Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:Mevrouwdekees schreef op 28 april 2009 @ 21:18:

Ha veel vrije studerende dames komende week, ik ook, vinyl ook. Welke UB spreken we af?Wat dacht je van het alcoholistenbankje in mijn tuin
Whoehoe! Grijs monster is zeker grijs! Mooi beesie en mooie foto
Leuk grijs monster Erwt! Leuk beest.

Moet je morgen al je zut naar je moeder verhuizen Age of ga je na je vakantie direct over?

Peas on earth!
Age, ga je zo ook gewoon even stil zitten??

Balen van dat shirtje trouwens!
Nouja, balen zeg... dat meisje heeft dus gewoon niet goed gekeken of ál je was eruit was?

En inderdaad: hup... ga es even stilzitten!
Peas on earth!
Ons Erwtje kan foto's maken!
En ook de macrostand ontdekt! Die middelste (madeliefje?) is leuk! vooral het punt van scherpstellen is leuk, met vaag op voorgrond en achtergrond.
. Ja dat vond ik leuk, dat scherpstellen (is een spaanse margriet trouwens). Heb ook gewone foto's van de huiskamer ('t regende buiten), maar die zijn qua belichting niet goed. Daar moet ik nog even op oefenen
Peas on earth!
Zoeken in het menu naar de iso-waarde en die wat omhoog zetten (in de P-stand dacht ik) Je kunt ook de flits handmatig naar beneden schroeven zodat ie maar een heel klein beetje flitst. Ehm what else... oh ja, er zit naast de on/off knop nog een zwart-wit knopje (+/- erin) waarmee je redelijk snel licht-donker kunt aanpassen.
Nee, ga pas een week na m'n vakantie verhuizen...

Morgen naar mama om te relaxen en oma en nichtjes en tante te zien. En nieuw huis van tante!
quote:Mevrouwdekees schreef op 28 april 2009 @ 21:40:

Zoeken in het menu naar de iso-waarde en die wat omhoog zetten (in de P-stand dacht ik) Je kunt ook de flits handmatig naar beneden schroeven zodat ie maar een heel klein beetje flitst. Ehm what else... oh ja, er zit naast de on/off knop nog een zwart-wit knopje (+/- erin) waarmee je redelijk snel licht-donker kunt aanpassen.

Wauw, cursusdag 1

Ik ga zo nog even een foto proberen te maken
Peas on earth!
Tis nu wel een stuk donkerder, dus wellicht moet je nu gewoon meer lampen aandoen
Ik wil eigenlijk een foto zónder flits, maar 'k weet geloof ik nog niet hoe dat moet.
Peas on earth!
De p-stand en de iso omhoog gooien denk ik
Oh eventueel de sluitertijd aanpassen. (weet ook niet meer allemaal waar dit in je menu zit hoor maar jij hebt vast het boekje erbij.) En je camera op een statief plaatsen.

wat een mooie foto's PodE!! En handig he, zo'n online coach

Ik kom net thuis van een lange dag met cursus. Ben eigenlijk te belazerd om iets te doen, dus ik ga nog even dom zappen en dan lekker te bed. Lijkt me heerlijk!

Trusten!
Ik zeg; lekker crashen Tien, hebbie verdiend!
En nu... ik zit op de bank maar er is geen bal op tv!
*zou Erwt nou al die dingen een voor een aan het proberen zijn?*
Ha Tienepien! Hoe ist?
Erwt, ga je wel op tijd relaxen? Je moet wel slapen vannacht hoor
Whahaha... nee Erwt was niet alles aan't uitproberen, Erwt was aan't foeteren op camera omdat camera ineens zomaar (nouja, wellicht heb ik op een fo meerdere knopjes gedrukt ) iets deed met 'hoge lichten' en in iedere foto allerlei knipperdingetjes deed
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 28 april 2009 @ 22:17:

*zou Erwt nou al die dingen een voor een aan het proberen zijn?*

Wat denk je zelf?

Ze wordt daar een stuiterbal van... en Xan komt zometeen melden dat 'ie gek van haar wordt...
En dan kom je niet even vragen wat je moet doen? (is overigens wel handig om overbelichting te bekijken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven