Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké ik kijk nu (ws een herhaling) en Corey vertelt Cheyenne dat Taylor zwanger is....en wat is Cheyenne toch een rotwijf. Er kan geen gefeliciteerd af, alleen maar heel respectloos doen...alsof Corey haar persoonlijk wat flikt door nog een kind te krijgen ofzo. Echt, hoezo overduidelijk stikjaloers.

En dan met haar familie beetje stom lachen ‘lets sit back and watch the show’....je zou toch meer begrip verwachten van iemand die zelf ook genoeg onverstandige keuzes heeft gemaakt...volgens mij zijn Corey en Taylor ook al best lang samen, dus zo raar is een zwangerschap toch niet...

Sorry dit moest me even van het hart :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Cheyenne is zeker een onsympathieke Chuck. Maar volgens mij waren c + 't nog niet super lang bij elkaar. Daarnaast vind ik het raar dat er bij die teen mom mensen maar ongeplande zwangerschappen blijven ontstaan. Ze zouden ondertussen wel moeten weten hoe het werkt..
Ik hoop van harte dat ze ergens dat stukje gefeliciteerd van Cheyenne er uit gefilterd hebben. Zo niet, wat een gedrocht.

Ik weet niet zo goed wat ik van Andrew moet vinden.
Ja Amber is niet de makkelijkste met haar psychische problemen maar jeetje...ik heb het idee dat hij niet helemaal eerlijk is.

Ik vind echt niks aan Mackenzie, dat spoel ik door en bij Catelynn en Maci ben ik ook bijna zover. :biggrin:
Ik vind Andrew een MEGA creep. Deze keer ben ik echt kamp Amber. Hoe zij deed kan natuurlijk echt niet en het is goed dat ze die anger managent cursus gaat doen en zo, maar hij is helemaal brrrrrr.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel weer gezellig bij Javi en Lauren de laatste tijd.Het gaat weer goed tussen hun als je hun insta's ziet.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren Quote
Wanneer moet Kail eigenlijk bevallen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zegt summer 2020. Nogal breed natuurlijk. Ik denk eind juli/begin augustus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toevallig plaatst ze net een screenshot van haar zwangerschapsapp op Instagram. 32 weken zwanger, 8 weeks to go staat er!
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
30-05-2020 16:18
Toevallig plaatst ze net een screenshot van haar zwangerschapsapp op Instagram. 32 weken zwanger, 8 weeks to go staat er!
Leuk! Dank je!
Chelsea is veel afgevallen. En volgens mij heeft ze aan haar gezicht gesleuteld. Ik zag net na lange tijd haar stories op instagram en schrok er echt van. Ik vond het altijd een hele mooie meid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Chelsea is al heel lang zo slank. Ze promoot ook zo'n shake achtig dieet. Profile.
En ze gebruikt sowieso botox, daar maakt ze ook geen geheim van.
Alle reacties Link kopieren Quote
lolanu schreef:
29-05-2020 12:17
Cheyenne is zeker een onsympathieke Chuck. Maar volgens mij waren c + 't nog niet super lang bij elkaar. Daarnaast vind ik het raar dat er bij die teen mom mensen maar ongeplande zwangerschappen blijven ontstaan. Ze zouden ondertussen wel moeten weten hoe het werkt..

Cheyenne was toch zwanger geworden omdat zij en dinges een ONS hadden?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
watdachtjehiervan schreef:
31-05-2020 16:37
Chelsea is veel afgevallen. En volgens mij heeft ze aan haar gezicht gesleuteld. Ik zag net na lange tijd haar stories op instagram en schrok er echt van. Ik vond het altijd een hele mooie meid.
Ja, haar gezicht is verandert. Jammer idd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk gisteren terug, en is Amber nu echt bezig met een nieuwe relatie? Jeetje wat dom...

En Mackenzie die afkeurt dat haar moeder is gaan tokkelen ipv op bed te liggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noopes schreef:
03-06-2020 20:58
Ik kijk gisteren terug, en is Amber nu echt bezig met een nieuwe relatie? Jeetje wat dom...

En Mackenzie die afkeurt dat haar moeder is gaan tokkelen ipv op bed te liggen.
Ja een Belg ook nog! Ik heb niet echt beelden van hem gezien, maar hij schijnt ook nog eens niet fatsoenlijk Engels te spreken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bah nee zeg... En via Insta leren kennen. Heeft ze het nu nog niet geleerd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Toevallig komt dit net online;
Dimitri Garcia— Belgian Boyfriend of ‘Teen Mom OG’ Star Amber Portwood— Pleads with Show’s Fans Who Call Her “Toxic” to Let Him Decide for Himself

https://www.theashleysrealityroundup.co ... 3owWhWSg2s

Hij wil dus met eigen ogen zien hoe ze is. Nou maar wachten tot ze met een machete achter hem aan komt dan.
Noopes schreef:
03-06-2020 20:58


En Mackenzie die afkeurt dat haar moeder is gaan tokkelen ipv op bed te liggen.
Volgens mij was die 'verontwaardiging' met een knipoog hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat het een soort verbazing was van, lukt dat nog?
Alle reacties Link kopieren Quote
Catelynn Baltierra opnieuw zwanger en verrast met bijschrift

Zo kan reality tv ook zijn: wie momenteel kijkt naar het huidige seizoen van ‘Teen Mom OG’ op MTV ziet dat het Catelynn Baltierra eindelijk eens voor de wind gaat. Op social media doet ze daar een schepje bovenop en deelt ze het heugelijke nieuws dat ze in verwachting is van haar vierde kindje. En surprise surprise: ditmaal niet van een meisje. 

‘What should we name HIM?’

Samen met haar longtime boyfriend Tyler verwacht Catelynn Baltierra namelijk een jongetje. En dat mogen we gerust vernieuwend noemen. Catelynn en Tyler hebben namelijk al drie dochters: de elfjarige Carly, die is afgestaan ter adoptie, de zesjarige Novalee en peuter Vaeda van een jaar. Catelynn kondigt het verrassende nieuws aan met: ‘What should we name HIM?’

Sixteen & pregnant

Catelynn was pas zeventien jaar toen ze beviel van dochter Carly. Die zwangerschap en de nasleep daarvan werden gefilmd voor het MTV-programma Sixteen & Pregnant. Sindsdien, inmiddels al elf jaar lang, wordt het leven van Catelynn vastgelegd door de camera’s van Teen Mom. 

Teen Mom OG

Dat leven is niet altijd makkelijk geweest. Na Carly’s adoptie kampte Catelynn met torenhoge schuldgevoelens en depressies. Ze ging in therapie en woonde zelfs een tijdje in een kliniek. Na de geboorte van Novalee moest Catelynn dealen met een postnatale depressie en sinds de geboorte van Vaeda lijkt het pas echt goed met Catelynn te gaan. Zo boekte ze een reis naar Hawaii voor Tyler om daar samen hun huwelijksgeloften te vernieuwen. Ook ging ze samen met haar moeder – die fel tegen de adoptie van Carly was – op vakantie om oud zeer te verwerken.

En nu is ze dus in verwachting van een jongetje. Betekent dit dat Teen Mom OG nog wel even doorgaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet welke pagina dat stuk hierboven heeft geschreven, maar die post op haar Insta verwijst naar een clickbait artikel uit februari.

Iemand heeft z'n huiswerk niet gedaan.
:bonk:

Catelynn is niet zwanger.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het artikel gaat trouwens over de zwangerschap van Kailyn.
Die clickbaits is de grote reden waarom ik Catelynn niet meer volg op Insta. Super irritant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee joh echt?

Het staat ook op boulevard met een echofoto met haar naam!
Alle reacties Link kopieren Quote
Catelynn en Tyler uit Teen Mom verwachten weer een kindje.

Alwéér babynieuws voor de sterren uit 'Teen Mom'. Nu zijn het Catelynn (28) en Tyler Baltierra (28) die heuglijk nieuws bekendmaken. De MTV-persoonlijkheden kondigen op Instagram aan dat ze in verwachting zijn van hun vierde kindje samen.

"Hoe zullen we hem noemen?"

Catelynn en Tyler werden bekend toen ze meededen aan 16 & Pregnant. Daarin gaven ze hun dochtertje Carly op voor adoptie. In vervolgserie Teen Mom zagen we hoe het tweetal samenbleef, trouwde en nog meer kindjes kreeg. Eerst kwam Nova Lee, toen Vaeda en nu is de vierde spruit op komst, vertellen ze vol trots op Instagram. 

 

Niet alleen het babynieuws komt als een verrassing voor de fans van het Teen Mom-stel. Catelynn en Tyler krijgen namelijk voor het eerst een jongetje. 'Hoe zullen we hem noemen?' vragen ze aan hun volgers. Daarnaast delen ze de echofoto van het kleine mannetje. Wanneer het koppel zijn vierde kindje mag verwelkomen is onbekend. 
Alle reacties Link kopieren Quote
Poke-girl schreef:
04-06-2020 14:35
Nee joh echt?

Het staat ook op boulevard met een echofoto met haar naam!
Hahahaha. Daar zit dus iemand flink te slapen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven