Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ziet Xan en Erwt al vechtend om de camera op de bank zitten

Ik ben thuis en ga eerst maar eens even iets te eten maken. Honger!!
Rustig hier...

Mijn afspraak vanmiddag ging ook niet door. Stiekem fijn omdat ik nu lekker op tijd thuis was. Plus dat de magnetron voor me kookte (stoommaaltijd kip rozemarijn) noem ik dit de allerlui-ste avond bij uitstek

(oh nee, heb nog twee wassen in de machine zitten)
En wat helemaal fijn was: ik heb toen ik thuis kwam de tv aangezet en ben op mijn bed gaan liggen om tv te kijken.

Gewoon omdat het kan!!!
quote:AgentL schreef op 28 april 2009 @ 19:32:

En wat helemaal fijn was: ik heb toen ik thuis kwam de tv aangezet en ben op mijn bed gaan liggen om tv te kijken.

Gewoon omdat het kan!!! Fijn Age! Geniet maar even van je welverdiende avondje niksen.
Fijn dat het goed is Age, ik heb net mijn zelfgekookte aardappels met speciebonen en zelfgedraaide gehaktbal op zitten peuzelen. Lekker was het. Kees fijn op boodschappenjacht, mag ik lekker forummen.
Da's een goeie deal Keesie!
Heej MdK, heb jij stiekum met ons meegegeten?! Menu hier: aardappels, sperziebonen en rundervink

Age, lekker dat je eindelijk weer kan relaxen!

Xan is heel enthousiast voor mij, overweegt nu om maar níet op vakantie te gaan zodat hij zelf óók een camera kan kopen
Peas on earth!
Tssk, dat is natuurlijk niet de bedoeling Erwt, je moet nu juíst veel verder weg om op fotogenieke locaties te komen!
Ik heb ook voorgesteld dat híj dan thuisblijft, en dat ik met míjn camera wel op vakantie ga om daar mooie foto's te maken
Peas on earth!
Ooooh gaan we toch nog in de boomhut? of ga je mee naar Portugal?
Wat is het rustig hier...

Erwt, druk bezig met je camera??

Mijn telefoon doet stom. Volgens mij ontvang ik geen smsjes, ik snap er niks van...

Weet het niet zeker. Iemand zin even een testje uit te voeren?
Ik wil wel testen, maar ik ben m'n telefoon even kwijt (zit ongetwijfeld in één van m'n drie tassen ). Jaja, druk met camera. Heb nu de eerste probeerseltjes op de computer gezet (dát kan ik al!) en ik probeer nu een picasa-album aan te maken. 't Is ongetwijfeld nog láááng niet zo mooi als het kan, maar wauw
Peas on earth!
Leuk Erwt, dat je er zo druk mee bent!

En gewoon veel oefenen...
getest
Hu! Drift kan sneller sms-en dan ik forummen!
MdK, hij doet het hoor! Heb je die van mij terug gehad?

Had mijn inloggegevens bij T-mobile aangevraagd en die ontving ik niet. Vanmiddag ook al niet

Normaal gesproken krijg ik die altijd razendsnel, dus ik begreep er niets van. De volgende keer die gegevens maar gewoon eens opschrijven op een plek waar ik ze terug kan vinden...
quote:Mevrouwdekees schreef op 28 april 2009 @ 21:03:

Hu! Drift kan sneller sms-en dan ik forummen! Een van mijn vele verborgen talenten
Maar het is inderdaad rustig Drift, wil je wel wat vertellen hoor maar ik heb eigenlijk niet zoveel meegemaakt in de afgelopen twee dagen, gewerkt, that's it. En als Erwt nou eens opschoot met d'r foto's uploaden...
Mijn leven is ook niet bepaald spannend geweest de afgelopen twee dagen

Vooral hard gewerkt. En ik zou eigenlijk moeten studeren nu maar heb geen zin dus zit nu maar net 5 te kijken.

Studeren doe ik wel in de dagen die ik vrij heb de komende week.
Ha veel vrije studerende dames komende week, ik ook, vinyl ook. Welke UB spreken we af?
Even testen

Peas on earth!
Hij dóet 't!
Peas on earth!
Oh, en even voorstellen trouwens: dit is Grijs Monster
Peas on earth!
Wat een leuk monster!
En ik kan niet stil zitten

Heb m'n twee wassen opgevouwen, bed opgemaakt, vuilnis weggegooid, mails verstuurd en mama gebeld. Iemand had mijn was uit de machine gehaald. Mag best, want ik was te laat bij de machine om het zelf te doen. Maarrrrr... bij het opvouwen kwam ik erachter dat ik een wit (!!) shirtje en een wit (!!) kussenhoesje mistte. Ja hoor... meegewassen met de was van het meisje die mijn was eruit had gehaald. En ja hoor.. het was een donkere was

Nu is mijn witte shirtje niet meer wit, kussenhoesje kan ik nog niet inschatten in natte toestand.

Morgen ga ik naar mama en neem ik mijn niet-meer-witte-shirtje mee. Zij gaat een goedje kopen en mijn niet-meer-witte-shirtje weer wit maken.

En nu ga ik nog even de plinten afnemen, voor het aller-aller-allerlaatst...

Erwt, plak je foto's eens!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven