Single, we kletsen hier verder (deel 2)
zaterdag 6 juni 2020 om 13:14
Ik heb gewone foto's: tijdens het wandelen gemaakt (wat ik heel graag doe) en eentje op het strand tijdens de zonsondergang en een vakantiefoto. Echt niets geks en leuke foto's.Shiverrr schreef: ↑06-06-2020 13:11@Mikini: Oh wat fijn dat het opgelost is met je oude werk! Scheelt weer een hoop stress. Dan hoor je al snel wat van het huis. Ik hoop voor je dat je het wordt!
@Vrouw: Hmm lijkt me wel vervelend. Ik weet natuurlijk niet wat voor foto's je hebt, maar misschien daar eens kritisch naar kijken? Of het is misschien ook wel gewoon pech hebben.
zaterdag 6 juni 2020 om 15:14
Wat leuk Shiverr! Soms kan geen verwachtingen hebben ook heel goed uitpakken.
@Vivi, hoe staat het met het huis? En goed dat je dat zo gezegd hebt. Heel begrijpelijk dus zal vast goed komen.
Mijn date gaf aan dat er bij hem wel een beginnende verliefdheid zit, wat hem zelf vooral verbaasd omdat dat bij hem normaal langer duurt. Dus dat is fijn
@Vivi, hoe staat het met het huis? En goed dat je dat zo gezegd hebt. Heel begrijpelijk dus zal vast goed komen.
Mijn date gaf aan dat er bij hem wel een beginnende verliefdheid zit, wat hem zelf vooral verbaasd omdat dat bij hem normaal langer duurt. Dus dat is fijn
zaterdag 6 juni 2020 om 17:06
Voor het eerst in jaren weer eens een leuk tinder gesprek, en verdorie wat is dit eng eigenlijk.
Heb al jaren niet gedate of seks gehad, geen idee of ik zoiets nog wel kan. Maar ondertussen word ik er ook niet jonger op en het single zijn ben ik zat. Maar dan die muur maar weer eens afbreken. Pfff, als we nog lang doorpraten kan ik er eigenlijk niet meer onderuit om fysiek af te spreken, maar dat vind ik dus écht best wel eng!
Heb al jaren niet gedate of seks gehad, geen idee of ik zoiets nog wel kan. Maar ondertussen word ik er ook niet jonger op en het single zijn ben ik zat. Maar dan die muur maar weer eens afbreken. Pfff, als we nog lang doorpraten kan ik er eigenlijk niet meer onderuit om fysiek af te spreken, maar dat vind ik dus écht best wel eng!

zaterdag 6 juni 2020 om 17:08
Doctorguilty schreef: ↑06-06-2020 17:06Voor het eerst in jaren weer eens een leuk tinder gesprek, en verdorie wat is dit eng eigenlijk.
Maar ook leuk toch?
zaterdag 6 juni 2020 om 17:20
Ja zeker leuk, maar ik moet het leuke nog even inzien.
Ik verkeer al jaren lang in hetzelfde veilig cirkeltje. Toen ik student was had ik nog wel regelmatig dates/scharrels, etc. Maar van mijn 23e zo'n beetje tot nu (31) niks meer. Wel mogelijkheden, maar sloeg het altijd af.
En dan het idee om nu weer iemand dichtbij te laten komen, dat vind ik erg spannend.
Ik verkeer al jaren lang in hetzelfde veilig cirkeltje. Toen ik student was had ik nog wel regelmatig dates/scharrels, etc. Maar van mijn 23e zo'n beetje tot nu (31) niks meer. Wel mogelijkheden, maar sloeg het altijd af.
En dan het idee om nu weer iemand dichtbij te laten komen, dat vind ik erg spannend.

zaterdag 6 juni 2020 om 18:23
Leuk! En bij jou?Flaffy schreef: ↑06-06-2020 15:14Wat leuk Shiverr! Soms kan geen verwachtingen hebben ook heel goed uitpakken.
Mijn date gaf aan dat er bij hem wel een beginnende verliefdheid zit, wat hem zelf vooral verbaasd omdat dat bij hem normaal langer duurt. Dus dat is fijn![]()

zaterdag 6 juni 2020 om 18:25
Wat vind je eng? Je kletst gezellig en als je elkaar ziet klets je weer gezellig. Als het klikt spreek je nog eens af. Je moet het niet te zwaar maken. En eerst kijken of het klikt en dan zie je wel verder. Per keer bekijken dus. Je bent niet ineens een getrouwd stelDoctorguilty schreef: ↑06-06-2020 17:06Voor het eerst in jaren weer eens een leuk tinder gesprek, en verdorie wat is dit eng eigenlijk.

En de ander vindt het net zo eng.

zaterdag 6 juni 2020 om 18:25
Dank je wel, dat is aardig van je!Mikiniki schreef: ↑06-06-2020 08:33Dat is jammer Julus.
Maar ben het met Attra eens, je gevoel klopte.
Wil trouwens even zeggen dat je fijne adviezen geeft hier op het forum.
Begripvol, duidelijk en echt doordacht.
Niet alleen binnen ons topic, maar ook in andere reacties zie ik.
Wou ik je toch even zeggen![]()

zaterdag 6 juni 2020 om 18:27
Klinkt fijn! Jij dus blij dat het met de vorige niks werd. Vaak komt er iets beters. Dan is het ook beter te verkroppen als iets eindigt.Shiverrr schreef: ↑05-06-2020 22:09Ik ben weer terug van mijn date! Was eigenlijk een hele leuke en gezellige date. Heeft echt wel dingen die ik zoek/belangrijk vind in een man. Ook echt gewoon een gesprek gevoerd en niet alleen oppervlakkig gebleven. Het was veel leuker dan mijn vorige date eigenlijk. Hij heeft gezegd dat hij graag een 2e keer wil afspreken en ik zie dat ook wel zitten. Ik heb wel benoemd dat ik depressies heb, maar verder weet hij het nog niet. Maar dat komt vanzelf wel, ik verwacht dat hij wel goed zal reageren.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen eigenlijk.
@Vivi: Ik vond het wel spannend, een nieuw iemand ontmoeten. Maar niet zenuwachtig zoals vorige keer. Ik denk doordat ik totaal geen verwachtingen had.

zaterdag 6 juni 2020 om 18:28
Gefeliciteerd! Wat een rust zal dat geven. En zekerheid. Hopelijk wordt je bod geaccepteerd. Kun je lekker ergens naar toeleven.Mikiniki schreef: ↑06-06-2020 08:32Goedemorgen,
Hier ook even druk geweest..
Maaarrrrr met resultaat. Baan is rond!
En, bod gedaan op een huis.
Dus spannende tijden!
@shiverr: klinkt als een geslaagde eerste date. Denk dat je de tips hier goed hebt toegepast. Beetje vertellen, rest komt later wel als je verder bent.
@attra: veel plezier dit weekend samen! Leuk
@vivi: snap dat je hoofd even vol is van alles. Nog wat gehoord van het huis?
@tomcat: ik snap het wel van jouw kant (mannen kunnen dit denk ik makkelijker loskoppelen), maar zou me idd ook een beetje gebruikt voelen.
Dus als zij echt op zoek is naar iets potentieels en jij voelt dat niet, toch open kaart spelen. Kan zij iig zelf bepalen wat ze er mee wil.
zaterdag 6 juni 2020 om 18:43
Jaa ik weet het haha,Julus schreef: ↑06-06-2020 18:25Wat vind je eng? Je kletst gezellig en als je elkaar ziet klets je weer gezellig. Als het klikt spreek je nog eens af. Je moet het niet te zwaar maken. En eerst kijken of het klikt en dan zie je wel verder. Per keer bekijken dus. Je bent niet ineens een getrouwd stel![]()
En de ander vindt het net zo eng.
Maar in dat soort situaties waarin ik het gevoel heb (en het is ook zo) dat ik beoordeeld word , daar word ik een beetje sociaal fobisch van.

zaterdag 6 juni 2020 om 18:55
Doctorguilty schreef: ↑06-06-2020 18:43Jaa ik weet het haha,
Maar in dat soort situaties waarin ik het gevoel heb (en het is ook zo) dat ik beoordeeld word , daar word ik een beetje sociaal fobisch van.
En wat nou als je GOED-gekeurd wordt?
zaterdag 6 juni 2020 om 19:59
Ja vond ik ook! De a romanticus zei het dan wel weer via Whatsapp

En nee, dat nog niet. Hij zegt een beetje bindingsangst te hebben door zijn vorige relatie, dus we kijken het nog rustig even aan zo. Wel zijn we al een tijdje exclusief (eigenlijk al vanaf het begin)
zaterdag 6 juni 2020 om 20:48
@Mikiniki, fijn dat het alles is goed gekomen met je contract en ook een bod op huis hebt gedaan! Hoe is de concurrentie bij jou en moest je ook aardig overbieden? Ik hoor het waarschijnlijk ook dinsdag of woensdag
@Flaffy, leuk dat hij heeft gezegd verliefd te zijn! Bindingsangst is wel een dingetje, hoop dat hij zich er niet achter verschuilt en gewoon vol voor je gaat. Jullie zijn immers al weer wat maanden bezig.
@Doctorguilty, zoals de rest ook zegt; gewoon doen! Ander is ook zenuwachtig en is niet gelijk na 1 date een relatie. Gewoon een ongedwongen ontmoeting!
@Flaffy, leuk dat hij heeft gezegd verliefd te zijn! Bindingsangst is wel een dingetje, hoop dat hij zich er niet achter verschuilt en gewoon vol voor je gaat. Jullie zijn immers al weer wat maanden bezig.
@Doctorguilty, zoals de rest ook zegt; gewoon doen! Ander is ook zenuwachtig en is niet gelijk na 1 date een relatie. Gewoon een ongedwongen ontmoeting!
zaterdag 6 juni 2020 om 20:52
Klinkt goed! Ook nog contact gehad sinds gister? Altijd spannend natuurlijk.Shiverrr schreef: ↑06-06-2020 08:23@Vivi: Ja ik vind hem er leuk uit zien. Verder had ik qua karakter ook wel wat anders in mijn hoofd. Dacht aan de hand van zijn profiel dat hij meer een serial dater was en ik had ja gezegd voor de "date ervaring". Maar dat viel dus alles mee haha.
Wel goed dat je eerlijk bent geweest tegen hem. Hoe reageerde hij daarop?
@Tomcat: Ik snap het wel zoals je het nu zegt. Maar ik denk dat ik me ergens toch wel gebruikt zou voelen. Tenzij ik hetzelfde zou hebben.
Hij reageerde begripvol, zei dat het geen haast had etc. Ik heb nog steeds wel het gevoel dat hij na 3 maanden vrijgezel te zijn al erg snel en veel date terwijl hij regelmatig over z’n ex begon.. Denk dat hij 1 en ander moet verwerken. Etentje voelt beetje als ‘too much’, maar keer drankje op terras kan geen kwaad.
zaterdag 6 juni 2020 om 21:49
Oee spannend!
Concurrentie is redelijk.
Bij jou dan?
Wel vrij gewilde wijk/plaats maar geen extreme zaken zoals in de grote steden gelukkig!
Al zullen ze hier ook wel overboden hebben, maar heb besloten hier niet aan mee te doen. En hoop dat mijn voorwaarden beter zijn..

zaterdag 6 juni 2020 om 23:27
Vivi, een drankje kan geen kwaad nee. Staat er al iets? Spannend ook voor jou mbt het bod op huis.
Ik heb vanavond onverwacht een hele leuke chat gehad, en daarna besloten we om te bellen. 1,5 uur gebeld en enorm veel raakvlakken. Allebei verbaasd en gevoel van, waar kom jij nu ineens vandaan? Na het bellen appte hij; ik kan niet stoppen en dat hij zo blij was. Echt leuk. We gaan elkaar volgend weekend zien. En tussendoor contact. Nog een keertje bellen. Leuk zo'n enthousiaste man, dat miste ik vaak.
We wonen alleen ver uit elkaar maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het een leuke en onverwachte wending dit. Voelt goed.
Ik heb vanavond onverwacht een hele leuke chat gehad, en daarna besloten we om te bellen. 1,5 uur gebeld en enorm veel raakvlakken. Allebei verbaasd en gevoel van, waar kom jij nu ineens vandaan? Na het bellen appte hij; ik kan niet stoppen en dat hij zo blij was. Echt leuk. We gaan elkaar volgend weekend zien. En tussendoor contact. Nog een keertje bellen. Leuk zo'n enthousiaste man, dat miste ik vaak.
We wonen alleen ver uit elkaar maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het een leuke en onverwachte wending dit. Voelt goed.
zondag 7 juni 2020 om 10:01
@Doctorguilty: Ik snap dat je het eng vindt. Maar mijn ervaring is wel dat het uiteindelijk altijd wel mee valt. En je hoeft toch ook niet gelijk intiem te zijn met iemand? Je kan ook gewoon eerst aantal keer afspreken en kijken wat ervan komt.
@Flaffy: Leuk dat jullie beide verliefd zijn!
@Vivi: We hebben erna nog wel even contact gehad. Maar gisteren bijv. maar paar berichtjes en rest van de dag stilte. Andere kant, voor onze date appten we ook niet zo heel veel en niet elke dag. Nouja we zullen wel zien hoe dit loopt.
@Jules: Zo leuk! Ken je hem via e-matching? Ondanks dat je toch niet echt op zoek was, toch weer een leuk contact op gedaan. Wat gaan jullie doen?
@Flaffy: Leuk dat jullie beide verliefd zijn!
@Vivi: We hebben erna nog wel even contact gehad. Maar gisteren bijv. maar paar berichtjes en rest van de dag stilte. Andere kant, voor onze date appten we ook niet zo heel veel en niet elke dag. Nouja we zullen wel zien hoe dit loopt.
@Jules: Zo leuk! Ken je hem via e-matching? Ondanks dat je toch niet echt op zoek was, toch weer een leuk contact op gedaan. Wat gaan jullie doen?

zondag 7 juni 2020 om 10:02
Pff, het lijkt wel alsof ik op tinder steeds de verkeerde dingen zeg ofzo.
De ene keer ben ik te gereserveerd en is het gesprek saai. Dan denk ik d keer daarop : ik word gewoon wat meer mezelf en flap er af en toe eens wat uit, en dan merk je meteen dat de vrouw het dan weer raar vindt ofzo. En dat zijn echt geen creepy sexistische dingen over seks ofzo.
Bijvoorbeeld gisteren raakten we in gesprek over onze reizen. We hadden beiden foto's van onze reis in india gemaakt en kwamen erachte dat we beiden een bepaald deel nog niet hadden gezien en nog wel wilden gaan zien. Toen zei ik : nou dan boek ik alvast twee tickets voor over een jaar (met knipoog). Jezus, dat meen ik natuurlijk niet, we kennen elkaar niet eens. Maar die dame ging daarna meteen raar lopen doen, nam het veel te serieus op ook nadat ik zei : rustig maar, ik meen het niet serieus.
Op de een of andere manier lijkt het wel alsof ik (30 jarige man) alleen maar leuke gesprekken kan hebben met vrouwen van 40 plus. Die zijn in mijn ervaring veel losser, opener, spontaner en hebben meer humor dan vrouwen van ca. 25-35. In die laatste categorie lukt het me gewoon niet. Dat moeten schijnbaar alleen maar interviews zijn over wat voor werk doe je, waar woon je, is het leuk waar je woont? Zit je nog op een sport? Vind je dat leuk? Zoek je wel echt iets serieus? En hoe serieus dan? Dan probeer ik eens een keer een quasi grappige opmerking te maken om het gesprek een beetje een luchtige wending te geven, maar dat schrikt kennelijk bijna altijd af. Maar die oersaaie interviews ben ik ook wel klaar mee eigenlijk.
De ene keer ben ik te gereserveerd en is het gesprek saai. Dan denk ik d keer daarop : ik word gewoon wat meer mezelf en flap er af en toe eens wat uit, en dan merk je meteen dat de vrouw het dan weer raar vindt ofzo. En dat zijn echt geen creepy sexistische dingen over seks ofzo.
Bijvoorbeeld gisteren raakten we in gesprek over onze reizen. We hadden beiden foto's van onze reis in india gemaakt en kwamen erachte dat we beiden een bepaald deel nog niet hadden gezien en nog wel wilden gaan zien. Toen zei ik : nou dan boek ik alvast twee tickets voor over een jaar (met knipoog). Jezus, dat meen ik natuurlijk niet, we kennen elkaar niet eens. Maar die dame ging daarna meteen raar lopen doen, nam het veel te serieus op ook nadat ik zei : rustig maar, ik meen het niet serieus.
Op de een of andere manier lijkt het wel alsof ik (30 jarige man) alleen maar leuke gesprekken kan hebben met vrouwen van 40 plus. Die zijn in mijn ervaring veel losser, opener, spontaner en hebben meer humor dan vrouwen van ca. 25-35. In die laatste categorie lukt het me gewoon niet. Dat moeten schijnbaar alleen maar interviews zijn over wat voor werk doe je, waar woon je, is het leuk waar je woont? Zit je nog op een sport? Vind je dat leuk? Zoek je wel echt iets serieus? En hoe serieus dan? Dan probeer ik eens een keer een quasi grappige opmerking te maken om het gesprek een beetje een luchtige wending te geven, maar dat schrikt kennelijk bijna altijd af. Maar die oersaaie interviews ben ik ook wel klaar mee eigenlijk.