krijgen - iets liefs, over hoe leuk het was. Of dat zelf te sturen. En dan één of misschien nog wel 2 sms-jes uit te wisselen.

En dat moet het ook echt ophouden. Ook wil ik in de dagen erna rust, ik ben aan het werk, heb vrienden, familie, sporten, hobby's, huishouden et cetera. Wilde dan ook alle indrukken van de nieuwe date verwerken, de gesprekken.

Als ik dan mijn date na 3 of 4 dagen weer zag, was het vroeg genoeg. En dan alleen even een mailtje of sms-je om ff snel de date te regelen.

Maar dat continu om aandacht lurken door middel van sms-en/app-en.... ik zou heel snel daar klaar mee zijn als iemand zo'n beslag op mij wil leggen.

Maar goed, een ander vind dat heerlijk, dus jij zou beter passen bij een man die ook continu aandacht en bevestiging wil.
Ik moet wel toegeven dat ik van jullie ervaringen, over minder appen, enorm veel leer. Ik heb er wel meer lucht door gekregen. Dank daarvoor!

Ik heb net een 'goed' gesprek met hem gehad (wel via whapp). Mijn onderbuikgevoel klopte wel. Ik had gewoon het gevoel dat er bij hem iets 'dwars' zat.. Hij vertelde dat hij opzich wel met me wil afspreken, maar gewoon momenteel niet zo goed weet of hij wel echt op het gebied van een relatie verder wil. Hij gaf aan dat hij niet zo goed weet of hij daar al 'zin' in heeft en wilde mij geen valse hoop geven. Ik weet natuurlijk niet of hij mij uiteindelijk niet als relatiemateriaal ziet, of dat dit in het algemeen is. Hij voelde wel een klik en zag mij wel als mogelijk 'relatiemateriaal'.. maar hij weet niet of hij daar nu al klaar voor is.. Of (als het aan hem ligt) dat hij hiermee wil wachten.
Maar hij zei dat hij de afgelopen maanden, in het coronstijdperk, wel veel heeft nagedacht.. En gaf toe dat hij dit 'alleen' zijn ook wel fijn vindt. Ik snap het ergens wel.. Een klein halfjaar geleden is zijn relatie van 3 jaar overgegaan. Of het helemaal klopt weet ik natuurlijk niet. Want ook nu is hij nog online, ondanks hij net tegen mij aangaf dat hij ging slapen.. maar goed.

Toen ik aangaf dat ik opzich niet persee meteen een relatie hoef.. Dat ik mezelf helemaal niet makkelijk bind.. en dat we ook op een vriendschappelijke wijze kunnen afspreken, vond hij dat wel lastig. We kennen elkaar immers via Tinder.. Een site dat gebasseerd is op het vinden van een relatie. Ook gaf ik eerlijk aan hem toe dat ik steeds maar met 1 jongen tegelijkertijd date/spreek (in de zin van als je naar een relatie op zoek bent).. Maar dat ik het hem niet kwalijk kan nemen als hij wél met meerdere meiden spreekt. We hebben pas 2 dates gehad en zijn natuurlijk niet getrouwd.

Hij wilde opzich wel maandag afspreken, maar ik heb gezegd dat we dit beter niet kunnen doen. Vanuit mijn kant kan dit wel, maar ik wil ook niet dat hij zich dan ongemakkelijk gaat voelen. Toen ik zei dat we het dan hierbij gaan laten en dat ik hem óók niet meer zou appen, liet hij wél weer merken dat hij dat toch wel jammer vindt.. Hij vond dat wel weer zo 'definitief' klinken. Maar ja, ik wil niet dat hij mij aan het lijntje houdt. We hebben onwijs veel gemeen samen, daarom sta ik wél open voor contact.. Maar dat moet wel van twee kanten komen.

Hij gaf op het laatst aan dat hij het toch wel lastig vindt en stelde voor om er een nachtje over te slapen. Zelf heb ik toen voorgesteld om er maandag op terug te komen zodat hij dit weekend kan nadenken. Dit vond hij een goed idee. Misschien heb ik hem achteraf gezien ook wel te weinig ruimte gegeven... Maar goed. Daar leer ik ook weer van.

Voor nu, slaaplekker!
Ik denk dat je te benauwend voor hem bent geweest. En dat is niet erg dat zijn dingen die je moet leren wanneer je nog jong bent.
REBOUND :idee:
Such fun!1
Heel jammer! Maar nou weet je voor de volgende dat je er niet zoveel energie in moet steken als je het gevoel hebt dat het niet van harte is. Ook tof dat hij gewoon eerlijk is en dat er nog niks was gebeurd.
Trien30 schreef:
29-05-2020 07:30
Ik denk dat je te benauwend voor hem bent geweest. En dat is niet erg dat zijn dingen die je moet leren wanneer je nog jong bent.
Ja mensen voelen dit van elkaar wel aan, als de een meer verwachtingen heeft. Ik heb het andersom momenteel en ik wilde best nog keertje een drankje doen maar juist door zijn appgedrag (niet de hele dag door maar meer de inhoud) heb ik hem toch maar ontmoedigd op vergelijkbare wijze.
29-05-2020 00:56

Toen ik aangaf dat ik op zich niet persee meteen een relatie hoef.. Dat ik mezelf helemaal niet makkelijk bind.. en dat we ook op een vriendschappelijke wijze kunnen afspreken, vond hij dat wel lastig. We kennen elkaar immers via Tinder.. Een site dat gebasseerd is op het vinden van een relatie. Ook gaf ik eerlijk aan hem toe dat ik steeds maar met 1 jongen tegelijkertijd date/spreek (in de zin van als je naar een relatie op zoek bent).. Maar dat ik het hem niet kwalijk kan nemen als hij wél met meerdere meiden spreekt. We hebben pas 2 dates gehad en zijn natuurlijk niet getrouwd.
Maar dit komt toch totaal niet in overeenstemming met je gedrag?

Jouw gedrag is: elke dag meerdere malen contact, aandacht willen / zoeken. Jij wil heel duidelijk een heel nauw contact met iemand. Daar is ook niets vriendschappelijks meer aan.

De enige optie die jouw gedrag open laat is volkomen in elkaar opgaan, iets wat alleen maar past als je op slag immens verliefd bent.

Het laat geen enkele ruimte om elkaar rustig te leren kennen: een afspraak op donderdagavond, dan een paar dagen radiostilte., op maandag bijvoorbeeld even contact om iets leuks te doen op woensdagavond. Dan weer even helemaal geen contact, en dan bv op zaterdag spontaan contact om op zondagmiddag iets te doen. Ik noem maar wat.

Jij hebt op zondag al een topic geopend, terwijl je hem eergisteren had gezien, omdat jullie 's ochtends geappt hadden, en daarna niet meer..... Je bent elke dag met hem bezig, hetzij over wel of niet appen, hetzij op dit forum.

Na twee dates (!) al gaan beginnen over relatiemateriaal, wéér per app.

Tja, ik zou als ik jou was:
- Whatsapp van je mobiel verwijderen en het eens zonder doen. Wat doet dat met je? Het idee alleen al?
- Met vier mannen tegelijk daten en het luchtig houden. Zo van, wat voor mannen zijn dit? Wat is hun karakter, levensstijl, normen en waarden?

Je klinkt als een heel lief, serieus en eerlijk persoon en ik denk dat je veel te bieden hebt, maar misschien kun je overwegen om op een andere manier met daten om te gaan?
anoniem_204936 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 08:16
0.23% gewijzigd
Oh wacht einde niet gelezen, hmmm houdt hij je niet een beetje aan het lijntje met 'erover slapen'? Ik zou bedanken voor de eer, graag of niet
Ja dat zeg ik, je bent duidelijk een rebound. Hij geniet net van de vrijheid na een relatie van drie jaar. Hij wil geen relatie, echt niet. En jij wel, wat Rozemarijn schrijft.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven