Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

woensdag 13 mei 2020 om 11:45
dinsdag 2 juni 2020 om 17:04

dinsdag 2 juni 2020 om 17:13
Kwebbeltje,hondenmens en mindervanmij,een dikke
! Dat is geen prettig gevoel. Ik kwam onlangs nog een exkollega tegen die met haar jaloesie probeerde dingen voor anderen kapot te maken...afschuwelijk gewoon. Heb toen meteen het contact verbroken. Ben ook niet bang voor haar. Maar ze heeft me een keer in een onprettige situatie gebracht waar ik erg kwaad om ben geworden. Gelukkig verleden tijd nu!

dinsdag 2 juni 2020 om 17:24
Dank je wel. Ik hoop dat ik ze niet meer tegenkom. Nu kom ik voor werk wel in die stad hoor, maar ik ben nog niet veel in het centrum geweest sinds corona. En ik werk nu ook wat meer dichterbij huis.Geraldine schreef: ↑02-06-2020 17:13Kwebbeltje,hondenmens en mindervanmij,een dikke! Dat is geen prettig gevoel. Ik kwam onlangs nog een exkollega tegen die met haar jaloesie probeerde dingen voor anderen kapot te maken...afschuwelijk gewoon. Heb toen meteen het contact verbroken. Ben ook niet bang voor haar. Maar ze heeft me een keer in een onprettige situatie gebracht waar ik erg kwaad om ben geworden. Gelukkig verleden tijd nu!
Een ander oud-klasgenootje werkt ook in die stad, die zie ik heel af en toe, dan groeten we elkaar, maar verder niet. Zij is/was trouwens ook bevriend met pester maar ik hoorde via via dat ze geen contact meer hebben. Verbaast me ook niets trouwens.

dinsdag 2 juni 2020 om 17:30
Ja mensen worden creatief. Ik heb vrijdag een afspraak en pak de tram. Mijn vriend en ik hebben mondkapjes in een vliegtuigwinkel gekocht waarop er staat "remove before flight". Ik ga er dan 2 meenemen waarvan een in het zwart en een in het rood...grappig gezicht. Ik heb zelf mensen rond zien lopen die een luier als mondkapje droegen. Lijkt me niet erg prettig met dat plastic.

dinsdag 2 juni 2020 om 17:34
Dat zegt dan ook meer over haar dan over die andere meid. Zo iemand zou ik dan ook negeren. Ook dat verhaal over die pester met die antipest-campagne die juf is geworden waar hondenmens het over had. En dan roddelen over de look van een collega. Dan ben je echt niet volwassen geworden.Kwebbeltje91 schreef: ↑02-06-2020 17:24Dank je wel. Ik hoop dat ik ze niet meer tegenkom. Nu kom ik voor werk wel in die stad hoor, maar ik ben nog niet veel in het centrum geweest sinds corona. En ik werk nu ook wat meer dichterbij huis.
Een ander oud-klasgenootje werkt ook in die stad, die zie ik heel af en toe, dan groeten we elkaar, maar verder niet. Zij is/was trouwens ook bevriend met pester maar ik hoorde via via dat ze geen contact meer hebben. Verbaast me ook niets trouwens.

dinsdag 2 juni 2020 om 17:36
Ja precies. Ach, sommige mensen worden nooit volwassen helaas.Geraldine schreef: ↑02-06-2020 17:34Dat zegt dan ook meer over haar dan over die andere meid. Zo iemand zou ik dan ook negeren. Ook dat verhaal over die pester met die antipest-campagne die juf is geworden...wie schreef dat ook alweer? En dan roddelen over de look van een collega. Dan ben je echt niet volwassen geworden.

dinsdag 2 juni 2020 om 17:52
Soms komen ze zich nog een keer tegen of ze krijgen een koekje van eigen deeg.Kwebbeltje91 schreef: ↑02-06-2020 17:36Ja precies. Ach, sommige mensen worden nooit volwassen helaas.![]()

dinsdag 2 juni 2020 om 19:37
Oh godverredomme als je nu niet oppleurt met je diesel bus onder mijn slaapkamer raam dan flikker ik de complete winkler prins editie inclusief boekenkast uit mijn slaapkamerraam op je dak. WHHY the fuck kan je om 23:30 niet even je dieselmotor afzetten als je zeker een half uur in mijn smalle straatje (waar het lekker galmt) op een maat moet wachten. Fucking schijt aso er zijn ook mensen die willen slapen en vroeg op moeten en nee ik ga niet met mijn raam dicht slapen het is binnen een broeikas.
dinsdag 2 juni 2020 om 19:38
He gadver, ik kan me dat zo voorstellen.mindervanmij schreef: ↑02-06-2020 13:16Gister kwam ik iemand tegen uit mijn verleden en blijkbaar wist zij ook nog heel goed wie ik was. En ik voelde me er enorm onprettig en onveilig bij. Ik merk dat ik er heel erg mee zit. Mijn man zegt jeetje laat je jezelf nu door zo iemand op de kop zitten? En zelf denk ik ook: waarom doe ik dat? Maar toch voel ik me heel onveilig nu ik weet dat ze blijkbaar in onze wijk rondloopt en ik haar in principe elk moment tegen het lijf kan lopen, zeker als mijn zoon erbij is.Hopelijk slijt dat gevoel weer.
Ik zou ook bepaalde personen niet meer willen tegenkomen hoor.
Dikke knuffel en hopelijk slijt dat gevoel snel.

dinsdag 2 juni 2020 om 20:35

dinsdag 2 juni 2020 om 20:36
dinsdag 2 juni 2020 om 22:56
Dank je. Ik ben ook niet echt bang als ik een dergelijk iemand tegenkom. Maar nog wel onzeker. En loop me dan af te vragen hoe diegene nu over me denkt.Geraldine schreef: ↑02-06-2020 17:13Kwebbeltje,hondenmens en mindervanmij,een dikke! Dat is geen prettig gevoel. Ik kwam onlangs nog een exkollega tegen die met haar jaloesie probeerde dingen voor anderen kapot te maken...afschuwelijk gewoon. Heb toen meteen het contact verbroken. Ben ook niet bang voor haar. Maar ze heeft me een keer in een onprettige situatie gebracht waar ik erg kwaad om ben geworden. Gelukkig verleden tijd nu!
dinsdag 2 juni 2020 om 23:56
Nee, ik ga niet aan de waterkefir omdat het zo gezond zou zijn. Doe wat je niet laten kan maar val mij niet lastig met die onzin. Iedereen kan van alles beweren op internet, maar zolang die gezondheidsclaims niet wetenschappelijk onderbouwd zijn waag ik mij niet aan de hype. Het gaat trouwens al meer dan tien jaar goed met mijn reguliere medicijnen dus ik heb totaal de behoefte niet om zelf te gaan dokteren. Bovendien lees ik dat het licht alcoholisch zou zijn. Niet zo'n strak plan hé, voor een leverpatiënt? En ik lúst niet eens alcohol.
Ik vind hier dingen van.
woensdag 3 juni 2020 om 01:23