Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
ririanneke schreef:
19-06-2020 23:12
Nu wil Usman opeens niet meer naar Amerika?? Wat is er gebeurd? Domme David. Niemand begrijpt zijn relatie. Zou hij het zelf wel begrijpen?
David wil veel te graag. Er zijn zoveel Red Flags. Maar hij omzeilt ze allemaal.
Waarom moet David persé een vrouw uit de Oekraïne hebben? Kan het dat iemand zo dom is als David??
ririanneke wijzigde dit bericht op 19-06-2020 23:26
1.00% gewijzigd
:rofl: dat geloof je toch niet, mijn nagels zijn veel langer dan die van lana, en ik kan prima typen :roll: :bonk:

knettergek die vent, dit is niet echt toch? :-?
Jezuschristus, hij zoekt al 25 jaar naar een vrouw uit de Oekraïne!
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Geweldig trouwens dat ze het allemaal beter weten voor de ander.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Liliane13 schreef:
19-06-2020 23:29
Geweldig trouwens dat ze het allemaal beter weten voor de ander.
echt he :bonk:
Huh??? Hij is nog wel verloofd maar ze hebben geen relatie meer. Of heb ik het verkeerd verstaan?
Ze zijn nog wel verloofd maar hebben nu geen relatie? Ik snap iets niet geloof ik.
Het was me weer een genoegen dames!

Truste :sheep:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nou lieve schatten dat was het weer :bigkiss:
tot volgende week van het nieuwe seizoen : 90 fiance the other way :cheer2:

Afbeelding
Omg krijgen we nu ook nog Darcey in quarantaine. Ik ga naar bed, want als ik dat ook nog ga kijken ben ik bang dat ik vannacht een nachtmerrie krijg waarin ik achtervolgd word door Barbies met duckfaces. Tot volgende week dames, het was weer gezellig.
ririanneke schreef:
19-06-2020 23:46
Omg krijgen we nu ook nog Darcey in quarantaine. Ik ga naar bed, want als ik dat ook nog ga kijken ben ik bang dat ik vannacht een nachtmerrie krijg waarin ik achtervolgd word door Barbies met duckfaces. Tot volgende week dames, het was weer gezellig.
Goede beslissing. Ze was bang dat de Corona in haar extensions was gaan zitten. Tot overmaat van ramp begonnen ze uit te vallen en zus stacey had last van uitvallende nagels.
SallySpectra* schreef:
20-06-2020 00:39
Goede beslissing. Ze was bang dat de Corona in haar extensions was gaan zitten. Tot overmaat van ramp begonnen ze uit te vallen en zus stacey had last van uitvallende nagels.
Dus door Corona waren ze aan het afbladderen? :rofl: Wat zijn dat toch 2 neppe dames, wat is daar nog echt aan?
ririanneke schreef:
19-06-2020 23:46
Ik heb het 5 min volgehouden, het leek wel alsof ze in herhaling viel.
Was een interessante Tell All in deze vorm. Ongelooflijk hoe iedereen elkaar inderdaad 'wijze raad' weet te geven. Haal eerst eens die balk uit je eigen oog!
Stephanie is een verwende prinses die zich absoluut niet in een ander kan verplaatsten en volgens mij gewend is dat iedereen continu met haar meejankt. Wat die vrienden van haar erbij deden, was me ook een raadsel. Zijn nergens bij geweest en gingen Erika een beetje zitten aanvallen.

Usman kwam grappig uit de hoek inderdaad! En tijdens de Tell All waren hij en Lisa nog wel bij elkaar zo te zien. Voor zo ver die relatie natuurlijk wat voorstelt. Usman is misschien geen Yahoo-boy, maar dit is net zo goed een scam.

David lijkt wel verstandelijk beperkt, hoewel dat niet kan met zijn baan en bijbehorend salaris. Big (mouth) Ed was misschien niet de juiste persoon om hem zo hard aan te pakken, maar kom op.. ik zat ook bijna te brullen tegen het scherm.

Darcey heeft bij dezelfde pruikenshop gewinkeld als Barbie alias Samantha. Geen porem.
En Tom heeft randjes met zijn enge tandjes en dat rookgordijn waarin hij zat. Soooo nineties om nog te roken in huis.
Om nog te zwijgen over zijn toenaderingspogingen naar Avery en Stephanie. Tom, de slettebak van 90 days. Niet bepaald de distinguished gentleman die hij wil lijken.

Rose reageerde wel erg heftig. Vragen om een soatest was schaamteloos van Ed, maar een opmerking over behaarde benen of stinkende adem (hoewel lomp) kun je toch veel makkelijker handelen, lijkt me? Lijkt me dat als je je benen niet scheert, je er dus ook schijt aan hebt als Humpty Dumpty er wat van vindt? Nou ja, misschien te makkelijk gedacht.
LieveMona schreef:
20-06-2020 13:37
Was een interessante Tell All in deze vorm. Ongelooflijk hoe iedereen elkaar inderdaad 'wijze raad' weet te geven. Haal eerst eens die balk uit je eigen oog!
Stephanie is een verwende prinses die zich absoluut niet in een ander kan verplaatsten en volgens mij gewend is dat iedereen continu met haar meejankt. Wat die vrienden van haar erbij deden, was me ook een raadsel. Zijn nergens bij geweest en gingen Erika een beetje zitten aanvallen.

Usman kwam grappig uit de hoek inderdaad! En tijdens de Tell All waren hij en Lisa nog wel bij elkaar zo te zien. Voor zo ver die relatie natuurlijk wat voorstelt. Usman is misschien geen Yahoo-boy, maar dit is net zo goed een scam.

David lijkt wel verstandelijk beperkt, hoewel dat niet kan met zijn baan en bijbehorend salaris. Big (mouth) Ed was misschien niet de juiste persoon om hem zo hard aan te pakken, maar kom op.. ik zat ook bijna te brullen tegen het scherm.

Darcey heeft bij dezelfde pruikenshop gewinkeld als Barbie alias Samantha. Geen porem.
En Tom heeft randjes met zijn enge tandjes en dat rookgordijn waarin hij zat. Soooo nineties om nog te roken in huis.
Om nog te zwijgen over zijn toenaderingspogingen naar Avery en Stephanie. Tom, de slettebak van 90 days. Niet bepaald de distinguished gentleman die hij wil lijken.

Rose reageerde wel erg heftig. Vragen om een soatest was schaamteloos van Ed, maar een opmerking over behaarde benen of stinkende adem (hoewel lomp) kun je toch veel makkelijker handelen, lijkt me? Lijkt me dat als je je benen niet scheert, je er dus ook schijt aan hebt als Humpty Dumpty er wat van vindt? Nou ja, misschien te makkelijk gedacht.
Goeie observaties!

Ik vond deze manier van tell-all eigenlijk leuker dan wanneer ze allemaal op de bank zitten. Nu reageerde iedereen veel meer en er was geen mogelijkheid tot backstage geroddel dus dat gebeurde deels on-screen

Mag van mij wel zo blijven. Scheelt ook weer geld en tijd voor de producent
niekchic schreef:
20-06-2020 16:43
Goeie observaties!

Ik vond deze manier van tell-all eigenlijk leuker dan wanneer ze allemaal op de bank zitten. Nu reageerde iedereen veel meer en er was geen mogelijkheid tot backstage geroddel dus dat gebeurde deels on-screen

Mag van mij wel zo blijven. Scheelt ook weer geld en tijd voor de producent
Hartstikke efficiënt zo. Hoeveel zal het al niet schelen aan reis- en verblijfskosten?
ririanneke schreef:
20-06-2020 08:01
Dus door Corona waren ze aan het afbladderen? :rofl: Wat zijn dat toch 2 neppe dames, wat is daar nog echt aan?

Ze hebben hun pruiken waarschijnlijk gewassen met bleekmiddel en vervolgens de synthetische haarsprietjes geïnjecteerd met desinfecterend middel

:hihi:
Waar waren Geoffrey en Varya?
yoehoe schreef:
20-06-2020 22:34
Geoffrey was niet welkom, en Varya wel maar wilde niet zonder hem
yoehoe schreef:
20-06-2020 22:34

Er werd alleen in het begin gezegd dat ze er niet bij waren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Rouge__ schreef:
20-06-2020 22:54
Geoffrey was niet welkom, en Varya wel maar wilde niet zonder hem
Hoezo dat dan? Want er is niets gezegd verder over het hoe of waarom.
Dr loopt een aanklacht tegen hem wegens huiselijk geweld en heeft geen uitnodiging gehad, Varya wel en die wilde idd niet zonder hem, ook Mary (de andere vriendin) mocht komen, maar ook zij wilde niet.
Oké...
Zijn ze nog samen?
Yep, en hij heeft haar weer ten huwelijk gevraagd en deze keer zei ze ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven