Camping Ardennen

27-06-2020 08:09 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog een tip voor een leuke camping in de Ardennen?

We hebben als gezin wel wat voorwaarde:

* niet heel groot ( Max 150 plaatsen)
* schoon toilet en douchegebouw,
* veel kinderen,
* in de omgeving dingen te doen,
* iets van water ( meer of beek) op de camping.
Parc la clusure voldoet aan bijna alles, alleen is die wel wat groter. Maar super leuk voor kinderen!

https://www.parclaclusure.be/nl/?cookies=ingesteld
Alle reacties Link kopieren
http://www.campingtonny.be
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn? Hier hebben onze vier kinderen het erg leuk gehad op camping L'eau rouge.

https://www.eaurouge.nl/?gclid=Cj0KCQjw ... jTEALw_wcB
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar geleden hier gestaan: https://campingdelourthe.be/nederlands/nlhome.html

Veel plekken aan het water. Klein speeltuintje.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die als voorwaarden een smerig toilet en douchegebouw hebben?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
27-06-2020 09:17
Zijn er mensen die als voorwaarden een smerig toilet en douchegebouw hebben?
Nee dat lijkt me niet maar de een of andere camping heeft wel verschillende ideeën bij hygiëne
Alle reacties Link kopieren
Taartje34 schreef:
27-06-2020 08:27
Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn? Hier hebben onze vier kinderen het erg leuk gehad op camping L'eau rouge.

https://www.eaurouge.nl/?gclid=Cj0KCQjw ... jTEALw_wcB
Kinderen zijn 11 en 8.


Is deze camping groot? Heb Ff snel gekeken maar kan geen plattegrond vinden op de site
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
27-06-2020 10:09
Nee dat lijkt me niet maar de een of andere camping heeft wel verschillende ideeën bij hygiëne
Ah is dat zo, ik ben niet zo’n kampeerfanaat en eigenlijk altijd wel schoon sanitair tegen gekomen. Alleen in Frankrijk een keer ergens daar was het vaak smerig maar dat lag volgens mij aan de Fransen die er stonden want er werd wel 2/3 keer op een dag gepoetst.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
27-06-2020 10:12
Kinderen zijn 11 en 8.


Is deze camping groot? Heb Ff snel gekeken maar kan geen plattegrond vinden op de site

https://www.eaurouge.nl/de-camping/plattegrond/

Hier de plattegrond. Nee de camping is niet heel groot. Heel overzichtelijk. En dan vinden ze vast het boogschieten ook heel leuk. Elke dag tegen een kleine vergoeding kun je een uur schieten onder begeleiding. In de ochtend de kinderen, in de avond de volwassenen. Ik vond het zelf ook erg leuk om te doen, haha.
Leuke animatie verder in de vorm van wat spellen. Niet te overdreven (houden we zelf niet zo van), maar gewoon leuk.
Zwembad is niet extreem groot, maar groot genoeg om lekker even in te spelen.
Alle reacties Link kopieren
En een beekje langs de camping waar heerlijk in gespeeld kan worden. Iets van waterschoentjes is dan wel lekker. Die hadden wij niet en dat was minder handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven