Hij negeert me...frustrerend!

27-04-2009 10:46 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden!

Op zit moment zit ik in een nogal gefrustreerde bui achter m'n computer! Ik wil het graag even kwijt...ik voel me echt zo stom!

Sinds een paar weken ben ik (24) aan het daten met een erg leuke man (30). We hebben heerlijke dagen en ook nachten samen gehad. Het was natuurlijk nog niet zo lang, maar het voelde zo heerlijk, zo heftig en zo serieus!

Om een lang verhaal kort te maken...de laatste keer dat hij hier was (vrijdag) hebben we ruzie gekregen, behoorlijke ruzie. En eerlijk gezegd was dit al de tweede keer.

Het ging natuurlijk helemaal nergens om. Hij zou niet blijven slapen (was verstandiger aangezien mijn moeder de volgende ochtend al op tijd voor de deur zou staan) maar ik wilde wel graag dat hij bleef. Uiteindelijk zou hij blijven, wij naar mn huis gegaan, sex gehad...en erna zei hij dat hij me iets ging zeggen waar ik boos om zou worden: hij ging toch echt naar huis.

Ik werd zo boos! Ik herken mezelf echt niet in hoe ik me gedroeg! Nog steeds vind ik het erg ongepast dat hij op dat moment wegging, maar toen hij eenmaal bij de deur stond riep ik: 'als je nu weggaat hoef je niet meer terug te komen!' Bizar, Ik heb het denk ik uit een film.

Maar het is blijkbaar wat verliefdheid met me doet. Ik voel me zo'n puber! Ik ben zo bang om gekwetst te worden, dat dat juist is wat ik over mezelf afroep.

Als laatste zei hij: 'ik hoop wel dat ik je nog een keer spreek'. Ik riep: 'je belt me maar!'. En daar ging hij. Ik heb hem in mn boze bui die avond nog geprobeerd te bellen en 2 semi-boze berichtjes gestuurd. Maar hij reageerde niet meer. Ik neem aan dat ik het hier alleen maar erger mee heb gemaakt...Zaterdagavond heb ik hem nog een zeer schaamtebewust berichtje gestuurd.

En nu...nu net heb ik hem gebeld en hij nam niet op... Hier moet ik het maar bij laten. Ik ben voor mn gevoel al veel te ver gegaan in het zoeken van contact. De zet is aan hem. Maar ik ben bang dat die zet niet meer gaat komen. Het is zo frustererend om genegeerd te worden! Ongelooflijk. Als hij geen contact meer met me wil, dan kan hij me dat toch laten weten. Ik vind het ook echt absoluut niet bij hem passen om me niks meer te laten horen. Maar ja, hoe goed ken ik hem nou helemaal...Ik dacht al vrij goed... Pijnlijk hoor!
Is ie getrouwd?
Ik geef hem eerlijk gezegd groot gelijk. Nog maar een paar weken aan het scharrelen (je kan dat nauwelijks een serieuze relatie noemen?) en dan al claimen en ruzie schoppen om niks....dat belooft niet veel goeds voor in de toekomst.
Eens met Coffeepot, ik wilde het zelfde typen.
Zo niet, ik zou ook gillend wegrennen als iemand zich zo gedraagt.
oei wat onwijs vervelend. Je hebt je laten gaan. Het zegt ook wel dat je gek op hem bent, dat je je zo druk maakte.

Ik zou niet bellen of sms'en maar langsgaan en hem face to face uitleggen wat er mis is gegaan en wat je graag zou willen.

succes!
Ik vind het niet zo gek, knappe meid als je dat nog recht breidtdt
Ik moest meteen hier aan denken.

Loop je niet te hard van stapel? Wil hij wel een close relatie? En een tip voor de toekomst, misschien de volgende keer op een iets volwassener manier met elkaar communiceren.

Hoe was de relatie verder, het was al de 2e grote ruzie schreef je. Is er ook meer wat jullie verbind dan alleen sex? Niet om lullig te doen maar wil hij wel een echte relatie met je of krijg je het idee dat het hem om de sex te doen is?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Gewoon negeren, wat moet je anders.

Als hij wil komt hij vanzelf wel.

Hopelijk heb je iets geleerd van je gedrag.
Ik snap je gefrustreerde gevoel, als iemand niet doet wat jij wil en niet naar je luistert als jij dat wil. Kleine kinderen gaan dan heel hard huilen of mokken. Alleen het idee al, dat jij zo boos wordt omdat hij toch liever naar huis gaat... misschien goed om je eigen gedrag eens onder de loep te nemen? Hiermee jaag je mensen heel hard weg. Iedereen is vrij om te doen en te laten wat ze willen, heel verstandig van hem om niet meer op boze sms-jes en telefoontjes in te gaan. Je zegt dat hij toch wel kan laten weten dat hij geen contact meer wil. Volgens mij doet hij dat heel erg duidelijk door niet meer op te nemen. Vrees dat dit een harde les voor je is. Volgende keer wat relaxter erin staan misschien en elkaar een beetje ruimte geven? Is een stuk leuker voor allebei! Succes hiermee!
Je hebt hem gebeld, gesms't. Hij reageert niet! Trek je conclusie zou ik zeggen... Jij schrijft zelf je hebt je ongepast gedragen to hem. Ik denk dat hij erg geschrokken is van jouw gedrag en dat hij nu afstand neemt...Veel mannen kiezen voor de makkelijkste weg en dat is negeren!!!
It's 5 o'clock somewhere
Fijn dat er al zo snel reacties zijn!

Hahaha nee noem het ook zeker geen serieuze relatie. Het was een begin. Maar een slecht begin inderdaad. En het is zo gek...mijn vriendinnen kunnen niet eens geloven dat ik zo boos kan worden. Zo herken ik mezelf echt niet!

@ Timmy, dankjewel, inderdaad. Dat is precies wat ik gedaan heb...ik heb me laten gaan... helaas.

@ Fleurtje, nee niet getrouwd.

Ik denk ook niet dat het nog goed gaat komen. Ik heb mijn spijt/ schaamte laten zien...als hij daar niks mee wil... dan tja... maar negeren?!
Nee, weer bellen zeker?

Maak je zelf toch niet zo belachelijk.

Je krijgt hem er echt niet mee terug!
Je zei zelf: Blijven slapen was geen goed idee. Omdat je moeder zou komen. Wat had je dán gewild? Dat hij de wekker om 5 uur had gezet en speciaal vroeg opstaan om vóór je moeder de deur uit te gaan?? En als het nog niet zo serieus was, maar alleen seks, heb je helemaal niets te claimen! Trouwens, claimen en eisen vind ik helemaal niets...dus ik snap hem wel!
Als ik de man in kwestie was geweest Danielle, dan had ik ook niks meer van me laten horen.

Wat mankeerde je meid? Dat kun je toch niet maken, zo kwaad worden, simpelweg omdat iemand thuis wil slapen? Als je dáár al kwaad om wordt dan wil ik niet weten wat er gebeurt als er eens echt stront aan de knikker is.

Buiten dat je kwaad werd die avond ging je hem ook nog eens kwaad berichten sturen. Huuuuu, eng lijkt me dat. Ik zou helemaal afknappen als je mijn scharrel was geweest.

Laat hem maar gewoon met rust en lik je wonden. Hij negeert je niet, hij wil gewoon niks meer met je te maken hebben en ik denk dat als je logisch nadenkt je dat ook best begrijpt. Ik hoop voor jou dat je hier veel van geleerd hebt en dat als je volgende verkering aangeeft iets te willen in de lijn van thuis slapen of zo, je hem een knuffel geeft en hem welterusten wenst.
Wat een onzin allemaal, alsof iedereen op dit forum zo goed uitgekristalliseert en in balans is. Nee hoor, ik vind het wel begrijpelijk, jij wil hem graag om je heen hebben omdat je dat prettig vindt. Als hij dat niet doet, voel je je teleurgesteld en gefrustreerd, en de manier waarop je dat laat merken is....sja, misschien wat onredelijk. Maar niet onmenselijk. En als hij een beetje gevoel in zn lijf heeft, zal hij ook best wel clementie naar jou toe hebben. En valt er over jouw gedrag best te praten, en wellicht dat je een andere keer wat meer jezelf in de hand hebt. Mensen moeten niet direct denken wanneer je ruzie hebt of onenigheid, dat dat gelijk het einde van de wereld/ relatie betekend. Of het nu een lange of korte relatie is doet helemaal niet ter zake. Kwaliteit binnen relaties is veel interessanter. Dus...relax, het waait vast weer over.
Klopt...ik denk ook wel dat ik er niet erg blij om zou worden als iemand zo tegen me zou doen!

Maar ik snap mezelf ook echt niet! :S

Het was wel meer dan een scharrel, en het ging zeker niet puur om de seks. Hij bleef ook gewoon slapen als ik ongesteld was Maar als iemand na de seks weggaat...ik voelde me...achtergelaten ofzo. Mijn 2 boze berichtjes waren dan ook zoiets van: 'wat wilde je nou van me?' en later 'je neemt niet op, hier kan ik echt niet tegen'.

Ik heb hier zeker van geleerd! Maar ik snapte vantevoren ook wel dat zoiets geen handige zet zou zijn! Toch heb ik het gedaan... Something came over me ;)
Thanks kerrie! Ik wacht wel af of hij nog wat gevoel in z'n lijf heeft tegenover een onredelijk meisje...

Hij heeft me al wel eens verteld dat hij zich eerder terugtrekt dan heel boos wordt als hij ruzie heeft...blijkt maar weer!
quote:Danielle24 schreef op 27 april 2009 @ 11:30:

Klopt...ik denk ook wel dat ik er niet erg blij om zou worden als iemand zo tegen me zou doen!

Het was wel meer dan een scharrel, en het ging zeker niet puur om de seks. Hij bleef ook gewoon slapen als ik ongesteld was Maar als iemand na de seks weggaat...ik voelde me...achtergelaten ofzo. Mijn 2 boze berichtjes waren dan ook zoiets van: 'wat wilde je nou van me?' en later 'je neemt niet op, hier kan ik echt niet tegen'.

Ik heb hier zeker van geleerd! Maar ik snapte vantevoren ook wel dat zoiets geen handige zet zou zijn! Toch heb ik het gedaan... Something came over me ;)Welja kind, we hebben allemaal wel eens een malle bui. Accepteer t en leer ervan, what else can you do?
Dat punt kan ik nog wel snappen: als iemand weg gaat na de sex, voel je je wel erg goedkoop. Hij had beloofd te blijven slapen en deed dat toch niet. Ook niet leuk. Beide punten zijn best logisch, maar inderdaad, je had je wat beter moeten beheersen....

En nu? Tja, ik zou hem maar met rust laten en er weinig hoop op hebben. Als hij nog belt heb je ongelooflijk veel geluk....
quote:Danielle24 schreef op 27 april 2009 @ 11:30:

Ik heb hier zeker van geleerd! Maar ik snapte vantevoren ook wel dat zoiets geen handige zet zou zijn! Toch heb ik het gedaan... Something came over me ;)

In tegenstelling tot wat Kerrie zegt; ik voel me geen haar beter dan jij Danielle. Het is alleen makkelijker, nu ik zelf ouder ben en minder last hebt van wat jij had, het 'het is sterker dan mezelf' syndroom. Ik heb ook mannen tegengehouden door me voor de deur te werpen, ik heb zelfs een keer aan een autoportier vasthoudend een heel eind met een auto meegerend. Moet een fraai schouwspel zijn geweest....

En je leert er van. Je leert dat het niet altijd gaat zoals jij wil en dat je geen kind meer bent maar een volwassene en dat of iemand een keer niet blijft slapen helemaal niks te maken met 'achtergelaten' of 'alleen gelaten' te maken heeft maar soms gewoon met praktische zaken, zoals een moeder die de volgende ochtend al vroeg op de stoep staat.

Het komt vast goed met jou, het zou alleen leuk zijn als je de boel nog leuk af zou kunnen sluiten met de man in kwestie en ik moet zeggen, ik zou het me voor kunnen stellen als hij daar nu even niet op zit te wachten. Hopelijk voor jou belt hij je nog.
quote:kerriebredsjo schreef op 27 april 2009 @ 11:35:

[...]

Welja kind, we hebben allemaal wel eens een malle bui. Accepteer t en leer ervan, what else can you do?Volgens mij is dat precies wat anderen ook zeggen Kerrie en dat daarbij opgemerkt wordt dat er begrip is voor de man in kwestie lijkt me ook niet raar eigenlijk. Danielle vond haar eigen reactie vreemd, dan is het niet gek dat anderen daar ook zo over denken.
Is het niet beter dat je jezelf eens serieus de vraag stelt waarom je zó ontzéttend boos geworden bent.

Er moet toch iets zijn in jullie contact waardoor je in een relatief korte tijd al 2x zo'n ruzie ontketend hebt?

Wanneer je beseft waarom dat dat is, dan weet jij ook waarom contact tussen jullie niet meer gewenst is.
Ik kan op zich best begrijpen dat je het niet leuk vond. In eerste instantie deed hij net alsof hij van plan was om te blijven slapen zodat hij nog wel eventjes met je naar bed kon, om daarna doodleuk mee te delen dat hij toch maar naar huis gaat. Ik vind dat op de een of andere manier wel een beetje uitgekookt.

Dat het niet slim is om zo uit je dak te gaan, dat is intussen wel duidelijk, maar ik vind het ook weer niet geheel onbegrijpelijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:pom508 schreef op 27 april 2009 @ 11:43:

Is het niet beter dat je jezelf eens serieus de vraag stelt waarom je zó ontzéttend boos geworden bent.

Er moet toch iets zijn in jullie contact waardoor je in een relatief korte tijd al 2x zo'n ruzie ontketend hebt?

Wanneer je beseft waarom dat dat is, dan weet jij ook waarom contact tussen jullie niet meer gewenst is.

Wijs, heel wijs....

Ja, waarom al twee keer ruzie, in zo'n korte tijd? Wat maken jullie in elkaar los?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven