Hij negeert me...frustrerend!

27-04-2009 10:46 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden!

Op zit moment zit ik in een nogal gefrustreerde bui achter m'n computer! Ik wil het graag even kwijt...ik voel me echt zo stom!

Sinds een paar weken ben ik (24) aan het daten met een erg leuke man (30). We hebben heerlijke dagen en ook nachten samen gehad. Het was natuurlijk nog niet zo lang, maar het voelde zo heerlijk, zo heftig en zo serieus!

Om een lang verhaal kort te maken...de laatste keer dat hij hier was (vrijdag) hebben we ruzie gekregen, behoorlijke ruzie. En eerlijk gezegd was dit al de tweede keer.

Het ging natuurlijk helemaal nergens om. Hij zou niet blijven slapen (was verstandiger aangezien mijn moeder de volgende ochtend al op tijd voor de deur zou staan) maar ik wilde wel graag dat hij bleef. Uiteindelijk zou hij blijven, wij naar mn huis gegaan, sex gehad...en erna zei hij dat hij me iets ging zeggen waar ik boos om zou worden: hij ging toch echt naar huis.

Ik werd zo boos! Ik herken mezelf echt niet in hoe ik me gedroeg! Nog steeds vind ik het erg ongepast dat hij op dat moment wegging, maar toen hij eenmaal bij de deur stond riep ik: 'als je nu weggaat hoef je niet meer terug te komen!' Bizar, Ik heb het denk ik uit een film.

Maar het is blijkbaar wat verliefdheid met me doet. Ik voel me zo'n puber! Ik ben zo bang om gekwetst te worden, dat dat juist is wat ik over mezelf afroep.

Als laatste zei hij: 'ik hoop wel dat ik je nog een keer spreek'. Ik riep: 'je belt me maar!'. En daar ging hij. Ik heb hem in mn boze bui die avond nog geprobeerd te bellen en 2 semi-boze berichtjes gestuurd. Maar hij reageerde niet meer. Ik neem aan dat ik het hier alleen maar erger mee heb gemaakt...Zaterdagavond heb ik hem nog een zeer schaamtebewust berichtje gestuurd.

En nu...nu net heb ik hem gebeld en hij nam niet op... Hier moet ik het maar bij laten. Ik ben voor mn gevoel al veel te ver gegaan in het zoeken van contact. De zet is aan hem. Maar ik ben bang dat die zet niet meer gaat komen. Het is zo frustererend om genegeerd te worden! Ongelooflijk. Als hij geen contact meer met me wil, dan kan hij me dat toch laten weten. Ik vind het ook echt absoluut niet bij hem passen om me niks meer te laten horen. Maar ja, hoe goed ken ik hem nou helemaal...Ik dacht al vrij goed... Pijnlijk hoor!
quote:Susan schreef op 27 april 2009 @ 11:45:

Ik kan op zich best begrijpen dat je het niet leuk vond. In eerste instantie deed hij net alsof hij van plan was om te blijven slapen zodat hij nog wel eventjes met je naar bed kon, om daarna doodleuk mee te delen dat hij toch maar naar huis gaat. Ik vind dat op de een of andere manier wel een beetje uitgekookt.

Dat het niet slim is om zo uit je dak te gaan, dat is intussen wel duidelijk, maar ik vind het ook weer niet geheel onbegrijpelijk.

En het kan niet zo zijn dat hij dacht, ach, zo laat is het nog niet, ik denk tóch dat het beter is dat ik naar huis ga, hoef ik morgen niet zo héél debiel vroeg op?

Het is meteen een uitgekookte actie van zo'n man? Dat zou ik er dan weer niet achter gezocht hebben.

Maar ik kom er steeds meer achter dat ik te veel aan dom vertrouwen en naïviteit doe de laatste tijd......Ik kan er dus makkelijk helemaal naast zitten.
Leo, ik ben het met je eens, hoor. Kan best zijn dat die man het gewoon toch heel fijn vond met Danielle mee te gaan, bij haar te willen zijn (wat is er mis mee dat die man sex met haar wil, ze zijn toch in het begin van een relatie, dan wil je toch sex?) en dat hij later inderdaad dacht, als ik nu nog gewoon naar huis ga, dan hoeven we ons morgenochtend in alle vroegte niet zo druk te gaan lopen maken.

Danielle, de anderen voor mij hebben het ook al gezegd, dus ik ga het niet nog een keer zeggen. Geef hem gewoon even de tijd, laat het even bezinken, en als je nou aan het eind van de week nog niets van hem gehoord hebt, kun je hem dan altijd nog een keer een sms sturen, zeggen dat je zelf ook geschrokken bent van je gedrag, en of er misschien nog over te praten valt?

Sterkte in ieder geval, probeer je niet te druk te maken, dat heeft toch geen enkele zin!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Relaties die zo heftig beginnen, dragen al een kiem van explosies in zich. Het voelt allemaal zo fantastisch en fijn totdat 1 van de partners een net even iets andere lijn trekt. Dan barst de bom. Je kunt je afvragen waarom je zo kwaad werd maar je kunt je ook afvragen wat het precies is wat je van hem wilt. Dus stel die vraag aan jezelf ipv hem te sms'en wat het is wat hij van jou wil. Dat lijkt me duidelijk namelijk.
Ik kan je reactie wel begrijpen. Dat je gezegd hebt dat hij op deze manier niet weer hoefde te komen. Waarschijnlijk had hij wel graag bij je willen slapen, maar nadien heeft hij toch gedacht goh misschien loop ik morgenvroeg toch haar moeder ook nog tegen het lijf en dat vond hij op die manier misschien niet gepast. Maar al met al vind ik het geen sympathieke man, omdat hij eerst met je vrijt en nadien naar huis gaat met een botte mededeling en nu nog steeds niets van zich heeft laten horen. Toont niet bepaald van een sterk karakter! Voorlopig even negeren. Als het beetje een man is hoor je nog wel wat van hem. Sterkte!
quote:eleonora schreef op 27 april 2009 @ 11:38:

[...].. ik heb zelfs een keer aan een autoportier vasthoudend een heel eind met een auto meegerend. Moet een fraai schouwspel zijn geweest....
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Tja, waarom al twee keer ruzie... De eerste keer was nogal...apart...Ik zei iets tegen hem wat nogal in verkeerde aarde viel. Het was meer een 'tip' Het gebeurde ook terwijl we in bed lagen moet ik zeggen. Gevolg: hij draaide zich op z'n zij en vroeg of ik het goed vond dat ie alleen ging liggen toen ik een poging deed om bij hem te komen liggen. Toen werd ik ook 'een beetje' boos. Hij heeft nogal lange tenen...Ik ben niet altijd heel tactisch... We hebben dit toen wel zo goed en zo kwaad als het ging uitgepraat, de volgende ochtend voelde nog wel afstandelijk. De eerste dagen hierna vond ik hem ook wat stil/ kortaf, maar dat was na drie dagen verdwenen en hebben we er nogmaals over gepraat.

Iemand die een patroon ontdekt?
Wat was er bot dan aan zijn reactie Palientje?

Volgens mij heeft hij, terwijl ze ruzie hadden, zelfs nog gezegd 'ik hoop dat ik je nog eens speek, bel me maar'.

Dat vind ik niet bepaald bot eigenlijk. Danielle had hem zelf verzocht op te zouten, wat moest hij dán doen? Hij gaf aan te hopen haar te spreken en daarna stuurde zij hem nog twee pissige berichtjes.

Ik zou ook niet meer gereageerd hebben, jij wel?
quote:Danielle24 schreef op 27 april 2009 @ 11:58:

Iemand die een patroon ontdekt? Nah lieffie, het zou in ieder geval een eh....spannende relatie zijn geworden *kuch*
Een sextip ?

Ja, als je dat niet tactisch brengt ,.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Moet mijn vent bij mij doen, zich van me afdraaien en alleen willen liggen...dan krijgt hij pas ruzie. Ik ga nooit boos slapen, dan wordt het maar een nacht doorhalen, maar uitpraten zal hij.

Ik vind jullie allebei erg overtrokken reageren op de ander, lijkt mij ook niet echt een basis om een eventuele relatie mee op te bouwen..mijn mening dan.
Ik heb natuurlijk zelf ook lange tenen
Mooncatcher , waarom mag niemand reageren zoals dat bij diegene past ? Sommige mensen trekken zich even terug , willen het even laten bezinken . Uit m;oeten praten werkt niet voor iedereen en zal soms meer kwaad doen dan goed .
Persoonlijk vind ik het een normale reactie om op te stappen na een vrijpartij, dan om in de vroege ochtendgloren toch je bed uitgezet te worden omdat moeders zo voor de deur staat.

Wanneer je alles wil bepalen in een relatie, dan is het echt keihard knokken om alles voor elkaar te krijgen zoals jij het wil hebben. Dat patroon zie ik wel in jullie prille relatie.

Je omzeilt met charme welke opmerking je maakte die hem deed besluiten je de rug toe te keren.

Als je deze situatie eens omdraait, jij ligt te vrijen met iemand en de ander zegt zoiets tegen jou, hoe zou jij dan gereageerd hebben. Met andere woorden, was jouw opmerking wel zo gepast?
Wat ik vooral bot vind is dat hij in eerste instantie wil blijven slapen, maar na de sex ging hij haar toch zeggen dat hij naar huis ging. Nou ja dat is nogal bot, je moet wel weten wat je wil.

En ja als Danielle dan zegt" als je nu weggaat hoef je niet weer te komen" oke dat had ze misschien beter niet kunnen zeggen,

maar als hij een beetje begrip had voor de situatie dan had hij haar kunnen geruststellen en ook aan kunnen geven waarom hij dan toch naar huis gaat, terwijl dat in eerste instantie niet zijn bedoeling was.

Maar ik ben het met je eens eleonara ik had ook niet meer gereageerd met boze sms'jes en belletjes. Ik had hem direct genegeerd.
Wat doen veel vrouwen toch bijzonder over " neuken " ; alsof het een cadeautje is wat je weggeeft maar waar je wel wat ( wat dan ook , in dit geval een hele nacht iemand die naast je ligt te snurken ) voor terug moet krijgen . Is vrijen niet ook een cadeautje wat je aan jezelf geeft ? Is het niet iets wat je doet omdat je het zelf ook lollig vindt om te doen ?
Hm dit venster stond al te lang open. Mosterd.

En nu reageert Bianca er toch op, dus..ik zei ongeveer dat Danielle heel bang is dat die kerel er vandoor gaat terwijl zij zo verliefd is, en daarom stelt ze zich zo defensief op.
Defensief ? Ik vind het nogal agressief eerlijk gezegd .
bgb ik zeg dat mijn vent dat niet bij mij moet doen, wat een ander doet, moet hijzelf weten. Ik slaap alleen niet lekker als ik weet dat er iets niet goed zit tussen ons, en ik weet van mijn vent ook dat hij dat ook heeft, gelukkig zijn wij praters dus komt het niet voor dat we het niet uitpraten.

Maar boos een rug naar iemand toedraaien vind ik een vorm van buitensluiten, en als het om een prille relatie gaat, vind ik het daarom niet kunnen, nog steeds mijn mening.

In ieder geval weet ik ook niet zeker of de man in deze situatie echt voor een relatie wil gaan, Danielle daarentegen ziet dat wel zitten, of heb ik weer een "maandagochtend-ik-snap-niet-veel" bui :D
quote:eleonora schreef op 27 april 2009 @ 11:49:

En het kan niet zo zijn dat hij dacht, ach, zo laat is het nog niet, ik denk tóch dat het beter is dat ik naar huis ga, hoef ik morgen niet zo héél debiel vroeg op?

Het is meteen een uitgekookte actie van zo'n man? Dat zou ik er dan weer niet achter gezocht hebben.

Maar ik kom er steeds meer achter dat ik te veel aan dom vertrouwen en naïviteit doe de laatste tijd......Ik kan er dus makkelijk helemaal naast zitten.Dat zou wel kunnen, maar hoe ze het beschrijft, vind ik het wel vrij doordacht overkomen, als hij direct na de seks zegt: 'Ik ga je iets zeggen wat je niet zo leuk zult vinden, ik ga toch naar huis,' dan wekt dat bij mij wel de indruk dat hij dat van tevoren had bedacht. Anders is het meer zoiets van: 'Oh, is het nog zo vroeg? Misschien kan ik toch maar beter naar huis gaan.'
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:palientje schreef op 27 april 2009 @ 12:06:

Wat ik vooral bot vind is dat hij in eerste instantie wil blijven slapen, maar na de sex ging hij haar toch zeggen dat hij naar huis ging. Nou ja dat is nogal bot, je moet wel weten wat je wil.

En ja als Danielle dan zegt" als je nu weggaat hoef je niet weer te komen" oke dat had ze misschien beter niet kunnen zeggen,

maar als hij een beetje begrip had voor de situatie dan had hij haar kunnen geruststellen en ook aan kunnen geven waarom hij dan toch naar huis gaat, terwijl dat in eerste instantie niet zijn bedoeling was.

Maar ik ben het met je eens eleonara ik had ook niet meer gereageerd met boze sms'jes en belletjes. Ik had hem direct genegeerd.

Moeilijk is dat he, als je maar één kant van de zaak te lezen krijgt

Dat is in sommige gevallen heel lastig en bij zoiets als dit ook. Hoewel ik vind dat de man in kwestie eigenlijk niet echt iets verkeerds deed. maar goed, hij heeft lange tenen en Danielle kan zich moeilijk beheersen bij hem in de buurt, misschien maken ze gewoon niet het mooiste in elkaar los?
je kan zeggen...deze relatie knettert en vonkt aan alle kanten...of het de goeie knetters en vonken zijn ;)
Hmm je slaat de spijker op z'n kop Pelikaan...

Wat ik toen zei, of eerder het moment, was misschien niet zo gepast (maar niet dramatisch hoor) en wat ik vrijdag zei...was ook niet gepast. Een aantal ongepaste opmerkingen vanuit mijn kant. Ongepast gedrag vanuit zijn kant. Wat een heerlijk begin van ontluikende liefde hè :p

Het zou allemaal zo erg niet geweest zijn, ware het niet dat ik alles inderdaad erg overtrokken heb (hij ook) en tja, misschien zijn we dan niet de perfecte match die we allebei een beetje verwacht hadden van elkaar te zijn.

Heel jammer dat het zo gelopen is...of...loopt... Echt hoop dat hij belt heb ik niet...maar toch een beetje wel.
quote:Susan schreef op 27 april 2009 @ 12:13:

[...]

Dat zou wel kunnen, maar hoe ze het beschrijft, vind ik het wel vrij doordacht overkomen, als hij direct na de seks zegt: 'Ik ga je iets zeggen wat je niet zo leuk zult vinden, ik ga toch naar huis,' dan wekt dat bij mij wel de indruk dat hij dat van tevoren had bedacht. Anders is het meer zoiets van: 'Oh, is het nog zo vroeg? Misschien kan ik toch maar beter naar huis gaan.'

Ah ok, zo had ik het niet bekeken nog. Misschien dat als mijn zenuwen wat meer aan de oppervlakte zouden liggen (als ík verliefd zou zijn op een man die weggaat na de seks) dat ik ook wel beledigd zou zijn, al zou ik er never ruzie om gemaakt hebben.

Maar goed, ik stond wel eens op een winderige hoek op de laatste bus te wachten na een date, in een jurk die, toen hij net gestreken was, er heel leuk uitzag maar na mijn date als een jutezak om mijn lijf hing....en dan had ik de seks er al op zitten.

Misschien ben ik wel een beetje té makkelijk geweest in dat soort dingen......
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 april 2009 @ 12:09:

Wat doen veel vrouwen toch bijzonder over " neuken " ; alsof het een cadeautje is wat je weggeeft maar waar je wel wat ( wat dan ook , in dit geval een hele nacht iemand die naast je ligt te snurken ) voor terug moet krijgen . Is vrijen niet ook een cadeautje wat je aan jezelf geeft ? Is het niet iets wat je doet omdat je het zelf ook lollig vindt om te doen ?

Ja, het lijkt wel een soort trofee die wordt uitgedeeld, en die dan gekoesterd moet worden op een schoorsteenmantel en die met de grootste zorg moet worden afgestofd.

Of iets waar wisselgeld voor teruggegeven moet worden.
Ik zou zijn van kant de zaak ook wel willen lezen!!! Maar ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven