Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Kind net in dikke paniek boven. Ze was in haar dekbedovertrek gegaan en kon de weg eruit niet meer vinden. Dikke tranen. Doet ze dus ook niet nog een keertje
Ah, zielugggg Star!
Hee!

Lief van jullie, sms van Suus en vandaag kaarten van Kokos en Enka!

Het gaat erg goed, ze heeft de mitella goed gedragen en weinig pijn gehad. Ook de foto's heeft ze stoer doorstaan. Oma voelde zih erg rot, die was bij de val. Pas 's avonds kwamen we achter de breuk trouwens, het armpje ontzag ze. Zo reageren kinderen vaak op breuken, raar he.

Verder zit ik nu op een mini laptop met vingertoppen te typen, heel ellendig. Hopelijk gauw een oplossing, want elke handeling duurt 4 minuten. Vooroorlogs..

Bam, klote zeg. Zie je erg tegen het ziekenhuis op? Ben je erg ziek?

Met de buikjes dus alles o.k., fijn!!

Ceetje aan de kwakkel helaas.

Ik kan de MRI niet terugvinden, Mal. Ging het goed?

Meiden, ik ga naar Bridges-dorp (Bridges-aanstaande bijgekomen van de big party?), laten verwennen door moeders.

Hoop tot gauw!!!
Arme CG-tje. Fijn dat het beter gaat. Breken voel je volgens mij ook minder goed qua pijn dan een kneuzing. Geef Cg-tje maar een dikke knuffel!
Stressed is just desserts spelled backwards
Heeej Compu, wat fijn dat je even langs komt. Gelukkig CG niet al te veel last van breuk, kleine bikkel. Toestand zeg. Mmm, sterkte met de computerproblemen.
Ai Compu, arme Cg. Idd, kinderen hoor je bijna niet met een breuk. Kindje van de psz bleek na 2 dagen een gebroken arm te hebben. Moeder voelde zich heel schuldig, maar zkh zei dat het heel normaal is. Erg hè?

Kokos, ja 1x per week les.

Jee Star, schrikken C in dekbed. In de hoeslaken ofzo, of onder de deken? Ingewikkeld in ieder geval, letterlijk

Lekker een avondje samen Mal! Wat je ook gaat doen: geniet ervan! Lekker een borrel samen is ook leuk toch? Legt de oppas hem dan op bed of komt die pas als J al op bed ligt?

Hel, al een besluit wb huis genomen?

Laurens haar is geknipt, beetje kort... nouja, groeit wel weer aan, maar toch jammer dat het nét even te kort is.
Deze thuiszorg doet voor het eerst hem naar bed, dus daar blijven we wel bij zodat hij er gewend aan raakt.

Hoe ging de zangles?

Tot gauw Compu, kus voor CG'tje!!

Whoehahahahahahaha Mal, die aap

Amaal, Ceetje heeft een dekbed met dekbedovertrek, dus ze was er tussen gekropen zeg maar.
Ohooo Mal, illegaal scheuren op industrieterrein. Krijgen jullie dan geen mot omdat man zich ermee gaat bemoeien (of doet jouw man dat niet? Zelfs mijne doet het, en die is toch behoorlijk metro, dus het vast iets genetisch....). Lekker hoor, avondje weg. Ik zou ook "gewoon" wat gaan drinken. Al te ambitieuze plannen wordt toch maar stressen.
Gefeliciteerd Mamax! Hopelijk heb je een leuke dag!

Compu: fijn even van je te horen! Laat jullie maar lekker vertroetelen! Fijn dat CG het wel goed oppikte allemaal. Naar hoor... En hopelijk ben je er snel weet helemaal!

Mal: ha wat fijn, een avond samen. Inderdaad, borreltje halen ergens! Op Terras of binnen. Sauna? Maar dat is misschien weer iets duurder...

Hmmm Star, schrikken van Ceetje! Kwam ze er uiteindelijk wel zelf uit?

Hier vanmorgen naar monkey town geweest. Kinders afgemat! Dus die zijn nu slapend of voor jaffa op de bank. Zo maar een bakkie en een tijdschriftje erbij denk ik!
Ik heb een pak Bastognes. Gaat de avond niet halen vrees ik

Vroeger ging ik met mijn vader rondjes rijden op industrieterrein. Kreeg ik ook mot mee
Werk van de kapper Amalia, of was je zelf crea met de schaar? Zet wel even op groep van huis (niets nieuws eigenlijk maar vind 't hier een beetje erg openbaar).
Voor jaffa op de bank? Die ken ik niet

Ze kwam er niet zelf uit. Ze stootte haar hoofd tegen het bed en begon te brullen en toen ben ik naar boven gegaan.
Hmmm is dat WestFries dan? Dacht dat ik eindeluk eens ABN typte...

Ah arme Ceetje....

Laten jullie je kind in een ballorig achtig iets trouwens "los" gaan? Vanmorgen heeft ties dus echt "los" gespeeld en ging prima, maar ik vond het best spannend! Hij zat echt ook al in de grotere dingen. Normaal ben ik echt binnen zicht, nu heb ik ook even aan tafeltje met collega gezeten, en haar kinderen waren ook erbij. (die zijn iets jonger en iets ouder)
Zie je wel, is dus des mans, dat gebemoei in de auto! Typisch. Bastognes, lekker... Ik heb trek.

Bridges, voor jaffa, haha, die heb ik lang niet gehoord! Monkey Town binnenspeeltuin? Leuk.
Ben ook wel ban voor mot. Qua auto's is het weer niet een bijna-homo. Ik zie dat Jonathan zich heerlijk ligt te rekken en strekken (wordt beetje wakker) wat een leven hebben die kids toch. Lekker spelen, beetje eten, lekker slapen, geen zorgen om geld enzo, heerlijk. Hetzelfde geld voor mijn katten trouwens
Ik krijg trek van starbastognes...

Mal: ha heerlijk leventje wat dat betreft hè! Kind wil maar niet meer slapen 's middags. (al lang hoor) maar soms snap ik hem ook echt nietr! ik zou er soms zo induiken, en hij wil niet terwijl hij helemaal af is. Raar ventje...
Oja, Ballorig, dat zocht ik. Nee, ik blijf er wel bij als ze in de grotere dingen gaat. Ze gaat ook niet zonder me trouwens. Maar als samen met wat grotere kindjes zou zijn, en zelf "los" zou willen, dan zou ik 't denk ik wel laten. Beetje afhankelijk ook van hoe druk het is.
Ja was lekker rustig en ging prima hoor. In drukte zou ik het ook niet doen. En later kwamen de groters en toen wilde hij zelf ook niet meer. Grappig om te zien hoe mans ze soms al zijn!
Bridge, ik kom er nooit. Laatste keer met Cin en Naatie en dat was al een jaar terug volgens mij en mooi niet dat ze los mocht. Ceetje is ook zo pleitte ook.
Vind ik ook altijd zo leuk Mal, kijken hoe ze wakker wordt (niet dat ik het vaak zie overigens, zij ziet mij vaker wakker worden ). Zo lief.

Auto's doen rare dingen met mannen.... Zou wel interessante test zijn, kijken of homo's ook zo overspannen reageren als ze bij een vrouw in de auto zitten. Die van mij heeft het niet zozeer met de technische kant van het autorijden, bedenk ik me nu, meer met de route. Ook zeeeeer irritant.
Als ik ga, dan ga ik naar het peuteruurtje. Dan mogen er alleen maar kinderen komen tot 5. En het is dan altijd onwijs rustig. Jonathan vindt het heel erg leuk.
Die van mij vindt dat ik te hard rij
Jaar terug mocht hij van mij ook echt niet los hoor. Was nu voor het eerst ook. En het is dat kids van collega los mochten. En het ging prima ook dus ach. Vroeg het me opeens af.
Ha ha, ja stoer zijn ze soms al he Bridges?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven