Napraattopic 130
maandag 1 juni 2020 om 19:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 4 juni 2020 om 11:19
Gefeliciteerd

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 4 juni 2020 om 11:19
Ook gefeliciteerd

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 4 juni 2020 om 11:38
ook gefeliciteerd!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

donderdag 4 juni 2020 om 11:55
Goed om te weten. Ik vroeg me al af waarom mensen zo fel reageerden maar zonde van de moeite dus

donderdag 4 juni 2020 om 11:59
ja, negatief. Ben vanmorgen wel even bij de huisarts geweest en ik heb een beginnende longontsteking

donderdag 4 juni 2020 om 12:04
Gelukkig negatief. Maar een beginnende longontsteking is ook niet fijn. Zorg goed voor jezelf Roos

donderdag 4 juni 2020 om 12:47
Dankjewel!MarindaH schreef: ↑04-06-2020 09:13Denk dat je deze bedoelt: gezondheid/vulva-twijfels/list_messages/448414
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
donderdag 4 juni 2020 om 12:52
hoera!!
raar he, geen diplomauitreiking om mee te maken
donderdag 4 juni 2020 om 12:53
we hoorden echt niks van school
alleen maar algemene Corona-brieven
geen contact met de mentor
De mentor van onze jongste belde laatst even, even de cijfers doornemen etc. Dat miste ik erg bij de eindexamenkandidaat. Had me rust gegeven
donderdag 4 juni 2020 om 12:56
helaas, net gehoord dat ze die nog niet hebben

en ook de anderen, jullie zijn lief