NIET groepje
woensdag 29 april 2009 om 09:54
woensdag 29 april 2009 om 10:06
quote:mylenevalerie schreef op 29 april 2009 @ 09:54:
Ja ik heb ook honger. Ja kan het even snel zeggen, zie Age niet bij Wie hier staan. Wat zal ik alleen eten? Heb niet zoveel zin om iets te maken. Denk maar een broodje kaas/pizzaquicksaus in de oven.Schat, ik gok zomaar dat age het sowieso niet bij leest
Ja ik heb ook honger. Ja kan het even snel zeggen, zie Age niet bij Wie hier staan. Wat zal ik alleen eten? Heb niet zoveel zin om iets te maken. Denk maar een broodje kaas/pizzaquicksaus in de oven.Schat, ik gok zomaar dat age het sowieso niet bij leest
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 29 april 2009 om 10:07
quote:borodini schreef op 29 april 2009 @ 09:12:
http://www.svafrikaanderplein.nl/Het is net te ver fietsen, anders kwam ik ook buiten spelen
http://www.svafrikaanderplein.nl/Het is net te ver fietsen, anders kwam ik ook buiten spelen
woensdag 29 april 2009 om 10:19
Kippie, niet ongeduldig worden hoor met je vraag bij mod bij mode. A3 vergeet denk ik wel eens een pijler die ze in haar portefeuille heeft. Ik heb de 27e iets gemeld bij mod, zie wel dat ze de 27e op actueel is geweest maar bij mode die reclame weghalen niet. Dus even geduld denk ik Kip. En ik ook.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 29 april 2009 om 10:22
quote:borodini schreef op 29 april 2009 @ 10:06:
[...]
Schat, ik gok zomaar dat age het sowieso niet bij leest Hihihi, ik had zo'n trek om gewoon honger te schrijven. Denk, ik dek mijzelf alvast in, een soort disclaimer. Ik heb 2 broodje in mijn mik geduwd. Even uitbuiken en dan ook de deur uit. Of hier nog een uurtje aan vast plakken, kan ook.
[...]
Schat, ik gok zomaar dat age het sowieso niet bij leest Hihihi, ik had zo'n trek om gewoon honger te schrijven. Denk, ik dek mijzelf alvast in, een soort disclaimer. Ik heb 2 broodje in mijn mik geduwd. Even uitbuiken en dan ook de deur uit. Of hier nog een uurtje aan vast plakken, kan ook.
woensdag 29 april 2009 om 10:34
quote:itsme26 schreef op 29 april 2009 @ 10:19:
* itsme26 rent naar haar slaapkamer
sorrie ploesje, hoe ver ben jij
Aangekleed en gewassen. Was in de wasmand gedaan en nu weer rugpijn. Te vroeg blij gejuicht
Dus nu op de bank, hopen dat het over een uurtje wegacceptabel is en dan via de supermarkt naar mijn werk.
* itsme26 rent naar haar slaapkamer
sorrie ploesje, hoe ver ben jij
Aangekleed en gewassen. Was in de wasmand gedaan en nu weer rugpijn. Te vroeg blij gejuicht
Dus nu op de bank, hopen dat het over een uurtje wegacceptabel is en dan via de supermarkt naar mijn werk.
woensdag 29 april 2009 om 10:48
goedemorgen lieve nietertjes van me, allemaal lekker geslapen?
ik moet vandaag iets in huis doen, het is een puinzooi! Net wel al wat opgeruimd, maar heb nog veul te doen en ik heb geen zin!!!! Echt, het eerste wat ik doe als ik ooit de loterij win, is iemand inhuren om dat voor me te doen
Myleen, hou je er rekening mee dat de winkels morgen dicht kunnen zijn ivm met koniginnegedoe?
ik moet vandaag iets in huis doen, het is een puinzooi! Net wel al wat opgeruimd, maar heb nog veul te doen en ik heb geen zin!!!! Echt, het eerste wat ik doe als ik ooit de loterij win, is iemand inhuren om dat voor me te doen
Myleen, hou je er rekening mee dat de winkels morgen dicht kunnen zijn ivm met koniginnegedoe?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 29 april 2009 om 10:56
woensdag 29 april 2009 om 11:03
Ik vind dat de koningin wel overdrijft morgen, ik weet dat Kane morgen 1 jaar wordt, maar om nou meteen een defilé voor hem te houden. Denk dat hij blijer is met een kipfilé. Oja, ook even op het boodschappenlijstje zetten.