Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic
vrijdag 24 januari 2020 om 22:08
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 21 juni 2020 om 07:49
En Varya had zo’n moeite met zijn verleden en dat hij in de bak heeft gezeten. Maar huiselijk geweld vind ze prima? Bijzonder...Sanseveriea schreef: ↑21-06-2020 00:50Dr loopt een aanklacht tegen hem wegens huiselijk geweld en heeft geen uitnodiging gehad, Varya wel en die wilde idd niet zonder hem, ook Mary (de andere vriendin) mocht komen, maar ook zij wilde niet.
zondag 21 juni 2020 om 08:04
Volgens mij heeft Geoffrey een nieuwe vriendin inmiddels.
En die ‘preutse’ Stephanie verdient haar geld met seksfilmpjes maken. Ze heeft een YouTube kanaal waar je voor moet betalen. Op Reddit werden een paar filmpjes getoond. Ze toont haar borsten aan de camera en zoomt dan in op haar poes waar ze mee gaat spelen, je ziet echt alles in closeup. En dan zo’n verveeld hoofd erboven!
Mensen als zij en Tom doen alleen maar mee vanwege de bekendheid, en het werkt.
zondag 21 juni 2020 om 08:06
zondag 21 juni 2020 om 08:23
En Lisa denkt dat Soyaboy haar trouw blijft. Want hij mag er alleen een vrouw bij (om een kind mee te maken) als hij haar in de US kan onderhouden.
Net als dat ze denkt dat hij haar trouw is gebleven in de (2? 3?) Jaren dat ze verkering hadden.
Ze wordt al jaloers als er een vrouw naar hem kijkt, en dan is het wel goed als ze samen een kind verwekken?
Dream on.
Net als dat ze denkt dat hij haar trouw is gebleven in de (2? 3?) Jaren dat ze verkering hadden.
Ze wordt al jaloers als er een vrouw naar hem kijkt, en dan is het wel goed als ze samen een kind verwekken?
Dream on.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zondag 21 juni 2020 om 08:56
Zijn insta staat nog vol met foto’s en filmpjes van Varya.
zondag 21 juni 2020 om 15:33
Ze gaan toch niet in Amerika wonen, tenminste ik meende dat hij dat zei tijdens de tell all. En hij mocht er wel een vrouw bij maar daar mocht hij dan niet mee trouwen. Want zij moest wel zijn eerste vrouw blijven.himalaya schreef: ↑21-06-2020 08:23En Lisa denkt dat Soyaboy haar trouw blijft. Want hij mag er alleen een vrouw bij (om een kind mee te maken) als hij haar in de US kan onderhouden.
Dream on.
zondag 21 juni 2020 om 16:19
zie jij Lisa in Nigeria wonen? Bij Usman en zijn roommates?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 21 juni 2020 om 17:03
zondag 21 juni 2020 om 17:16
Ik gok er op dat we David in een volgende serie wel weer terug zullen zien.
En Lisa en Usman zullen wel snel uit elkaar gaan nu hij niet meer naar Amerika wil, zie haar i.d.d. niet in Nigeria wonen.
Rose vond ik trouwens heel eng, die kan zo in een horror film spelen. Ze wil natuurlijk een beter leven, en kan me voorstellen dat ze geschrokken was van Ed irl, maar die had echt geen goede intenties .
Ik vind de quarantaine serie trouwens wel heel leuk, leuk om te zien hoe het nu met de koppels gaat en wie er nog samen is.
Met Anna en Mursel gaat het goed, hij heeft een beter contact met de kinderen ze zijn gelukkig.
Anny uit Haiti en Sean zijn uit elkaar, maar ze heeft nu een hele leuke, jongere vent en woont in Engeland. Ver weg van Haiti dus, en bezorgd om haar familie daar, die door corona geen cent te makken hebben, dus geld sturen naar de familie, dat die mannen daar maar zin in hebben.
En Lisa en Usman zullen wel snel uit elkaar gaan nu hij niet meer naar Amerika wil, zie haar i.d.d. niet in Nigeria wonen.
Rose vond ik trouwens heel eng, die kan zo in een horror film spelen. Ze wil natuurlijk een beter leven, en kan me voorstellen dat ze geschrokken was van Ed irl, maar die had echt geen goede intenties .
Ik vind de quarantaine serie trouwens wel heel leuk, leuk om te zien hoe het nu met de koppels gaat en wie er nog samen is.
Met Anna en Mursel gaat het goed, hij heeft een beter contact met de kinderen ze zijn gelukkig.
Anny uit Haiti en Sean zijn uit elkaar, maar ze heeft nu een hele leuke, jongere vent en woont in Engeland. Ver weg van Haiti dus, en bezorgd om haar familie daar, die door corona geen cent te makken hebben, dus geld sturen naar de familie, dat die mannen daar maar zin in hebben.
zondag 21 juni 2020 om 17:35
volgens mij weet ze dat niet, hij heeft haar immers alleen verteld dat hij in de bak zat, vanwege drugs niet vanwege huiselijk geweld
Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 21 juni 2020 om 20:42
Als wij dat weten, lijkt de kans me klein dat Varya dat niet weet. Misschien niet toen de tell all werd opgenomen, maar inmiddels echt wel.

woensdag 24 juni 2020 om 18:58
Nog even over David. Mijn hemel, wat is dat een domme man zeg. Als hij echt is.
Al zo vaak naar de Oekraïne geweest en nog geen woord verstaan of spreken....
Al dat geld over de balk gegooid zonder enig succes.
Nu gelooft hij weer dat LA-NA vanwege haar LAnge NAgels niet kan bellen of appen.
Het is zó jammer dat hij nog steeds haar adres niet heeft. Want dan zou hij haar
een
kunnen sturen, mét het verzoekje één nagel te knippen.....
Al zo vaak naar de Oekraïne geweest en nog geen woord verstaan of spreken....
Al dat geld over de balk gegooid zonder enig succes.
Nu gelooft hij weer dat LA-NA vanwege haar LAnge NAgels niet kan bellen of appen.
Het is zó jammer dat hij nog steeds haar adres niet heeft. Want dan zou hij haar
een

kunnen sturen, mét het verzoekje één nagel te knippen.....

vrijdag 26 juni 2020 om 19:44
Ik kan nog geen plaatjes plakken maar ik kwam deze tegen en moet meteen aan julie denken
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10 ... _tn__=EH-R

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10 ... _tn__=EH-R