Kind wegdoen, hij blijkt allergisch voor de kat.

09-06-2020 14:44 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een kind en een kat. Kind blijkt nu met zes jaar, allergisch te zijn voor de kat. Maar ja, we hebben kat genomen om ervoor te zorgen en ze is een lieve kat. Ik weet alleen nog niet hoe ik het aan de kat moet vertellen. zou iemand daar misschien iets op weten?
Ik ben ook nog op zoek naar advies aangaande een goed en warm netje...oh sorry...huisje voor mijn kind. Weet iemand iets?
Ja, dat is kut natuurlijk. Heb je niet nog een ouder iemand in de buurt, die wel wat afleiding kan gebruiken? Kan je je kind daar misschien een paar dagen per week brengen?
Ik zou kind in pleegzorg stoppen. Dan kan het mooi een warm gezinsplekje bezet houden voor een kind dat werkelijk niet bij zijn/haar ouders kan wonen.
Ah balen natuurlijk. Even briefje op schoolprikbord? Kan kind wel goed met andere kinderen, parkieten of honden? Alle vaccinaties gehad en luisvrij? Dat verruimt de mogelijkheden voor een snel nieuw huis. Succes
ik zou kind gewoon een spuitje geven. ben je daar ook vanaf
Vraag het die mensen die laatst hun autistische adoptiekind wegdeden, omdat het allemaal net wat lastiger bleek dan verwacht.
Ach dat geeft toch niks. Kinderen zijn flexibel! Breng je kind wel bij een oud vrouwtje? Dan is het helemaal niet erg.
Kokoro schreef:
09-06-2020 14:47
Ik zou kind in pleegzorg stoppen. Dan kan het mooi een warm gezinsplekje bezet houden voor een kind dat werkelijk niet bij zijn/haar ouders kan wonen.
Pleegzorg weigert hem op grond van goed gedrag (van ouders en kind zelf) en te weinig beschadiging.

Ook bij het circus willen ze hem niet meer, hij heeft een paar coronakilo's erbij gekregen de afgelopen maanden vanwege teveel gamen, dus een acrobatische oefening voert hij niet zo makkelijk uit. Daarbij is het aanbod van kinderen heel groot, zeiden ze.
Ceester schreef:
09-06-2020 14:52
Pleegzorg weigert hem op grond van goed gedrag (van ouders en kind zelf) en te weinig beschadiging.

Ook bij het circus willen ze hem niet meer, hij heeft een paar coronakilo's erbij gekregen de afgelopen maanden vanwege teveel gamen, dus een acrobatische oefening voert hij niet zo makkelijk uit. Daarbij is het aanbod van kinderen heel groot, zeiden ze.
maar waarom niet de goedkope oplossing, inslapen?
Ceester schreef:

Misschien op de camping? Ik las dat daar veel mensen de helft van hun tijd gaan zitten. Animatie team bijvoorbeeld?
Anders gewoon achterlaten in het bos.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dit is het beste ja. Kind zal heus wel weer een goed huis vinden en de kat zal even verdrietig zijn maar komt er wel overheen
Karl_Marx schreef:
09-06-2020 14:53
maar waarom niet de goedkope oplossing, inslapen?
Ik hoopte er nog wat geld voor te krijgen. Kind heeft een knap koppie (van binnen en van buiten ;))
Weet niet, ik ben mentaal niet zo goed nu. Kan er niet voor zorgen denk ik. Wellicht dat dat is bijgetrokken na wat ontspanning op de camping. Ik heb goede hoop!
dianaf schreef:
09-06-2020 14:55
hellll no, dan loopt hij zo weer naar huis. Of erger nog: naar de camping ;)
Ceester schreef:
09-06-2020 14:56
Ik hoopte er nog wat geld voor te krijgen. Kind heeft een knap koppie (van binnen en van buiten ;))
dooie kinderen kun je gewoon verkopen hoor, vast mensen die dat willen
dianaf schreef:
09-06-2020 14:55
Let dan wel op dat hij geen steentjes of broodkruimels in zijn zakken heeft. Voor je het weet staat hij weer voor de deur.
Wel goed ook van je hoor! Dat je zo je verantwoordelijkheid neemt!
En ruilen tegen een niet-allergisch exemplaar?
Snjókorn falla, á allt og alla
Hebben jullie geen caravan? Kan het kind daar niet wonen?
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Ceester schreef:
In dat geval zou ik een andere camping zoeken waar kind wel welkom is.
Voor geld even aanbieden bij een adoptiebureau joh.
Ik lees graag even mee voor goede tips.

Ben op dit moment zwanger van ons eerste kindje en merk dat nu mijn kat gewend is aan de rustige weekenden ivm corona toch wel meer aandacht op begint te eisen dan normaal.
Ik weet niet of dat straks goed samen gaat of de combinatie kat en kind mentaal wel aan kan.

Sorry, wil jouw topic niet kapen TO, maar weet iemand toevallig of een baby makkelijker uit huis te plaatsen is dan een kind? In dat geval moet ik niet te lang nadenken over mijn beslissing.
saartje- schreef:
09-06-2020 15:05
Ik lees graag even mee voor goede tips.

Ben op dit moment zwanger van ons eerste kindje en merk dat nu mijn kat gewend is aan de rustige weekenden ivm corona toch wel meer aandacht op begint te eisen dan normaal.
Ik weet niet of dat straks goed samen gaat of de combinatie kat en kind mentaal wel aan kan.

Sorry, wil jouw topic niet kapen TO, maar weet iemand toevallig of een baby makkelijker uit huis te plaatsen is dan een kind? In dat geval moet ik niet te lang nadenken over mijn beslissing.
Zucht... Weer zo eentje die gewoon maar zwanger wordt. Weet je wel hoeveel schade je daarmee doet, zo'n nestje voor de leuk? Pleegzorg puilt al uit!
Ow, een baby wil ik wel Saartje. Die zijn zo lief en schattig en kneuterig. Ik help je graag van je mentale probleem af. En ik wil je best af en toe een fotootje sturen :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven