Heropend: maddie mccann

03-06-2020 21:29 2922 berichten
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~aae8cd5b/

Zou het dan toch...?
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
16-06-2020 13:01
Nog even over de aanwijzing van de bewerkte foto:
Het duurde maar liefst 21 dagen om een foto op het fototoestel te vinden en te verspreiden van Madeleine. Dit was de meest recente afbeelding van je dochter van bijna 4 en dus de meest gelijkende.

De enige foto van Maddie van het toestel dat ooit is vrijgegeven heeft als EXIF-Data dat de foto is genomen op “Create Date 2007:05:03 13:29:51”, maar is bewerkt tot “Create Date 2007:05:24 17:41:20+01:00” met behulp van Photoshop.

We weten dus 100% zeker dat de foto bewerkt is, alleen is dan de vraag wat precies en waarom? Een filtertje om Maddie extra duidelijk in beeld te brengen kan ik me nog voorstellen.

Maar het meest vreemde is de zonnebril van Gerry McCann die, als je hem een kwartslag draait, ineens een stuk logischer reflecteert. Waarom dit gedaan zou zijn, is mij een raadsel.
Afbeelding

Je kan ook zeggen dat er niks mis met de foto was, maar dat iemand graag een complottheorie wil en zelf wat gedaan heeft met de glazen van de zonnebril?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Don't F*ck With Cats is hier niks bij.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
16-06-2020 19:09
Moeten we niet naar een deel 2?
Helemaal niet, dit topic heeft pas 2900 berichten.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er met deze foto om dat ie niet genomen kan zijn op die dag omdat het toen slecht weer was de hele dag. Koud en winderig en geen zon.
emma95 wijzigde dit bericht op 16-06-2020 20:12
0.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oooooohhhhhhhhh dacht dat het bij 2750 moest.
Maar zal vast geen probleem zijn nu over te stappen toch?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Als de rest daar ook mee akkoord is, dit is deel 2: actueel/nieuwe-ontwikkelingen-in-de-zaa ... ges/464099
Alle reacties Link kopieren
Over die zogenoemde laatste foto van Gerry met Amelie en Madeleine wordt in ieder geval gezegd dat hij echt is, en niet gefotoshopt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
16-06-2020 20:10
Het gaat er met deze foto om dat ie niet genomen kan zijn op die dag omdat het toen slecht weer was de hele dag. Koud en winderig en geen zin.


Dagen aan zee zijn nooit 100% slecht, kan zo een paar uur zon hebben, ligt aan de wind.
3 mei was een mooie dag trouwens.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
@Gijs, een topic is vol bij 3000 berichten.
Alle reacties Link kopieren
Dus mijn speurneus zegt dat dit topic dan nog niet vol is. :sherlock:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Precies, we hebben nog 89, met dit bericht 88 postings over voor deze zaak!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
boontje89 schreef:
16-06-2020 19:10
Dat zie ik ook niet. Zo kan je iedereen er wel mee in verband brengen. Misschien had die zakenman ook nog wel een collega wiens schoonzusje ooit al een een keer tegelijk met de mccans in de supermarkt had gestaan. Allemaal heeeeeel verdacht.

Wat verdacht is, is het feit dat veel mensen op hoge functies zich hiermee bemoeiden. Mary uit Idiotville near Shitterton met haar verdwenen Jamie zou echt geen persoonlijke bemoeienis krijgen van allerlei MI5 en MI6 figuren, de Prime Minister, de persoonlijke spindoctor voor de media en in no-time een afspraak met de Paus.
Ik geef alleen aan dat deze dame dus door Blair, die zich er ten tijde van de vermissing tegenaan bemoeide, op die post werd benoemd. Dat vind ik dus raar en dubieus dat Blair zo iemand dus die positie geeft, en zich tegelijkertijd zo met alles bemoeit. Hij lijkt wel een wat dubbele agenda te hebben.

Dat Hall een rare snuiter is, ben ik met je eens. Maar hij heeft wel een punt dat het verhaal van Kate niet klopt over die high tea in de Tapasbar. Ze schrijft het namelijk zelf in haar boek dat ze was aan komen joggen en Gerry en de kinderen daar aantrof. Terwijl de in-uitcheck op die dag toch heel wat anders toont.
Raar of niet, hij legt enorm veel inconsistenties bloot.

Aanvulling: ook een of andere belangrijke PR-hotemetoot van Thatcher sprong te hulp bij de McCanns.
Vraag: hoe komt het dat zoveel hooggeplaatste figuren zich bezig houden met deze zaak?

Heeft iemand zich zien druk maken over die twee jongetjes, Ruben en Julian? Vanuit de regering? Anne Faber? Vanuit de regering?
Misschien weten we niet wat daar achter de schermen is gebeurd.
Maar ik blijf erbij, de McCanns wisten 'we know people' en 'we have friends in higher places' verdomde goed uit te venten.
Dat gezegd hebbende beschouw ik de mogelijkheid van CB nog altijd ook een optie.
koreana wijzigde dit bericht op 16-06-2020 20:49
18.14% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Vooralsnog weten de McCanns niets van een brief die zij zouden hebben ontvangen van de openbare aanklager in Duitsland. De Britse pers schreef de vingers op de blaren erover, maar concreet is er nog geen brief.
Lijkt mij in ieder geval heel pijnlijk voor de ouders.
Iets met een dooie mus.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
16-06-2020 20:10
Het gaat er met deze foto om dat ie niet genomen kan zijn op die dag omdat het toen slecht weer was de hele dag. Koud en winderig en geen zon.
Dat, dus.

En dan nog wat.
Foto's die in eerste instantie vrijgegeven werden, inclusief de foto met de kenmerkende ondertandjes en vlekje in de ogen waren zeker meer dan een jaar, ja, misschien anderhalf jaar oud.
Elke ouder weet dat een jong kind per maand er anders uit gaat zien.
Waarom geven de McCanns foto's vrij van Maddie die minstens een jaar, zo niet langer, genomen zijn.
Was die foto aan de rand van het zwembad, met Amelie en haar vader, niet de meest recente opname en daarmee de beste foto om vrij te geven aan iedereen die dat maar wilde?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
16-06-2020 20:10
Het gaat er met deze foto om dat ie niet genomen kan zijn op die dag omdat het toen slecht weer was de hele dag. Koud en winderig en geen zon.
De weerberichten geven aan dat op 3 mei het inderdaad niet echt mooi weer was, waarmee mogelijk bewezen kan worden dat die zwembadfoto niet op de laatste dag dat Maddie nog gezien werd, accuraat is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
16-06-2020 20:54
Dat, dus.

En dan nog wat.
Foto's die in eerste instantie vrijgegeven werden, inclusief de foto met de kenmerkende ondertandjes en vlekje in de ogen waren zeker meer dan een jaar, ja, misschien anderhalf jaar oud.
Elke ouder weet dat een jong kind per maand er anders uit gaat zien.
Waarom geven de McCanns foto's vrij van Maddie die minstens een jaar, zo niet langer, genomen zijn.
Was die foto aan de rand van het zwembad, met Amelie en haar vader, niet de meest recente opname en daarmee de beste foto om vrij te geven aan iedereen die dat maar wilde?
Dat vlekje leg je niet makkelijk vast bij een jong kind.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-06-2020 21:06
Dat vlekje leg je niet makkelijk vast bij een jong kind.
Wat bedoel je daarmee?
Serieuze vraag, omdat dat oogvlekje vaak is opgevoerd als een belangrijk item om Maddie te vinden. Als ze natuurlijk nog in leven is, of tot zekere hoogte.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Vraag.

Je gaat met je bijna vier-jarige en een tweeling van amper twee jaar oud op vakantie.
Hoeveel foto's neem je dan?

Ik ging met onze zoon (en enige zoon) zo'n 20 jaar geleden op vakantie.
Ik denk dat ik zo ongeveer 500 foto's nam.
Okee, een hoop zijn gedeleted, want shaken, stirred, duim of zo ervoor.
Maar VIJF foto's na een dag of 6?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
16-06-2020 21:14
Vraag.

Je gaat met je bijna vier-jarige en een tweeling van amper twee jaar oud op vakantie.
Hoeveel foto's neem je dan?

Ik ging met onze zoon (en enige zoon) zo'n 20 jaar geleden op vakantie.
Ik denk dat ik zo ongeveer 500 foto's nam.
Okee, een hoop zijn gedeleted, want shaken, stirred, duim of zo ervoor.
Maar VIJF foto's na een dag of 6?
Ligt eraan hoe ondernemend de kinderen zijn.
koreana schreef:
16-06-2020 21:07
Wat bedoel je daarmee?
Serieuze vraag, omdat dat oogvlekje vaak is opgevoerd als een belangrijk item om Maddie te vinden. Als ze natuurlijk nog in leven is, of tot zekere hoogte.
Omdat plekjes in de ogen nou eenmaal moeilijk vast te leggen zijn bij kleintjes, ze bewegen, krijgen rode ogen etc.
Alle reacties Link kopieren
Jullie kunnen verder in dit deel:

actueel/nieuwe-ontwikkelingen-in-de-zaa ... #p31530620
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven