Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
De acteur Ray Liotta is overleden. Bekendste film is denk ik Goodfellas.
Alle reacties Link kopieren
Sorcha_ schreef:
26-05-2022 18:34
De acteur Ray Liotta is overleden. Bekendste film is denk ik Goodfellas.
Ik lees het net, 67. Jeetje.
Alle reacties Link kopieren
Brutaalste verslaggever Willibrord .maar ik zag hem graag destijds met zijn programma .R.I.P. Willibrord.🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Sorcha_ schreef:
26-05-2022 18:34
De acteur Ray Liotta is overleden. Bekendste film is denk ik Goodfellas.
Och jee, supergoede acteur is dat. Wat jong. Erg hoor.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Sorcha_ schreef:
26-05-2022 18:34
De acteur Ray Liotta is overleden. Bekendste film is denk ik Goodfellas.
Schei uit :-o @(
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
En ook Tony Fitzjohn. 🥲
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
En nu ook Andy Fletcher van Depeche Mode :|

Het is met recht Hemelvaartsdag.
Such fun!1
Ik schrok hier een beetje van. Kijken al jaren en jaren echt elke werkdag zo'n beetje klokhuis, redelijk jong ook nog, 65.

https://nos.nl/artikel/2430294-gijs-de- ... -overleden
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
26-05-2022 21:12
En nu ook Andy Fletcher van Depeche Mode :|

Het is met recht Hemelvaartsdag.
mijn god maar echt o_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Alan White, de drummer van popgroep Yes, is donderdag in de Amerikaanse stad Seattle overleden. Zijn familie heeft dat bekendgemaakt op Facebook. Hij was 72 en stierf na een kort ziekbed.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
26-05-2022 21:12
En nu ook Andy Fletcher van Depeche Mode :|

Het is met recht Hemelvaartsdag.
Wat erg :'(
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ray Liotta :|
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, gaat hard de laatste dagen... :"-(
ik heb gezegd
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
26-05-2022 21:14
Ik schrok hier een beetje van. Kijken al jaren en jaren echt elke werkdag zo'n beetje klokhuis, redelijk jong ook nog, 65.

https://nos.nl/artikel/2430294-gijs-de- ... -overleden

Echt heel jammer. Mijn kinderen schrokken er ook van. Ze vonden hem hilarisch in o.a klokhuis en welkom bij de Romeinen.
Alle reacties Link kopieren
Alec John Such, voormalig bassist van Jon Bon Bovi, overleden op 70 jarige leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
De Amerikaanse zangeres Julee Cruise is op 65-jarige leeftijd overleden, heeft haar echtgenoot bekendgemaakt op Facebook. Cruise werd wereldberoemd met het lied Falling, de titelsong van de cultserie Twin Peaks.



Kippenvel nummer van een top serie.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
10-06-2022 21:03
De Amerikaanse zangeres Julee Cruise is op 65-jarige leeftijd overleden, heeft haar echtgenoot bekendgemaakt op Facebook. Cruise werd wereldberoemd met het lied Falling, de titelsong van de cultserie Twin Peaks.



Kippenvel nummer van een top serie.

Drie basnoten en iedereen weet waar het van is. Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend verdrietig nieuws:


Jayme van Pelt (3) uit Rijswijk, die aan de zeldzame spierziekte SMA leed, is overleden. Dat laat zijn moeder weten op Instagram.

‘Op 16-06 om 15:05 hebben we Jayme vol liefde laten gaan’, schrijft ze.

Voor het jongetje werd in 2020, toen hij nog een baby was, door heel Nederland veel geld opgehaald om hem te helpen aan peperdure medicijnen en een behandeling in Hongarije. Er werd maar liefst 2 miljoen euro opgehaald, en het medicijn vertraagde de verlamming die de ziekte veroorzaakte.

‘Dat medicijn, maar vooral jouw eigen kracht, heeft je uiteindelijk 3 jaar laten worden’, schrijft Jim Bakkum op Instagram. De zanger schreef in 2020 met Glennis Grace een lied voor de zieke jongen. ‘Jij hebt Nederland in een tijd waarin het niet verdeelder kon zijn, samengebracht. Je hebt een stempel achtergelaten. Nu mag je rusten.’
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
17-06-2022 10:10
Wat een ontzettend verdrietig nieuws:


Jayme van Pelt (3) uit Rijswijk, die aan de zeldzame spierziekte SMA leed, is overleden. Dat laat zijn moeder weten op Instagram.

‘Op 16-06 om 15:05 hebben we Jayme vol liefde laten gaan’, schrijft ze.

Voor het jongetje werd in 2020, toen hij nog een baby was, door heel Nederland veel geld opgehaald om hem te helpen aan peperdure medicijnen en een behandeling in Hongarije. Er werd maar liefst 2 miljoen euro opgehaald, en het medicijn vertraagde de verlamming die de ziekte veroorzaakte.

‘Dat medicijn, maar vooral jouw eigen kracht, heeft je uiteindelijk 3 jaar laten worden’, schrijft Jim Bakkum op Instagram. De zanger schreef in 2020 met Glennis Grace een lied voor de zieke jongen. ‘Jij hebt Nederland in een tijd waarin het niet verdeelder kon zijn, samengebracht. Je hebt een stempel achtergelaten. Nu mag je rusten.’
Wat verschrikkelijk verdrietig :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik las het vanmorgen .wat ontzettend verdrietig .😥
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
De franse acteur Jean-Louis Trintignant is overleden, 91 jaar. Ik ken hem alleen uit de film Amour. Prachtige en bijzonder ontroerende film, vind ik
Alle reacties Link kopieren
Actrice en jurylid Marianne van Wijnkoop is afgelopen weekend op 76-jarige leeftijd overleden. Dat meldt De Telegraaf. Van Wijnkoop werd vooral bekend als castingdirector bij musical- en televisieproducties van Joop van den Ende en als jurylid bij het programma X Factor.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem niet, maar wat een ontzettend triest bericht. Vreselijk om mee te maken, ook voor hun zoontje.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... p-trouwdag
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
10-06-2022 21:03
De Amerikaanse zangeres Julee Cruise is op 65-jarige leeftijd overleden, heeft haar echtgenoot bekendgemaakt op Facebook. Cruise werd wereldberoemd met het lied Falling, de titelsong van de cultserie Twin Peaks.



Kippenvel nummer van een top serie.

Dit is zo iconisch, ik heb het even zitten opzoeken. Zo mooi, van wikipedia:

On March 28, 2018, Cruise announced on her Facebook page that she had systemic lupus, which caused her considerable pain and affected her ability to walk and stand. She also had depression. Reflecting on death in a 2018 interview with Pitchfork, Cruise said, "But I'm not gonna get buried. I'm going to have my ashes mixed in with my dogs. They're gonna spread my ashes across Arizona, and Arizona is going to turn blue. It’s not gonna be a red state anymore."

Cruise died in Pittsfield, Massachusetts, on June 9, 2022, aged 65; her death was a suicide. Grinnan said that she "left this realm on her own terms. No regrets. She is at peace [...] I played her [The B-52's song] Roam during her transition. Now she will roam forever. Rest In Peace, my love."
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Topic vol, heb deel 4 aangemaakt: entertainment/overleden-in-showbizzland ... #p34028022
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven