Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Vreselijk r.i.p Ilona Lucassen :rose:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
jeetje, jij ook veel geluk 'daarboven', Ilona! En je nabestaanden veel sterkte. Zo jong.
Jeetje .topsporter en dan zo jong overlijden .denk je dat je gezond bezig bent. R.I.P🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Lady*Voldemort schreef:
14-06-2020 18:13
Nou zeg, wat jong nog. Tineke was toch echt wel een coryfee. Mijn toenmalige vriend was een beetje op haar :D
Ik snap hem wel. Onze directeur was dat ook (jaren tachtig). Vond haar toen al een powervrouw.
Everything you see I owe to spaghetti!
Tineke Verburg echt een tv persoonlijkheid en zo jong ook nog . Vergeet nooit haar vermeende actie na het vreemdgaan van haar man . Ijzersterk !
Yildizlar schreef:
14-06-2020 20:03
Tineke Verburg echt een tv persoonlijkheid en zo jong ook nog . Vergeet nooit haar vermeende actie na het vreemdgaan van haar man . Ijzersterk !
Was zij dat met die garnalen?
chrisjoh schreef:
14-06-2020 19:41
Jeetje .topsporter en dan zo jong overlijden .denk je dat je gezond bezig bent. R.I.P🌹
Suicidaliteit heeft niet zo heel veel met een sportief lijf te maken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
toffifee schreef:
14-06-2020 20:09
Was zij dat met die garnalen?
Nee knopen van zijn overhemden afgeknipt volgens de legende , google maar eens wat ze er bij zei .
Very__Cherry schreef:
Wat erg zo ernstig in de knoop zitten dat je geen andere uitweg ziet .
Very__Cherry schreef:

Verdorie hey.
Zo zonde, zo'n mooie meid en ook zo jong nog.

Zo zie je maar weer, je kan aan iemands buitenkant niet zien of iemand in stilte lijdt.

Ik hoop dat ze nu rust heeft.
Op het AD las ik zoiets vreemds, over Tineke Verburg beweerde Ed Nijpels dat zij als een moeder voor hem was???? Maar hij is veel ouder!

Ed Nijpels blikt terug op de tijd dat hij samen met Verburg Aktua Export en Aktua in bedrijf presenteerde. ,,We hebben tien jaar met elkaar gewerkt. Dan leer je elkaar heel goed kennen. Ik beschouwde haar als mijn televisiemoeder. Tineke heeft me alle kneepjes van het vak geleerd. Hoe je een interview doet, hoe je mensen benadert, hoe je in de camera kijkt. Ik was bleu in dat vak, en zij niet natuurlijk al lang meer.

Tenzij het hier om een Ed Nijpels jr gaat maar die is er volgens mij niet.
windring schreef:
14-06-2020 20:27
Op het AD las ik zoiets vreemds, over Tineke Verburg beweerde Ed Nijpels dat zij als een moeder voor hem was???? Maar hij is veel ouder!

Ed Nijpels blikt terug op de tijd dat hij samen met Verburg Aktua Export en Aktua in bedrijf presenteerde. ,,We hebben tien jaar met elkaar gewerkt. Dan leer je elkaar heel goed kennen. Ik beschouwde haar als mijn televisiemoeder. Tineke heeft me alle kneepjes van het vak geleerd. Hoe je een interview doet, hoe je mensen benadert, hoe je in de camera kijkt. Ik was bleu in dat vak, en zij niet natuurlijk al lang meer.

Lijkt me dat hij bedoelde dat Tineke Verburg meer tv ervaring had en dus de 'senior' was op dat gebied.
windring schreef:
14-06-2020 20:27

Niet moeder, televisiemoeder, omdat ze veel meer ervaring had dus
Yildizlar schreef:
14-06-2020 20:11
Nee knopen van zijn overhemden afgeknipt volgens de legende , google maar eens wat ze er bij zei .
Klopt, haar man ging vreemd met kunstenares Patty Harpenau (moeder van Dotan).
Very__Cherry schreef:
14-06-2020 19:23
Jij mailde zeker weer met haar. :mrgreen:
Das is zeker correct. Ik kende haar.
Geen bijzonderheden
Dreamer schreef:
14-06-2020 18:58
Nederlandse Judoka Ilona Lucassen is op 23 jarige leeftijd overleden :(

https://www.nu.nl/sport-overig/6057947/ ... leden.html

Afbeelding

Wat afschuwelijk erg. :|
Yildizlar schreef:
14-06-2020 20:11

... In diezelfde periode trouwt Verburg ook met sportjournalist Jos Kuijer. Samen krijgt het stel een zoon Tim. Als vijf jaar later hun huwelijk stukloopt, groeit Verburg, die inmiddels met veel succes de presentatie van Triviant van Astrid Joosten heeft overgenomen, uit tot een waar feministisch icoon. In Privé staat in grote letters vermeld dat de mooie presentatrice met haar schaterlach wraak heeft genomen op haar overspelige echtgenoot door alle knoopjes van zijn overhemd te knippen met de mededeling: „Hier, ze kan toch zo goed naaien.”
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Danser Kirvan Fortuin is in Zuid-Afrika vermoord.
De verdachte is een 14jarig meisje

Ik kende hem niet, maar bizar verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Televisie presentator Aad vd Heuvel is overleden. Bekend van oa Ook dat Nog.
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
15-06-2020 06:37

84, ook al geruime tijd ziek ☹️
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
poppetje2006 schreef:
15-06-2020 06:37
RIP Aad v.d. Heuvel. Ik heb altijd veel genoten van Ook dat nog.
Ach Aad v.d. Heuvel .charmante man .84 is ook niet stok oud R.I.P.🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Jeetje, Aad van den Heuvel ook. :redrose:
Later is nu
calvijn1 schreef:
14-06-2020 23:00
Danser Kirvan Fortuin is in Zuid-Afrika vermoord.
De verdachte is een 14jarig meisje

Ik kende hem niet, maar bizar verhaal

Ik ken(de) heb ook niet, maar bij zoiets gaat er gelijk vanalles door me heen, dat vast niet waar is. Wel verdrietig.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven