Kind wegdoen, hij blijkt allergisch voor de kat.
dinsdag 9 juni 2020 om 14:44
Wij hebben een kind en een kat. Kind blijkt nu met zes jaar, allergisch te zijn voor de kat. Maar ja, we hebben kat genomen om ervoor te zorgen en ze is een lieve kat. Ik weet alleen nog niet hoe ik het aan de kat moet vertellen. zou iemand daar misschien iets op weten?
Ik ben ook nog op zoek naar advies aangaande een goed en warm netje...oh sorry...huisje voor mijn kind. Weet iemand iets?
Ik ben ook nog op zoek naar advies aangaande een goed en warm netje...oh sorry...huisje voor mijn kind. Weet iemand iets?
dinsdag 9 juni 2020 om 14:52
Pleegzorg weigert hem op grond van goed gedrag (van ouders en kind zelf) en te weinig beschadiging.
Ook bij het circus willen ze hem niet meer, hij heeft een paar coronakilo's erbij gekregen de afgelopen maanden vanwege teveel gamen, dus een acrobatische oefening voert hij niet zo makkelijk uit. Daarbij is het aanbod van kinderen heel groot, zeiden ze.
dinsdag 9 juni 2020 om 14:53
maar waarom niet de goedkope oplossing, inslapen?Ceester schreef: ↑09-06-2020 14:52Pleegzorg weigert hem op grond van goed gedrag (van ouders en kind zelf) en te weinig beschadiging.
Ook bij het circus willen ze hem niet meer, hij heeft een paar coronakilo's erbij gekregen de afgelopen maanden vanwege teveel gamen, dus een acrobatische oefening voert hij niet zo makkelijk uit. Daarbij is het aanbod van kinderen heel groot, zeiden ze.
dinsdag 9 juni 2020 om 14:54
Misschien op de camping? Ik las dat daar veel mensen de helft van hun tijd gaan zitten. Animatie team bijvoorbeeld?Ceester schreef: ↑09-06-2020 14:52Pleegzorg weigert hem op grond van goed gedrag (van ouders en kind zelf) en te weinig beschadiging.
dinsdag 9 juni 2020 om 15:05
Ik lees graag even mee voor goede tips.
Ben op dit moment zwanger van ons eerste kindje en merk dat nu mijn kat gewend is aan de rustige weekenden ivm corona toch wel meer aandacht op begint te eisen dan normaal.
Ik weet niet of dat straks goed samen gaat of de combinatie kat en kind mentaal wel aan kan.
Sorry, wil jouw topic niet kapen TO, maar weet iemand toevallig of een baby makkelijker uit huis te plaatsen is dan een kind? In dat geval moet ik niet te lang nadenken over mijn beslissing.
Ben op dit moment zwanger van ons eerste kindje en merk dat nu mijn kat gewend is aan de rustige weekenden ivm corona toch wel meer aandacht op begint te eisen dan normaal.
Ik weet niet of dat straks goed samen gaat of de combinatie kat en kind mentaal wel aan kan.
Sorry, wil jouw topic niet kapen TO, maar weet iemand toevallig of een baby makkelijker uit huis te plaatsen is dan een kind? In dat geval moet ik niet te lang nadenken over mijn beslissing.
dinsdag 9 juni 2020 om 15:08
Zucht... Weer zo eentje die gewoon maar zwanger wordt. Weet je wel hoeveel schade je daarmee doet, zo'n nestje voor de leuk? Pleegzorg puilt al uit!saartje- schreef: ↑09-06-2020 15:05Ik lees graag even mee voor goede tips.