April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Mogge! OK Swiss, donderdag kan ook, maar dan moet ik echt tot 17 uur werken en is Robbie tot 17.30 bij oppas. Dus dat is wel lastiger.

Wat koel, van dat huis. Jammer dat daar nog geen foto's van zijn!
Framboos, wat sneu voor je dat je ziek bent! Oorontsteking hebben is zo niet leuk! Jaren geleden had ik het een keer en ik was in staat om een "Van Goghje" te doen! (lees: mijn oor eraf snijden! Alles om de pijn maar op te laten houden!)

Swis, kan het geen verkooptactiek zijn van de makelaar? Wij hebben ook eens zoiets gehad en het was voor mij direct aanleiding om het huis dan maar niet leuk te vinden. (zit voor mijn gevoel graag voor een duppie op de eerste rang)

BM, Koen is niet jarig; hij heeft een feestweek!

Gaaahaaap. Ik ben moe. Steijn en Hugo liggen ook nog te pitten (moeten wel zo opstaan, aangezien de kijkers om 09:00 op de stoep staan) en Mees ligt heel veel plezier in bed te hebben. Joost mag weten met wat, maar hij klinkt gelukkig.

Laartje, hoe is het nu met Puk? Moet je werken vandaag?
Xaloy, dan proberen we het gewoon een andere keer. Als jij een keertje een middag wat eerder vrij kunt nemen op donderdag of vrijdag.

Muis, succes met de bezichtiging. Je huis ziet er echt schitterend uit of de foto's. Wow, ik zou het ook zo willen hebben! Maar dan is jou stijl van inrichten ook helemaal mijn smaak, dat maakt het nog makkelijker.
Goedemorgen!

Arm Framboosje...! Beterschap!

Gisterenavond heeft een of andere onverlaat kleine stokjes in de sloten van alle huizen in mijn straat gestopt en zo alle sloten stuk gemaakt. Het ging om een stuk of 10 woningen en ze zijn bij ons begonnen...!

Lekker, want we zijn tot 23:00 bezig geweest om te kijken of het gemaakt kan worden. De hele cilinder is stuk dus moet nu worden vervangen. Echt irritant.

Puk heeft nog wat verhoging, maar is wel naar de creche. Hopelijk knapt hij vandaag op.

Schoonmoeder komt hem om 15 uur ophalen en daar baal ik eigenlijk van. Half 4 was geen optie ivm file (in de meivakantie richting het noorden...), dus nu moet Puk wakker worden gemaakt tijdens zijn slaapje. Echt suf.
Oh geen medelijden met mij! Heb gewoon sinds gister pijn in mijn oren en had eergister de hele avond en nacht 39,7 koorts dus een soort van ontsteking denk ik..Livia had dit vorige week ook en kreeg AB. Pijn valt heel erg mee!!

DN tommy had inderdaad ook een plat koppie...(heel erg plat!)Uiteindelijk is het door de adviezen van de fysio erg verbeterd. Nu is het nog steeds een beetje plat, maar dit valt door zijn bosje haar niet op als je het niet weert. Komt goed met je mannetje!!

Muis succes met de kijkers!! Ben ook wel nieuwsgierig naar jullie huis..zal eens even de link opzoeken!

Laar wat rete irritant van je slot! Dat zijn wel weer van die dingetjes die je dan weer overkomt als je in de grote stad woont he? Vind ik soms ook het nadeel van in de stad wonen..
Maar we wonen in een hele goede buurt...! *mopperdemopper*
Maar we wonen in een hele goede buurt...! *mopperdemopper*
Lara, wat een rotactie zeg! Vreselijk vervelend om alles te moeten vervangen.

Hopenlijk gaat alles goed met Puk vandaag. En die schoonouders .... Blijf kalm, rustig aan!

Framboos, fijn dat de pijn meevalt. Beterschap in ieder geval.

Vanmorgen lag er een briefje in de post bij de creche, de iets oudere kids gaan elke woensdag-middag naar een gym-zaal. Ik vindt dat zo leuk! Vandaag gaan ze dansen.

En volgende week zaterdag kunnen ze op de creche moederdag-knutselen. Nu zijn mijn ouders dan hier, dus kunnen Finn, B en mijn vader leuk iets maken voor mij en mijn moeder. Erg leuk! Ben echt blij met deze creche. Finn heeft het ook echt naar zijn zin. Heerlijk!
Wat idioot Lara, zou ik ook echt heel pissig om zijn.

Wat nou niks Framboos, 39.7 is niet niks. Beterschap! Fijn dat t hoofdje van Tommy beter ging na de tips.

Klinkt leuk die creche swiss, fijn dat Finn t zo leuk vind!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Lara, wat irritant van de sloten zeg.

Framboos, rustig aan hoor!

Spitsmuis, je hebt ook een erg leuk huis (net even gekeken!). Waren de kijkers van vanmorgen ook enthousiast?

Swiss, klinkt inderdaad als een erg leuke creche.

Draakje, Kaj had inderdaad ook een voorkeurshouding (als hij in bed lag keek hij altijd naar het plafond waardoor zijn achterhoofdje was afgeplat). Bij ons is de fysio ook een paar keer aan huis geweest en met wat tips ging het heel goed. Kaj heeft nog steeds een beetje een plat achterhoofd, maar met haar erover valt dat helemaal niet op. We hebben wel (op aanraden van Framboos toen) een kussentje gehad waartussen hij op zijn zij kon liggen zodat zijn achterhoofdje niet belast werd). Maar die gebruikte ik alleen in de box.
Wat klinkt dat gezellig op Finns creche Swiss!! Schattig.

Lilien; hoe is het met je? Gaat het allemaal wat?
@lilien, dat kussen hebben wij nu ook, maar meneer slaapt vooral goed in zijn puckababy en dat mag niet met dat kussen. Probeer m nu dus zoveel mogelijk in dat kussen te leggen, maar hij is ook nogal beweeglijk, dus wringt zich toch nog op de rug. Eigenwijsje!

Gaat t een beetje met jullie?
Lilien, hoe is het nu? Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen!

Framboosje, wat klink jij monter met 39.7 koorts! De laatste keer dat ik zulke koorts had was een week na de geboorte van Mees en ik was een dweil! (en al helemaal niet gezellig!)

Laar! Wat een enorme idioot is dat geweest! Zeker onder het mom van "grapje" een berg sloten vernielen! Wij hebben het ook in ons vorige huis (ook aan de gracht, maar dan een andere) gehad en ik was not amused.

Swis, het lijkt me echt een heel fijne créche waar Finn op zit! Hier in de buurt zijn de kinderdagverblijven lang niet zo gezellig...(en dat was voor mij dus een reden om thuis te blijven. Voor een hoop andere moeders hier in de stad ook)

Ik heb het telefoontje van de makelaar gemist, maar hij belt me zo terug. Ik zag wel dat een kast openstond toen ik thuiskwam en geloof me, dat is geen reclame voor mijn huis! Opruimen doen we hier op z'n Muis': pak een boel zooi, trek een kast open, smijt alles erin met je ogen dicht en doe zo snel als je kan weer de deur dicht. Voila, weg troep!

*en laat ik nu niets willen weten over struisvogelpolitiek!*
Wat had de makelaar te zeggen Muis?
Muis, ben ook wel benieuwd.

Krijgen jullie trouwens ook van die bezichtigings-beoordelingen? Mijn schoonouders hebben hun huis te koop staan en die krijgen na elke bezichtiging een overzicht van de makelaar (ingevuld door bezichtiger) waarin staat aangegeven of ze willen kopen / wat ze positieve en negatieve punten vinden en een algemene beoordeling. Heel goed dus.
Wat een gezellig gebep hier weer!

Lara wat zijn je plannen met koniginnedag? Jij doet toch elk jaar wat leuks dan? Hopelijk gaat het helemaal beter met Puk en kan hij geen roet in je plannen gooien!

Muis wat super dat er zo veel animo is voor jullie huis. Nu nog hopen op redelijke biedingen.

DN wat naar dat Thomas een voorkeurshouding heeft. Luna heeft het ook gehad (veel kindjes hier trouwens!) en heeft uiteindeijk (na fysio, kussen ed) een half jaar met een helmpje gelopen (nou ja geschoven!) Ik hoop dat dit bij Thomas niet nodig is!

Framboos beterschap!
Nou, de kijkers van vandaag waren heel enthousiast over de benedenverdieping, maar niet over de bovenverdieping. Ze vonden het te veel "kruip door sluip door" en willen het daarom niet kopen. De kijkers van gister gaan ook niet kopen, want de man vond het boven te laag. Nu verrast me dat niet, aangezien die kerel 2 meter was en boven dus continu zijn hoofd aan de balken stootte! Jammer, maar iemand zal mijn huis kopen! Het is alleen wachten tot die persoon zich aandient!

(overigens was ook de lage bovenverdieping destijds ons twijfelpunt, maar A. stootte nergens zijn hoofd en voor mij was het sowieso geen probleem! Ben niet zo gek groot, vandaar)

Mees heeft een nieuw trucje en ik ben er niet zo blij mee: zijn armpje IN zijn combisleeper wurmen, om vervolgens vast te komen zitten!

Daarbij komt dat MeesjeMees enorm hongerig is de afgelopen dagen (zit nu weer op vijf flessen) en vreselijk veel slaapt, maar dat is stilte voor de storm. Het zou me niets verbazen als hij zich over een paar weken ineens enorm hard ontwikkelt! (deden zijn broertjes destijds ook)
Ja, we gaan met een groep van 38 man varen. Ik heb er zin in!

Wat ga jij doen?
Even snel hoor: muis, kun je het mouwtje niet een beetje smaller maken met een klein steekje?
En weg was mijn tekst. Nieuwe poging

Frambooske gezellig dat je er weer even bent. Wat een pech dat je zo'n koorts hebt en je niet fit voelt (trouwens heel dapper om dan toch even hier langs te komen).

Bijna 40 graden is niet niks, doe je rustig aan!

Muis, die methode van opruimen ken ik, werkt ook heel goed onder de bedden. Wij puilen inmiddels bijna uit ons huis vanwege de troep. Als je een keukenkastje een beetje hard open trekt heb je eerst een hele lading plastic bakjes op je hoofd. Vandaar nu grote opruiming. met Feline afgesproken dat wij alle zooi in september op de kinderkleedjesmarkt hier in het dorp gaan verkopen. Nu is het morgen ook kleedjesmarkt en zij is haar geld al aan het tellen, ...... nog meer zooi.

Jammer trouwens dat ze jullie huis niet gaan kopen. Maar er komt vast snel een ander die jullie casa wel wil kopen.

Draakje, wat sneu voor Thomas dat hij niet meer lekker op zijn rug mag liggen. Maar het is voor een goed doel. Gelukkig veel ervaringsdeskundige hier.

Drop, heeft Luuk weer lekker geslapen?

Laar, gezellig hoor met een hele groep het water op. Mooi weer, lekker wijntje...

Fachat hoe is het gesprek op je werk gegaan?

Swiss, wat spannend dat andere huis.

Vandaag een feestje, wij zijn 10 jaar getrouwd. Feline had ontbijt gemaakt met confetti om over ons heen te strooien, jippieee. Wel heel schattig. Net even lekker een taartje gegeten en vanavond samen uit eten. Er zit hier een hele goed italiaan (geen pizza's) dus ik heb er zin in. Het is ook al weer een tijd geleden dat wij samen iets ondernomen hebben.

Vincent is trouwens goed gekeurd door de KNO-arts. Wel wat minder gehoor door het vocht achter zijn oren maar buisjes zijn niet nodig. Nu vrijdag voor zijn benauwdheid naar de kinderarts.
Esan, gefeliciteerd! Wat een tijd zeg!

Laar, thanks voor de tip! Ik had daar serieus nog niet aan gedacht...(ben niet zo'n licht)

Ik had vandaag zoiets grappigs! IEven een korte inleiding, anders is het maar een suf verhaal:

Ooit, toen ik nog een lief en schattig zesjarig muisje was, hadden wij een feest op school. Dit was voor het groepentijdperk en ik zat dus in de eerste klas. De eerste klassertjes zouden, omdat ze nog zo klein waren, op sleeptouw worden genomen door de zesdeklassers (bejaarden in mijn ogen) en de zesdeklassers kozen elk stuk voor stuk een jonkie uit die ze leuk vonden om een dag mee te nemen. Ik werd uitgekozen door iemand (als een van de eersten! Ik blij!) en had een waanzinnige dag met haar.

Afijn, ik was vanmiddag met de jongens naar de speeltuin gegaan en raakte daar aan de praat met een moeder die ook drie zoontjes heeft. We kregen het over scholen en zei vroeg naar welke school Steijn en Huug waarschijnlijk zouden gaan. Ik vertelde dat ik hoopte naar de school (mijn eerste keus) waar ik zelf ook als kind had gezeten. Zij bleek ook op die school te hebben gezeten en vroeg hoe oud ik was. Ik vertelde mijn leeftijd (ergens in de twintig, hahaha!) en zij bleek vijf jaar ouder te zijn. Uiteindelijk deed mijn naam een flinke bel bij haar rinkelen, want zij was dus "de enorm oude" zesdeklasser die mij als klein kindje een dag op sleeptouw had genomen in verband met het schoolfeest! Wat een toeval! We hebben maar nummers uitgewisseld, aangezien we toch vlak bij elkaar blijken te wonen straks.
Esan, gefeliciteerd en heel veel plezier vanavond!

Fijn dat Vincent is goedgekeurd.

Muis, nog genoeg bezichtingen de komende week dus er zit vast wel iemand bij!

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Gister de vk gebeld omdat ik zo tegen de spontane miskraam opzie omdat ik de vorige keer zoveel bloed ben verloren en uiteindelijk na flauwvallen met ambulance ben afgevoerd. Dat wil ik echt niet nog een keer meemaken en zeker niet als Kaj erbij is. Daarom gister de vk gebeld, en die heeft uiteindelijk [een heleboel lelijke taal van mij voor de vk] een afspraak gemaakt bij de gyn. Daar ben ik vanmorgen geweest en volgende week donderdag word ik gecurreteerd, of eerder als er iemand uitvalt.

Ben gekgenoeg opgelucht!
Goh Lilien, wilde de vlos eerst niet, wat v ervelend. Het is toch prettig als t klaar is, zeker na die ellende van de vorige keer. Hoop dat je eerder aan de beurt bent.

Muis, wat een toeval zeg en wat leuk!!

Esan, gefeliciteerd en veel plezier vanavond!

Fijn dat de oren van Vincent meevielen en er geen buisjes hoeven.

Vanochtend fysio met Thomas gehad, goede tips gehad en motoriek was eigenlijk wel ok gelukkig. Is alleen wel weer erg huilerig. Weet niet zo goed wat er scheelt...
Lilien een hele dikke knuffel voor jou. "Fijn" dat je volgende week terecht kan.

Esan, gefeliciteerd! En een hele fijne avond!

Muis, wat leuk zeg. En dan straks ook nog vlak bij elkaar wonen.

Ik ben sinds gisteren aan het mailen (via facebook) met een oud vriendin tijdens mijn studententijd, ook enorm leuk. Zij woont al 8 jaar in US, dus we hebben allebei onze buitenland-ervaring.

Jeetje Lara, leuk hoor. Ben wel jaloers op je, varen met koninginnedag. Eigenlijk zouden we ook eens met de Nederlandse vereninging naar een koninginnedag-feestje moeten gaan, maar het komt er nooit van.
muis dat verhaal van die kast!!! Hoezo?? Hebben die kijkers in je kast zitten snuffelen?? Was het een inbouw ofzo??

Balen dat het niets geworden is...

Er is op dit moment een nieuw programma bezig op sbs6!

Huis te koop! veel handige verkoop tips!!

ff posten voor muis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven