driehoeksverhouding
woensdag 29 april 2009 om 09:07
quote:Cate schreef op 28 april 2009 @ 22:42:
Waarom is dit forum bedacht, omdat andere mensen later dit soort topics kunnen afzeiken...
En nee ik heb het niet weggehaald omdat ik weer bij me ex zou zijn....
whatever, maar iedereen vindt het wel leuk om mee te zeiken erover
Get a life! Ja ik had een probleem, maar jullie geen leven als je andere belachelijk gaat maken...
Lieverd, niemand zeikt je af. We hopen alleen dat je ziet hoe het probleem werkelijk in elkaar zit. Dat je probleem geen probleem is als je zelf besluit er klaar mee te zijn, want daar zit de oplossing in.
Altijd 'aardig' als je commentaar krijgt voor de tijd die je erin hebt gestopt om te reageren. En anderen te vertellen dat ze geen leven hebben, terwijl die dat wel hebben en de ervaringen uit dat leven gebruiken om een ander ook weer aan een normaal en gezonde (levens)houding te helpen.
Maar vertel. Hoe gaat het nu met je? Nog liefdevol gewurgt de laatste tijd? Heb je je al ex losgelaten? Heb je zijn vriendin losgelaten?
Waarom is dit forum bedacht, omdat andere mensen later dit soort topics kunnen afzeiken...
En nee ik heb het niet weggehaald omdat ik weer bij me ex zou zijn....
whatever, maar iedereen vindt het wel leuk om mee te zeiken erover
Get a life! Ja ik had een probleem, maar jullie geen leven als je andere belachelijk gaat maken...
Lieverd, niemand zeikt je af. We hopen alleen dat je ziet hoe het probleem werkelijk in elkaar zit. Dat je probleem geen probleem is als je zelf besluit er klaar mee te zijn, want daar zit de oplossing in.
Altijd 'aardig' als je commentaar krijgt voor de tijd die je erin hebt gestopt om te reageren. En anderen te vertellen dat ze geen leven hebben, terwijl die dat wel hebben en de ervaringen uit dat leven gebruiken om een ander ook weer aan een normaal en gezonde (levens)houding te helpen.
Maar vertel. Hoe gaat het nu met je? Nog liefdevol gewurgt de laatste tijd? Heb je je al ex losgelaten? Heb je zijn vriendin losgelaten?
woensdag 3 juni 2009 om 17:08
Reageerde ook wat heftig, maar vond het de opmerkingen niet fijn. Ze zal het wel weggehaald hebben, want ze is weer terug bij hem. Mede omdat ik met pijn en moeite eindelijk verlost ben van hem. Ben een stuk happyer, kom geen aandacht te kort, wat ook boven staat in een reactie van iemand.... Het leven is me juist weer toegekomen, heb een leuker leven. Dus ben ook dankbaar voor alle goede adviezen. Maar wil niet naderhand afgedaan worden als één of ander triest persoon. Het kan jullie misschien niet overkomen, maar gezien uit de reacties was ik niet de enige. Ik had mijn teksten weggehaald, omdat ik het achteraf toch een beetje spijt had van mijn hele drama te posten. Heb wel me lesje geleerd, zou dit van niemand meer pikken. Maar als je in de negatieve spiraal zit, kom je er moeilijk uit, wat mensen ook zeggen. Gelukkig heb ik dit doorbroken, zal me niet meer gebeuren.
woensdag 3 juni 2009 om 18:05
Hey cate, allereerst willen ik zeggen dat ik super blij voor je ben dat je van hem af bent. wees maar heel trots op jezelf. Hoe cliche het ook klinkt, je wordt er alleen maar sterker van en je weet in de toekomst steeds beter wat je wel en niet wilt. Het is ook moeilijk als je in de negatieve spiraal zit, je bent het overzicht kwijt op dat moment. En geloof me je bent echt niet de enige die daar in heeft gezeten en achteraf denkt hoe heb ik dat in godsnaam kunnen pikken! Aldoende leer je. Juist doordat het mij ook is overkomen kon ik de adviezen geven die ik je heb gegeven, maar vaak moet je dingen in het leven toch echt zelf ervaren. Geeft niets en leer ervan! Zorg goed voor jezelf en zet je schouders eronder! Jij verdient een leuke gezonde relatie en met minder moet je geen genoegen nemen!
Liefs
Liefs