Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja zijn officieel uit elkaar en ja ik was ook wel gescheiden als nl er niet was geweest. We lagen al in scheiding toen nl zich aandiende, dus dat was niet de oorzaak van ons scheiden, verre van trouwens, kinderwens had er ook helemaal niks mee te maken. De beslissing om te scheiden is ook niet in 1 dag gemaakt, daar is misschien wel een jaar aan vooraf gegaan.

Was ook helemaal niet voorbereid op een nieuwe liefde, maar soms loopt het zo, en moet het zo zijn. Ze komen toch op het moment dat je het niet verwacht. Hij kwam, ik zag, en we overwonnen samen....ofzo hahaha
Arwen, zo komt het met jouw gemiddelde ook niet goed
Jeetje Moon! Het is inderdaad snel, maar Don en ik woonden ook na 2 weken samen, dus ach... Wij kwamen alleen op dat moment niet uit een relatie. Wat knap/onvoorstelbaar/moedig van je ex om jou zo naar hem te laten gaan. Ik bedoel, ik zal niet hebben staan juichen, neem ik aan. Fijn dat jullie nu zo goed op kunnen schieten samen! En oom fijn dat de klik met dochterlief er meteen was, lijkt me best moeilijk om zo 'binnen te komen vallen' in een gezin. Staat er nu wat negatief, maar zo bedoel ik het niet! De start had gewoon veel lastiger gekund, denk ik. Bijzonder verhaal! Mooi dat je dingen voelt die er eerder niet waren, dan zit het vast goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Jee wat een verhaal!

Enne... slapen jullie nu wél goed?
Peas on earth!
O cross, jullie lagen al in scheiding. Dat maakt het natuurlijk weer stukje anders.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb 'm besteld

Erwtje krijgt deze week een nieuwe camera

Enige vervelende is dattie morgen bezorgd wordt, maar dat ik dan vast aan't werk ben
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2009 @ 15:35:

Jee wat een verhaal!

Enne... slapen jullie nu wél goed?

Neeeheeeeej! Nu motten ze frutten!
Loretta is De Mol. Punt.
Dan laat je hem bij mij bezorgen! Ik moet morgen toch naar O.!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh nee, daar ga is 's morgens al heen, kan dus ook geen pakketjes aannemen.
Loretta is De Mol. Punt.
eowynn, mijn minuten zijn weer op voor vandaag, computer gaat weer uit (hee jammer, is weer net zo leuk hier )
Tsskkk... kun jij niet thuis bij mij gaan posten Kessepess?
Peas on earth!
Zijn dat zelfopgelegde minuten? Dan kun je jezelf ook méér opleggen, bij uitzondering dan, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Erwt...hoe ga ik dit zeggen...

Vent valt zelfs in slaap in een goed gesprek...hoe goed wil je het hebben? ik pest hem doordat ik zeg dat hij me slaapverwekkend vindt, en hij zegt dat hij zich 100% op zijn gemak voelt bij me. We slapen inmiddels zo goed dat de wekker staat, 2 mobiele telefoons op hard en nog slapen we er doorheen

Ik snap wat je bedoeld met dat in een gezin binnenkomen, maar eigenlijk is het geen gezin, maar een dochter die niet bij haar vader kan wonen en alleen de weekenden hier kan zijn. Ik dacht dat ik het moelijk zou vinden om voor een kind te zorgen dat niet het mijne is, dat mijn onvruchtbaarheid het extra pijnlijk zou maken, maar ben er nu achter dat liefde voor een kind dat niet van jou is, even zo sterk kan zijn als dat het wel mijn eigen dochter zou zijn.

Het rapport voor de voogdij is er al, nu alleen nog aanvechten, volledige voogdij bij ons, en moeders omgangsregeling onder toezicht. Kan er niet verder op ingaan, aangezien jullie allemaal moeder zijn, en voogdij aan vader misschien hard kan aankomen, maar dit is de juiste manier...voor ons.

En ex had trouwens zijn vriendin ook "al" toen we nog bij elkaar woonden. Gunde hem dat ook, liet hem ook naar haar toegaan etc. Dus we gaan sowieso allebei heel erg bijzonder om met onze relatie. Instanties deden we ook met zijn 2en en dan zie je ze echt kijken van dit klopt niet, jullie gaan scheiden. Maar wij vonden en vinden dat scheiden niet altijd met knallende ruzie hoeft. Geen haat en nijd, gewoon op een volwassen manier spullen verdelen en dingen afhandelen. Voor ons werkte het.
Hmmm, pakketje in O laten bezorgen en dan breng ik het op de terugweg bij jou langs, zoiets? Neeeee, dan raakt Jack helemaal in de war!
Loretta is De Mol. Punt.
owja frutten....doen we ook...en hoe...eehm...teveel info
Super, hoe jullie dat samen aangepakt hebben Moon! Elkaar iets moois gunnen vind ik heel nobel in die situatie, want dat lijkt me toch best moeilijk, na zo'n lange geschiedenis samen.

Heb je het online-kinderkleding-shop-virus al te pakken?
Loretta is De Mol. Punt.
Het is ook duidelijk Kess nu we allebei onze "grote liefdes" hebben gevonden, dat we het "leuk" deden, maar met de verkeerde instelling en motivatie zijn getrouwd. Ik gun hem nu al het geluk van de wereld, die ik hem blijkbaar niet heb kunnen geven en vice versa. Liever het op deze manier doen en er gelukkig van worden dan jarenlang in een ongelukkig huwelijk zitten en jezelf afvragen wat je misschien gemist zou hebben als....dat voorbeeld heb ik al gezien bij mijn ouders, die zijn na 30 jaar gescheiden, en nee dat zag ik mezelf niet doen.
Hmm... laat ik Jack maar niet teveel in de war maken, straks raakt m'n camera nog zoek

Snifff... ik wil 'm mórgen! Hoe laat zouden die pakjes meestal bezorgd worden...?
Peas on earth!
Hang je een briefje op de deur met een mandje erbij 'camera híer plaatsen'
Eowman wordt zo gebeld... ik vinnut een beetje spannend, toch wel, stiekem.

Wat hebben jullie dat goed aangepakt Moon. Klasse!
hahaha Erwt ware obsessie die camera...ga je nu ook Macroshots maken van wepsjes en gele blommechies?
thnx Eow, en duim duimerdeduim

Ik ben mijn huisman kwijt!

Hij heeft de baan!
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYY
Gefeliciteerd Eow!! Wat fijn zeg!

Verder even een snotterige zwaai, ik ben SNIPverkouden, met alles drop en dran, bahhh!! Wat kan je je shit voelen zeg van zoiets.
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven