ik heb hem uitgevraagd!! voel me net een puber....

26-04-2009 02:59 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!

Wahhhh heb nog rode en warme wangen.... (heb ik normaal nooit). Ik heb een collega mee uit gevraagd....

ohhhh ik voel me net een puber....

Dit kan'm wel eens zijn!!!

ahhh dat gevoel..... lang niet gehad.....

Ohh wilde dit echt even met jullie delen.....

Alvast bedankt voor het luisteren lezen dus
@Wiebenik: hahahahah oeps!!! Maar mag een vrouw ook eens wat? Aan iemand vertellen dat er gevoelens zijn terwijl je een vriend heeft, nee dat mag een vrouw niet naar mijn idee.
-
@Wiebenik: Natuurlijk mag een vrouw haar gevoelens bespreekbaar maken, maar doe dit dan in ieder geval met de persoon waarmee je een relatie hebt. Vind sowieso al niet kunnen dat een vrouw gevoelens heeft voor een ander, maar ja zoals ik in andere topics lees zit je gewoon helemaal niet in een fijne relatie.
Je hebt je research gedaan! Mooi vind ik dat altijd hier..;-)
@wiebenik: Ow nee hoor is geen research van dat topic kende ik je, daar schreef ik ook een hele tijd mee. Gevoel niet in de hand houden hmm nou ja ok, geloof ik je best in. Maar acties in de hand houden dat doe je eigenlijk niet wat je hebt desbetreffende persoon een sms gestuurd met je gevoelens. Maareh beetje oftopic, ik zou je middeleeuwse berber maar laten gaan. Dit klinkt als iemand die niet doorheeft dat hij in Europa woont en het ook al ruim 2009 is. En vind het best beangstigend dat hij de gewoontes vanuit Marokko meeneemt en ze hier wil toepassen.
Ik vind het zelf ook een stap te ver, je " lente"kriebels voor een collega kenbaar maken als je in een relatie zit. Met welk doel? Druk van de ketel? De deur staat nu open, en we weten allemaal dat er meerdere sms-en gaan volgen. Die situatie zoek je dan willens en wetens op. Lekker, met een Marokkaan thuis op de bank. Bel het Blijf van mijn lijf huis dan ook maar meteen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Volgens mij hoeven we niet zo grof te zijn. Vind het best als ieder zijn mening geeft, maar vind het wel behoorlijk discriminerend om te zeggen dat ik het blijf van mijn lijf huis moet bellen.

Nu snap ik wel waarom mensen hun posts weghalen. Nogmaals, meningen prima, maar discriminatie hou ik niet zo van.

(Ik voorzie nu nog meer kinderachtige reacties, ik geef vast aan dat ik dan mijn posts zal verwijderen)
quote:Very Cherry schreef op 29 april 2009 @ 18:01:

Ik vind het zelf ook een stap te ver, je " lente"kriebels voor een collega kenbaar maken als je in een relatie zit. Met welk doel? Druk van de ketel? De deur staat nu open, en we weten allemaal dat er meerdere sms-en gaan volgen. Die situatie zoek je dan willens en wetens op. Lekker, met een Marokkaan thuis op de bank. Bel het Blijf van mijn lijf huis dan ook maar meteen Fijn dat er ook helderzienden op het topic zitten. Je weet namelijk meer dan ik...
quote:Wiebenik81 schreef op 30 april 2009 @ 00:00:

Volgens mij hoeven we niet zo grof te zijn. Vind het best als ieder zijn mening geeft, maar vind het wel behoorlijk discriminerend om te zeggen dat ik het blijf van mijn lijf huis moet bellen.

Nu snap ik wel waarom mensen hun posts weghalen. Nogmaals, meningen prima, maar discriminatie hou ik niet zo van.

(Ik voorzie nu nog meer kinderachtige reacties, ik geef vast aan dat ik dan mijn posts zal verwijderen)

Kun je ook nog inhoudelijk reageren of blijft het bij schoppen en dreigen?

Ik vind weinig zo irritant als mensen die zich om elke scheet gediscrimineerd voelen. Verder; als je me beter zou kennen weet je dat je dit soort zaken met een flinke korrel zout moet nemen, zie ook de grijns. Maar dan nog; Iedereen weet dat de mannelijke Marokkaanse bevolkingsgroep nogal licht ontvlambaar is wanneer het jaloezie betreft, en da's nog mild uitgedrukt. Hiermee zeg ik niet dat autochtonen dat niet kunnen zijn. Ik heb vrouwen (zowel prive als professioneel) om minder zwaar in de problemen zien geraken. Maar als jij er eentje hebt getroffen die op je knie klopt en zegt, schat, laten we hier eens rustig over praten, over dat gekonkel per sms, met een kopje thee, dan is dat heel fijn voor je. Succes ermee.
@Wiebenik: Kijk of het grof is wat very cherry zeg is hoe je het zelf opvat en denk dat het ook heel veel zegt over hoe jou relatie is. Jij geeft zelf in een topic hele nare dingen aan, en vind het eigenlijk logisch dat er dan zo gereageerd wordt. Want er heerst nu eenmaal een negatief beeld over Marokkanen, en eigenlijk bevestigd jou vriend dat. En net wat VC zegt als hij het helemaal goed oppakt en er met jou wil over praten en jou mening over opvoeden respecteert ja prachtig toch, maar dat doet hij nu toch niet!!

Al met al denk ik nog steeds dat je het beter uit kunt maken, met dit soort Marokkanen kunnen wij NL'se meiden gewoon geen leven opbouwen. Tenzij jij zelf heel veel wil en kan veranderen, maar hij gaat dat zeer zeker niet doen
quote:Wiebenik81 schreef op 30 april 2009 @ 09:45:

Hou jij je broek nou maar gewoon aan, dat lijkt me voorlopig voor iedereen het beste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven