Gezondheid alle pijlers

Stoppen met de pil

01-07-2020 11:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een half jaar geleden gestopt met de pil omdat ik merkte dat ik er moe van werd en depri. Ik had toen geen seks maar sinds een tijd weer wel. Toen ik gestopt was ben ik niet meer ongesteld geworden en meerdere keren naar de dokter geweest en zwangerschaptesten gedaan. Allemaal negatief. Sinds een week ben ik erg moe en heb ik moeite met wakker worden in de ochtend. Ik heb weinig energie en ik zit eraan te denken weer te stoppen met de pil en over te gaan op iets anders. Nu is mijn vraag: Ik heb gister seks gehad en daarna de pil geslikt. Zou ik vandaag kunnen stoppen met de pil? Of moet ik deze nog doorslikken?
Nee niet zomaar stoppen. Vanaf nu condooms gebruiken en tot de stopweek doorgaan denk ik? Weet niet in welke week je zit.
Strip afmaken
Strip afmaken anders heb je de kans dat je toch zwanger wordt.
Hangt af van waar in de strip je bent.

Lees de bijsluiter.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Strip afmaken natuurlijk.
en niet kloten met je AC, dit is niet je eerste topic op dit punt
lilalinda schreef:
01-07-2020 13:15
en niet kloten met je AC, dit is niet je eerste topic op dit punt

Zeg dat. Wat een vraag ook. Als je oud genoeg bent voor dit forum en ben je ook oud genoeg om te begrijpen hoe AC (en je cyclus) werkt. Dus ga je daar gewoon in verdiepen nu, je maakt er anders een potje van.
Ben je nou wel of niet gestopt?
1. NIET vandaag stoppen
2. Sowieso je strip afmaken
3. Het hangt er vanaf waar je nu bent in je strip, maar als je je strip hebt afgemaakt en je stopt met het slikken van de pil kun je ook nog zwanger raken van de seks die je hebt gehad tijdens je pil!
4. Lees de bijsluiter
5. Laat je in Godsnaam voorlichten
Nee heb je, ja kun je krijgen.
sunshineandblueskies schreef:
01-07-2020 14:01

3. Het hangt er vanaf waar je nu bent in je strip, maar als je je strip hebt afgemaakt en je stopt met het slikken van de pil kun je ook nog zwanger raken van de seks die je hebt gehad tijdens je pil!
niet waar
lilalinda schreef:
01-07-2020 14:02
niet waar
Oh jawel hoor
Nee heb je, ja kun je krijgen.
01-07-2020 14:05
Oh jawel hoor
leg eens uit dan
01-07-2020 14:01
Hoezo dat?
leeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven