Good Luck 2
woensdag 29 april 2009 om 13:52
Hee!
Lief van jullie, sms van Suus en vandaag kaarten van Kokos en Enka!
Het gaat erg goed, ze heeft de mitella goed gedragen en weinig pijn gehad. Ook de foto's heeft ze stoer doorstaan. Oma voelde zih erg rot, die was bij de val. Pas 's avonds kwamen we achter de breuk trouwens, het armpje ontzag ze. Zo reageren kinderen vaak op breuken, raar he.
Verder zit ik nu op een mini laptop met vingertoppen te typen, heel ellendig. Hopelijk gauw een oplossing, want elke handeling duurt 4 minuten. Vooroorlogs..
Bam, klote zeg. Zie je erg tegen het ziekenhuis op? Ben je erg ziek?
Met de buikjes dus alles o.k., fijn!!
Ceetje aan de kwakkel helaas.
Ik kan de MRI niet terugvinden, Mal. Ging het goed?
Meiden, ik ga naar Bridges-dorp (Bridges-aanstaande bijgekomen van de big party?), laten verwennen door moeders.
Hoop tot gauw!!!
Lief van jullie, sms van Suus en vandaag kaarten van Kokos en Enka!
Het gaat erg goed, ze heeft de mitella goed gedragen en weinig pijn gehad. Ook de foto's heeft ze stoer doorstaan. Oma voelde zih erg rot, die was bij de val. Pas 's avonds kwamen we achter de breuk trouwens, het armpje ontzag ze. Zo reageren kinderen vaak op breuken, raar he.
Verder zit ik nu op een mini laptop met vingertoppen te typen, heel ellendig. Hopelijk gauw een oplossing, want elke handeling duurt 4 minuten. Vooroorlogs..
Bam, klote zeg. Zie je erg tegen het ziekenhuis op? Ben je erg ziek?
Met de buikjes dus alles o.k., fijn!!
Ceetje aan de kwakkel helaas.
Ik kan de MRI niet terugvinden, Mal. Ging het goed?
Meiden, ik ga naar Bridges-dorp (Bridges-aanstaande bijgekomen van de big party?), laten verwennen door moeders.
Hoop tot gauw!!!
woensdag 29 april 2009 om 14:29
Ai Compu, arme Cg. Idd, kinderen hoor je bijna niet met een breuk. Kindje van de psz bleek na 2 dagen een gebroken arm te hebben. Moeder voelde zich heel schuldig, maar zkh zei dat het heel normaal is. Erg hè?
Kokos, ja 1x per week les.
Jee Star, schrikken C in dekbed. In de hoeslaken ofzo, of onder de deken? Ingewikkeld in ieder geval, letterlijk
Lekker een avondje samen Mal! Wat je ook gaat doen: geniet ervan! Lekker een borrel samen is ook leuk toch? Legt de oppas hem dan op bed of komt die pas als J al op bed ligt?
Hel, al een besluit wb huis genomen?
Laurens haar is geknipt, beetje kort... nouja, groeit wel weer aan, maar toch jammer dat het nét even te kort is.
Kokos, ja 1x per week les.
Jee Star, schrikken C in dekbed. In de hoeslaken ofzo, of onder de deken? Ingewikkeld in ieder geval, letterlijk
Lekker een avondje samen Mal! Wat je ook gaat doen: geniet ervan! Lekker een borrel samen is ook leuk toch? Legt de oppas hem dan op bed of komt die pas als J al op bed ligt?
Hel, al een besluit wb huis genomen?
Laurens haar is geknipt, beetje kort... nouja, groeit wel weer aan, maar toch jammer dat het nét even te kort is.
woensdag 29 april 2009 om 14:40
Ohooo Mal, illegaal scheuren op industrieterrein. Krijgen jullie dan geen mot omdat man zich ermee gaat bemoeien (of doet jouw man dat niet? Zelfs mijne doet het, en die is toch behoorlijk metro, dus het vast iets genetisch....). Lekker hoor, avondje weg. Ik zou ook "gewoon" wat gaan drinken. Al te ambitieuze plannen wordt toch maar stressen.
woensdag 29 april 2009 om 14:41
Gefeliciteerd Mamax! Hopelijk heb je een leuke dag!
Compu: fijn even van je te horen! Laat jullie maar lekker vertroetelen! Fijn dat CG het wel goed oppikte allemaal. Naar hoor... En hopelijk ben je er snel weet helemaal!
Mal: ha wat fijn, een avond samen. Inderdaad, borreltje halen ergens! Op Terras of binnen. Sauna? Maar dat is misschien weer iets duurder...
Hmmm Star, schrikken van Ceetje! Kwam ze er uiteindelijk wel zelf uit?
Hier vanmorgen naar monkey town geweest. Kinders afgemat! Dus die zijn nu slapend of voor jaffa op de bank. Zo maar een bakkie en een tijdschriftje erbij denk ik!
Compu: fijn even van je te horen! Laat jullie maar lekker vertroetelen! Fijn dat CG het wel goed oppikte allemaal. Naar hoor... En hopelijk ben je er snel weet helemaal!
Mal: ha wat fijn, een avond samen. Inderdaad, borreltje halen ergens! Op Terras of binnen. Sauna? Maar dat is misschien weer iets duurder...
Hmmm Star, schrikken van Ceetje! Kwam ze er uiteindelijk wel zelf uit?
Hier vanmorgen naar monkey town geweest. Kinders afgemat! Dus die zijn nu slapend of voor jaffa op de bank. Zo maar een bakkie en een tijdschriftje erbij denk ik!
woensdag 29 april 2009 om 14:47
Hmmm is dat WestFries dan? Dacht dat ik eindeluk eens ABN typte...
Ah arme Ceetje....
Laten jullie je kind in een ballorig achtig iets trouwens "los" gaan? Vanmorgen heeft ties dus echt "los" gespeeld en ging prima, maar ik vond het best spannend! Hij zat echt ook al in de grotere dingen. Normaal ben ik echt binnen zicht, nu heb ik ook even aan tafeltje met collega gezeten, en haar kinderen waren ook erbij. (die zijn iets jonger en iets ouder)
Ah arme Ceetje....
Laten jullie je kind in een ballorig achtig iets trouwens "los" gaan? Vanmorgen heeft ties dus echt "los" gespeeld en ging prima, maar ik vond het best spannend! Hij zat echt ook al in de grotere dingen. Normaal ben ik echt binnen zicht, nu heb ik ook even aan tafeltje met collega gezeten, en haar kinderen waren ook erbij. (die zijn iets jonger en iets ouder)
woensdag 29 april 2009 om 14:47
Ben ook wel ban voor mot. Qua auto's is het weer niet een bijna-homo. Ik zie dat Jonathan zich heerlijk ligt te rekken en strekken (wordt beetje wakker) wat een leven hebben die kids toch. Lekker spelen, beetje eten, lekker slapen, geen zorgen om geld enzo, heerlijk. Hetzelfde geld voor mijn katten trouwens
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 29 april 2009 om 14:50
woensdag 29 april 2009 om 14:50
woensdag 29 april 2009 om 14:55
Vind ik ook altijd zo leuk Mal, kijken hoe ze wakker wordt (niet dat ik het vaak zie overigens, zij ziet mij vaker wakker worden ). Zo lief.
Auto's doen rare dingen met mannen.... Zou wel interessante test zijn, kijken of homo's ook zo overspannen reageren als ze bij een vrouw in de auto zitten. Die van mij heeft het niet zozeer met de technische kant van het autorijden, bedenk ik me nu, meer met de route. Ook zeeeeer irritant.
Auto's doen rare dingen met mannen.... Zou wel interessante test zijn, kijken of homo's ook zo overspannen reageren als ze bij een vrouw in de auto zitten. Die van mij heeft het niet zozeer met de technische kant van het autorijden, bedenk ik me nu, meer met de route. Ook zeeeeer irritant.