Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg, ik doe dit werk als vrijwilliger. Niet om me door een para-militair te laten rondcommanderen, sjongejonge. Dat er een paar andere vrijwilligers licht verstandelijk beperkt zijn wil niet zeggen dat ik geen gezond verstand hebt dus stop met dat down-talken graag. Anders is de lol er snel af en ga je het maar weer lekker zelf doen. Zo!
En nú in één keer goed
Ik heb je! IK HEB JE!!! Je stak minder dan een kwart millimeter uit m'n kin en wilde niet en ik heb er een paar dagen over gedaan, maar uiteindelijk heb ik toch gewonnen, verschrikkelijke kriebelde priegel! prflrpflrpflrpfl! Toevallig...
Greebo123 schreef:
11-09-2020 10:02
Ja zeg, ik doe dit werk als vrijwilliger. Niet om me door een para-militair te laten rondcommanderen, sjongejonge. Dat er een paar andere vrijwilligers licht verstandelijk beperkt zijn wil niet zeggen dat ik geen gezond verstand hebt dus stop met dat down-talken graag. Anders is de lol er snel af en ga je het maar weer lekker zelf doen. Zo!
Wow, als ze je zo behandelen tijdens je vrijwilligerswerk zal ik dit toch hardop zeggen hetzij wat zakelijker maar toch. Behoud je waardigheid, hartstikke mooi dat je vrijwilligerswerk doet maar dan moet dat ook gewaardeerd worden. Respect voor jou!
Alle reacties Link kopieren
O, ik word zeker gewaardeerd hoor, daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken. Alleen deze ene “collega”, die ik verder gelukkig nooit tegenkom alleen blijkbaar tijdens 1 bepaalde dienst, hield er een wat eh.. directieve manier van communiceren op na. Ben ik niet gewend, en vind ik eigenlijk in bijna elke werksituatie onnodig.
Even stoom afblazen heeft wel geholpen :jump:
En nú in één keer goed
Greebo123 schreef:
11-09-2020 14:11
O, ik word zeker gewaardeerd hoor, daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken. Alleen deze ene “collega”, die ik verder gelukkig nooit tegenkom alleen blijkbaar tijdens 1 bepaalde dienst, hield er een wat eh.. directieve manier van communiceren op na. Ben ik niet gewend, en vind ik eigenlijk in bijna elke werksituatie onnodig.
Even stoom afblazen heeft wel geholpen :jump:
O misschien is het er eentje die een ander graag naar beneden trapt om zichzelf veel beter te voelen. Zo'n tiepje.
Gadverdamme. Bij alles waar ik blij van word, van hou, van geniet of gewoon doe, maakt niet uit wat, er is altijd wel ‘íemand met een mening’ die vind dat je heel FOUT bezig bent.

Glaasje melk drinken - weet je wel hoe slecht er in de melkindustrie met dieren wordt omgegaan.
Rondje wandelen - al onze kostbare natuur wordt gesloopt door wandelaars
Hoera we krijgen een baby! - kinderen krijgen is echt funest voor de aarde.
Sokken breien - weet je wel hoe die schapen behandeld worden?
Chips eten - Word je DIK van.
Lekker in bad - droogte!
....

Fuck of! Ik ben me hartstikke bewust van de omgeving, natuur en sociale ongelijkheid én handel daarna. Ik ben het gewoon niet altijd met jullie azijnpissers eens.
Alle reacties Link kopieren
Stomme kinderen, hou toch eens op met sirenes imiteren. En ouders, het zijn jullie kinderen, doe er wat aan >:-(
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Wesp rot op, ik wil mijn wijntje in de tuin drinken zonder dat jij me lastig valt!

En ik vind mijn nieuwe werk zooooo leuk! Had ik nooit durven hopen na 2 verschrikkelijke ervaringen.
Voor al jullie zeikerds, deel 7: overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... ges/467915
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
11-09-2020 17:06
Wesp rot op, ik wil mijn wijntje in de tuin drinken zonder dat jij me lastig valt!

En ik vind mijn nieuwe werk zooooo leuk! Had ik nooit durven hopen na 2 verschrikkelijke ervaringen.
Wat een goed nieuws! :hello: Dan merk je pas hoe ruk je vorige werk was he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven