Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Hier geen ontwikkelingen... Dus ik zit zielig en alleen thuis vanavond... (Grapje hoor, ik vermaak me in mijn eentje ook prima!)
hmmm........en ik twijfel over mijn date.. hij belt me meestal uit de auto........spreekt overdag af en zijn telefoon staat erg vaak uit. Ik heb zo mijn vermoedens..........denk dat hij niet eerlijk is geweest......
O bah Gioia... Denk je dat ie mss nog een relatie heeft (dat is tenminste wat ik denk als ik jouw verhaal zo lees)?

Die van mij zit midden in een echtscheiding (dat wist ik al van te voren hoor), dus ik laat hem maar lekker. Persoonlijk vind ik toch dat hij beter maar het ene af kan sluiten voor ie aan het andere begint. ALS ik ooit nog van hem hoor... Ik ga er iig niet op zitten wachten.

Al baal ik best wel want hij was afgezien van dat lakse trekje toch wel erg leuk. Pfffffffff.
hij zegt dat hij op een haar na gescheiden is... dat zij en de kinderen al ergens anders wonen en dat alles bijna rond is. Maar ik begin eraan te twijfelen, vind het zo raar dat hij zijn telefoon uitzet.... hij was een paar dagen weg voor zijn werk maar toen stond ie ook uit......en dan wil je toch juist bereikbaar zijn voor het geval er wat met je kinderen aan de hand is? Volgens mij heeft hij voor mij gewoon een prepaid telefoontje erbij wat hij aanzet als het uitkomt. Heb er een vervelend gevoel bij......... en mijn intuïtie is meestal juist, verdorie!!!!
Oh wat klote zeg Gioia, ik hoop dat het meevalt! Ik heb alles weer even doorgelezen, hoopte op wat leuke verhalen voor troost.

Mijn date is niet meer mijn date. Hij had 3x het plan om langs te komen en 3x had hij een al dan niet goede reden om niet te komen. Inmiddels was het meer dan 6 weken geleden dat ik hem voor het laatst had gezien en was hij bovendien heel slecht in reageren op mail, sms of telefoontjes. Toen het verhaal van de vorige keer, dat hij zich terug trok en nu het zeker is dat ik voor een aantal weken bij hem in de buurt moet werken, is hij nog terughoudender. Hij vindt dat ik er teveel energie in steek, hij denkt dat het geen toekomst heeft, hij wil maximaal 2(??) keer met me afspreken, hij wil niet dat ik voor hem die kant op kom of langer blijven, etc. Ik heb geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik gewoon een leuke tijd wil hebben en dat ik niet aan de toekomst wil denken. Dat ik eerst uberhaupt hem weer eens zou willen zien. Maar toen ik hem zei dat we wat mij betreft al een tijd geleden gestopt zijn met daten (ik vind daten onmogelijk als je niet weet wanneer je iemand weer gaat zien na 6 weken), raakte ik blijkbaar toch een gevoelige snaar. Toen begon hij over waarom ik hem dan uberhaupt wilde zien.

Ik heb nog geprobeerd om hem te bellen om even een normaal gesprek te hebben, maar hij nam weer eens niet op. En over msn zei hij dat hij geen zin had om te praten. Toen heb ik hem maar gedacht gezegd en hem veel plezier daar gewenst en wie weet dat we elkaar nog eens zien. Vervolgens heb ik hem, uit zelfbescherming, maar structureel overal uit verwijderd. Nu heb ik geen msn, en geen telefoonnummers meer.

Maar over 3 weken ga ik die kant op en zal ik hem vast nog wel weer zien en heb ik in ieder geval zijn telefoonnummer weer nodig (werkzaken). We zullen zien wat er de komende 3 weken zonder contact gebeurt.

Maar ik voel me nu toch weer een beetje alleen vandaag, na het gesprek van gisteren.
Sterkte Phiep... We zitten in een soortgelijk schuitje denk ik...

Behalve dat jij nog met hem een gesprek hebt gehad, en ik helemaal niks over waarom hij het ineens af laat weten.

Maar goed, voor mij geen tijd om er verder over te malen, op naar de sportschool, een goede plek om je frustraties te botvieren
Alle verhalen maar eens gelezen! Erg herkenbaar haha.

Ik heb een aantal leuke dates gehad.Normaal gesproken smsen we iedere dag wel, maar ik heb deze week helemaal niks gehoord. Ik heb het laatste smsje gestuurd. Nu wil ik aan de ene kant wel een sms sturen over de situatie, maar aan de andere kant denk ach laat maar!!! Laat ik het dood bloeden, of zal ik wat sturen....
Ik heb eindelijk een knoop doorgehakt en definitief met mijn crush gekapt. Meneer is bezig met een echtscheiding (zegt hij) maar ondertussen heeft hij vannacht allemaal foto's van zijn trouwdag op zijn Hyves gezet! Inclusief een foto van de bruid... Nou sorry hoor, laat maar zitten dan!
Nou jaaaaa zeg!! Dat klinkt zeker niet als iemand die in scheiding ligt. Was je gevoel toch goed. Hoe lang is hij getrouwd? Wat een rare actie zeg, om dan nu foto's op hyves te zetten.

Ik begin ook te twijfelen. Volgende week zaterdag heb ik weer een date (nr 4 is het dan, met dus dezelfde kerel). Maar ik hoor maar steeds niks van hem. Afgelopen dinsdag heb ik hem gesmst en dan krijg ik wel een reactie terug, ook een leuke reactie, maar weinig uit hem zelf. Ik zie wel hoe het volgende week zaterdag is en hoe hij daarna doet, maar als het zo blijft denk ik dat het niks gaat worden.
Hij is krap een jaar getrouwd in een relatie van ca. 5 jaar.

Hij zei dat zij al twijfels had vóór de trouwdag maar uiteindelijk toch had doorgezet, een half jaar later was het over (zei hij, maar ik twijfel daar nu ernstig aan als hij zijn trouwfoto's terug heeft gezet!) en dat hij haar niet meer terug wilde (yeah right)

Overigens zijn het geen geposeerde foto's van het bruidspaar maar allemaal gezelligheidsfoto's van hun feest. Maar dan nog vind ik het raar om zulke foto's op je persoonlijke pagina het zetten als je met scheiden bezig bent.

Maar goed, ik hoop dat hij gelukkig wordt, alleen niet met mij!

Ik zou ook twijfelen als een man zelf weinig initiatief toont trouwens.

Ik ben overigens benieuwd of er nog ontwikkelingen zijn bij Gioja...
Hoi dames,

Ja, zijn er zeker.........hij heeft me afgelopen week inderdaad opgebiecht nog getrouwd te zijn. Heb een hele lange mail van hem gehad hierover, een heel verhaal maar waar het dus op neerkomt is dat het huwelijk voorbij is maar dat geen van beiden nog de knoop doorhakt ivm de kinderen. Hij zegt het wel te willen maar het ergens ook weer niet te durven. Goed, dit soort verhalen heb ik wel eerder gehoord maar op 1 of andere manier geloof ik hem wel............ga nu weer af op mijn intuïtie en deze zegt me dat hij de waarheid spreekt. Goed, hij was eergisteren bij me en dat was erg fijn. Heb hem wel gezegd niet van plan te zijn zijn minnares te worden... als hij de knoop doorhakt ben ik er voor hem, maar ga niet zitten wachten tot hij uitgetwijfeld is. Ik vind het heel moeilijk maar ben ondertussen ook behoorlijk verliefd geworden. Pfff........wordt vervolgd.................
quote:gioia71 schreef op 26 april 2009 @ 11:05:

Hoi dames,

Ja, zijn er zeker.........hij heeft me afgelopen week inderdaad opgebiecht nog getrouwd te zijn. Heb een hele lange mail van hem gehad hierover, een heel verhaal maar waar het dus op neerkomt is dat het huwelijk voorbij is maar dat geen van beiden nog de knoop doorhakt ivm de kinderen. Hij zegt het wel te willen maar het ergens ook weer niet te durven. Goed, dit soort verhalen heb ik wel eerder gehoord maar op 1 of andere manier geloof ik hem wel............ga nu weer af op mijn intuïtie en deze zegt me dat hij de waarheid spreekt. Goed, hij was eergisteren bij me en dat was erg fijn. Heb hem wel gezegd niet van plan te zijn zijn minnares te worden... als hij de knoop doorhakt ben ik er voor hem, maar ga niet zitten wachten tot hij uitgetwijfeld is. Ik vind het heel moeilijk maar ben ondertussen ook behoorlijk verliefd geworden. Pfff........wordt vervolgd.................Zelf heb ik geen ervaring met gebonden mannen, maar alleen door een ruime 6 jaar op het Viva forum rond te hangen weet ik dat dit dé meest gebruikte smoes van allemaal is.
Ik heb er wel ervaring mee,, en het is inderdaad de meest gebruikte smoes om iemand toch in bed te krijgen. Vraag hem eerst maar eens bij jou te komen nadat hij gescheiden is. Ben benieuwd wat voor een antwoord je krijgt.
Bovendien, als iemand al met zoveel leugens een relatie denkt te beginnen dan klopt het gewoonweg niet. Ik hoop dat je dit door je verliefdheid heen kunt zien. Ik zou hem in geen geval meer kunnen vertrouwen.
quote:gioia71 schreef op 26 april 2009 @ 11:05:

Hoi dames,

Ja, zijn er zeker.........hij heeft me afgelopen week inderdaad opgebiecht nog getrouwd te zijn. Heb een hele lange mail van hem gehad hierover, een heel verhaal maar waar het dus op neerkomt is dat het huwelijk voorbij is maar dat geen van beiden nog de knoop doorhakt ivm de kinderen. Hij zegt het wel te willen maar het ergens ook weer niet te durven. Goed, dit soort verhalen heb ik wel eerder gehoord maar op 1 of andere manier geloof ik hem wel............ga nu weer af op mijn intuïtie en deze zegt me dat hij de waarheid spreekt. Goed, hij was eergisteren bij me en dat was erg fijn. Heb hem wel gezegd niet van plan te zijn zijn minnares te worden... als hij de knoop doorhakt ben ik er voor hem, maar ga niet zitten wachten tot hij uitgetwijfeld is. Ik vind het heel moeilijk maar ben ondertussen ook behoorlijk verliefd geworden. Pfff........wordt vervolgd.................

Mijn eerste reactie was: NEE, NIET DOEN!!! En dat was ook mijn tweede en derde reactie....

Hij zegt het ergens niet te durven, heb je hem gevraagd wat er moet gebeuren voordat hij het wel durft? Waaróm hij niet durft? Je kunt wel geloven dat hij de waarheid spreekt, dat doet niks af aan het feit dat hij zegt niet bij haar weg te durven gaan. Goed dat je hebt gezegd dat je niet op hem gaat zitten wachten en geen minnares wilt worden, maar dan moet je er ook naar gaan handelen. Dus hem niet in huis halen en toelaten in je leven. Stop ermee nu het nog kan Gioia!
hij durfde niet vanwege de kinderen, maar ziet tegelijk dat ze ook onder de ruzies lijden. Hij zei dat hij weet dat hij een moeilijke tijd tegemoet gaat als hij besluit te scheiden, maar dat hij daarna blij is dat hij het gedaan heeft.... en dat hij door mij ziet dat er nog meer is dan een slecht huwelijk. Wat het denk ik best ook moeilijk maakt is dat hij in zijn omgeving nogal bekend is en dat ze voor de buitenwereld een droomgezinnetje lijken. Ik geef het voor mezelf een maand......dus laten we zeggen tot 1 juni.. en dan wil ik wel weten wat hij gaat doen. Als hij dan nog twijfelt moet ik er mee stoppen, hoe moeilijk dat vast ook zal zijn. Maar ik wil niet iemands minnares zijn.
Ik hoop echt dat je er over een maand niet te ver bij betrokken bent en dat je er dan toch een punt achter kunt zetten. Als hij dan nog niet de knoop heeft doorgehakt.

Liefde maakt blind en ik gun je alle geluk van de wereld, daarom vind ik het moeilijk niet te hard te oordelen. Om eerlijk te zijn klinkt het mij allemaal als smoesjes in mn oren, maar dat is van afstand moeilijk te bepalen. Eigenlijk ben je nu al zijn minnares, in ieder geval de komende maand.
quote:gioia71 schreef op 26 april 2009 @ 18:46:

hij durfde niet vanwege de kinderen, maar ziet tegelijk dat ze ook onder de ruzies lijden. Hij zei dat hij weet dat hij een moeilijke tijd tegemoet gaat als hij besluit te scheiden, maar dat hij daarna blij is dat hij het gedaan heeft.... en dat hij door mij ziet dat er nog meer is dan een slecht huwelijk. Wat het denk ik best ook moeilijk maakt is dat hij in zijn omgeving nogal bekend is en dat ze voor de buitenwereld een droomgezinnetje lijken. Ik geef het voor mezelf een maand......dus laten we zeggen tot 1 juni.. en dan wil ik wel weten wat hij gaat doen. Als hij dan nog twijfelt moet ik er mee stoppen, hoe moeilijk dat vast ook zal zijn. Maar ik wil niet iemands minnares zijn.

Bla bla bla

In feite ben je nu al zijn minnares....tenminste voor zijn eventuele ex-vrouw natuurlijk wel.

Waarom wil je ergens aan beginnen wat vanaf het begin af aan al omgeven is door leugens? En dan heb ik het nog niet eens over de leugens naar zijn huidige vrouw toe, maar naar jou.
En in die tijd moet je hem eigenlijk ook niet in je huis toelaten. Als hij oprecht is, respecteert hij dat. Zo niet, dan weet je dat ook weer. Maar eigenlijk begint hij al met leugens. Ik vraag me bovendien af of zijn echtgenote weet dat zij zijn aanstaande ex is. Jij hoeft hem niks te bewijzen, laat hij dat maar doen. En als ie dan toch met halfbakken smoezen aankomt, laat hem gaan. Daar ben je dan toch echt te goed voor.
Meiden, dit is natuurlijk niet wat Gioia wil horen! Maar het is helaas wel waar. Daarom voor Gioia een dikke knuffel (kan de bijpassende smiley even niet vinden).
En ook knuffel voor Scarlet trouwens!
Thanx! Maar het gaat hier prima hoor. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik nu er van af ben...
@ Scarlet, je hebt gelijk hoor. Opgeruimd staat netjes.

Ik heb vannacht met misterdate gebeld, hij vertelde dat hij er geen relatie in zag. Hij was verbaasd dat ik er hetzelfde over dacht, maar dat ik het gewoon leuk vond voor de time being (hij dacht dat ik er heel serieus over was). Haha, hoe naief van hem. Maar goed, op naar de volgende. Het was leuk om even te scharrelen, maar hier zat zeker geen toekomst in.

Ik voel weer wat inspiratie opborrelen om verder te daten. Nu ben ik niet meer actief op datingsite maar ik denk erover om weer lid te worden. Tis de lente denk ik....
Nee, natuurlijk is dit niet wat ik wil horen.. maar laat jullie reacties echt wel op me inwerken hoor.... pffff, ik worstel er echt mee! Dank je voor de knuffel!!!!!
Ik lees altijd hier mee. Maar Gioia, is het niet het beste om eerst te wachten tot ie daadwerkelijk gaat scheiden en dan pas verder gaat met daten? Want je bent inderdaad nu al zn minnares.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven