schaamhaar kaal of trimmen

21-06-2020 08:57 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie mooi bij een man enbvrouw?
Zelf vindt ik een man kaal of netjes getrimd.
Bij een vrouw een bijgewerkt streepje, of een klein beetje laten staan met de zijkant weg enorm sexy.
Kaal vindt ik zelf wel praktisch maar niet meer op voorhand sexy.
Wat vinden/ hebben jullie?
Oke, dit wel een gekke eerste reactie ergens op, maar mijn vrouw en ik halen alles eraf. Voor ons is dat het fijnst.
Alle reacties Link kopieren
ik scheer het weg bij mezelf en mijn partner houdt het ook bij. Het liefste volledig kaal. Ik hou niet van schaamhaar.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
21-06-2020 14:49
En stoppels tussen je bilnaad lijken me ook niks.
Gog, weet je gelijk hoe dat bij een vrouw kan aanvoelen tussen de schaamlippen.

Ik wil bij mannen graag haar. Mooi kort getrimd.
Bij vrouwen hangt het er van af. Heb je een kleine venusheuvel, dan vind ik kaal wel mooi.
Maar bij een grotere venusheuvel vind ik het vaak zo sneu staan. Ik moet dan altijd denken aan een soort van zeeleeuwensnuit.
Ik prefereer een beetje haar aan de bovenkant. Al dan niet in streep vorm. Mooi kort. En kale lippen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
21-06-2020 13:08
Je bilnaad?? @(
Tegen de traanbolletjes
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zowel bij man als vrouw het liefst volledig kaal (voor- en achterkant) en dan bij voorkeur net als ik gelasserd zodat geen last hebt van stoppels.
Vivi86 schreef:
23-06-2020 18:51
Ik zie zowel bij man als vrouw het liefst volledig kaal (voor- en achterkant) en dan bij voorkeur net als ik gelasserd zodat geen last hebt van stoppels.
Wij houden alle bij niet van schaamhaar en hebben het ook laten laseren wel zo mooi en fris.
Alle reacties Link kopieren
Vivi86 schreef:
23-06-2020 18:51
Ik zie zowel bij man als vrouw het liefst volledig kaal (voor- en achterkant) en dan bij voorkeur net als ik gelasserd zodat geen last hebt van stoppels.
Gelasserd lijkt mij bijzonder pijnlijk.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Zebraa schreef:
27-06-2020 16:05
Gelasserd lijkt mij bijzonder pijnlijk.
Gelaserd is helemaal pijnlijk als blijkt dat schaamhaar weer in is.
En geloof mij, ik de meeste van de filmpjes die ik kijk op internet is schaamhaar weer terug.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
27-06-2020 16:35
Gelaserd is helemaal pijnlijk als blijkt dat schaamhaar weer in is.
En geloof mij, ik de meeste van de filmpjes die ik kijk op internet is schaamhaar weer terug.
Lijkt mij sterk. Er werd echter over lasseren gesproken.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Voor hem en haar (en mij) helemaal kaal en glad. Ik vind het bovendien esthetisch heel erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
Kachellam schreef:
27-06-2020 14:01
Wij houden alle bij niet van schaamhaar en hebben het ook laten laseren wel zo mooi en fris.

Wel zo mooi en fris..... hmmm.
Je geeft hier dus mee aan dat je
A) haar niet mooi vindt. Prima, dat is je persoonlijke voorkeur.
B) dat haar onfris is.
En of dat laatste waar is weet ik nog zo net niet.
Haar zorgt er natuurlijk voor dat er lucht doorheen kan. Ventileert dus. Huid op huid gaat zweten en plakken.
Je moet het wel bijhouden, geen bossen waarin je kunt verdwalen uiteraard.

Maar goed, het is uiteraard ieders eigen keuze.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik houd niet van kaal, inderdaad alsof je seks hebt met een kind.

Dus hier netjes getrimd en alles wat teveel opzij groeit wel eraf.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
01-07-2020 09:52
Ik houd niet van kaal, inderdaad alsof je seks hebt met een kind.

Dus hier netjes getrimd en alles wat teveel opzij groeit wel eraf.
Heb je serieus het idee met een kind te vrijen ipv een volwassene? Eng dit.
Life is fun. Live it.
Zebraa schreef:
01-07-2020 09:55
Heb je serieus het idee met een kind te vrijen ipv een volwassene? Eng dit.
Ik vind het niet aantrekkelijk, kinderlijk.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
01-07-2020 09:56
Ik vind het niet aantrekkelijk, kinderlijk.
Om het ontbreken van schaamhaar te linken aan sex met kinderen (pedofilie) is wel extreem.
Life is fun. Live it.
Niet zo extreem hoor, snap hem helemaal. Schaamhaar hoort bij het volwassen lichaam, kinderen zijn kaal. Ik vind het zelf ook gek kijken als het helemaal kaal is.
Het is ook beter om schaamhaar te hebben, het heeft namelijk een functie. En scheren zorgt ook voor vele nare en rode stoppels.

Ik zie dus liever schaamhaar, maar wel een beetje bijgehouden, een volle bos is ook niet echt prettig of mooi
Alle reacties Link kopieren
Sasja90 schreef:
03-07-2020 11:48
Niet zo extreem hoor, snap hem helemaal. Schaamhaar hoort bij het volwassen lichaam, kinderen zijn kaal. Ik vind het zelf ook gek kijken als het helemaal kaal is.
Het is ook beter om schaamhaar te hebben, het heeft namelijk een functie. En scheren zorgt ook voor vele nare en rode stoppels.

Ik zie dus liever schaamhaar, maar wel een beetje bijgehouden, een volle bos is ook niet echt prettig of mooi
Wow. Dus omdat een volwassen vrouw, geen schaamhaar heeft, lijkt het op een kind. Sterker nog, is het alsof je met een kind vrijt. Ik zal m'n vriendin nog eens goed bekijken vanavond.
Life is fun. Live it.
Wat mij in dit topic vooral opvalt is dat veel mensen die hun schaamhaar verwijderen daarmee ook hun vaardigheden op het gebied van syntaxis hebben uitgeroeid.
Zebraa schreef:
01-07-2020 09:55
Heb je serieus het idee met een kind te vrijen ipv een volwassene? Eng dit.
Heb ik ook (bij mannen dan). Sorry maar dan ziet een penis er echt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
03-07-2020 13:29
Wat mij in dit topic vooral opvalt is dat veel mensen die hun schaamhaar verwijderen daarmee ook hun vaardigheden op het gebied van syntaxis hebben uitgeroeid.
Aan het ontbreken van interpunctie, leid ik af dat jij dan ook geen schaamhaar bezit.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
03-07-2020 13:30
Heb ik ook (bij mannen dan). Sorry maar dan ziet een penis er echt niet uit.

Ik geef je gelijk.
Een piemel ziet dan al gauw sneuig uit. Beetje als een knakworst.
En de bulten en stoppels/ schuurpapier zijn zo'n afknapper.
Van mij mag er, netjes bijgehouden, wel wat haar.

Ik zelf vind het bij een vrouw ook wat kinderlijk uit zien. En het doet mij i.d.d. ook denken aan kinderen.
Beide heeft niet mijn voorkeur.

Maar goed, TO vraagt gewoon wat we er van vinden. Je merkt, zoveel mensen, zoveel smaken. Gelukkig maar.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Zebraa schreef:
27-06-2020 16:52
Lijkt mij sterk. Er werd echter over lasseren gesproken.
Ik weet niet wat lasseren is. Maar goed, punt is wel dat waar een jaar of 10 terug iedereen et scheermesjes en laser aan de slag ging het nu weer hip is om schaamhaar te hebben. Mocht je het in een vlaag van verstandsverbijstering voorgoed hebben laten verwijderen dan loop je de rest van je leven goed voor lul.
willem1959 schreef:
03-07-2020 18:01
Ik weet niet wat lasseren is. Maar goed, punt is wel dat waar een jaar of 10 terug iedereen et scheermesjes en laser aan de slag ging het nu weer hip is om schaamhaar te hebben. Mocht je het in een vlaag van verstandsverbijstering voorgoed hebben laten verwijderen dan loop je de rest van je leven goed voor lul.
Goh, ook alleen maar als je per se aan trends wil voldoen :)
Geen schaamhaartje hier te bekennen, en nog geen moment spijt van gehad.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
03-07-2020 18:01
Ik weet niet wat lasseren is. Maar goed, punt is wel dat waar een jaar of 10 terug iedereen et scheermesjes en laser aan de slag ging het nu weer hip is om schaamhaar te hebben. Mocht je het in een vlaag van verstandsverbijstering voorgoed hebben laten verwijderen dan loop je de rest van je leven goed voor lul.
Heb de afgelopen jaren toch heel wat ONS gehad. Heb echt geen schaamhaar gezien.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Nou, kijk maar eens naar de nieuwste seksfilmpjes op de diverse sites.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven