Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic
vrijdag 24 januari 2020 om 22:08
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 3 juli 2020 om 21:49
zaterdag 4 juli 2020 om 09:30
Net even teruggekeken.
Armando is een sympathieke gozer, van Kenny hebben we nog niet zo veel gezien. Hoop dat ze het gaan redden daar in katholiek Mexico. Een homostel met een groot leeftijdsverschil, een cultuurverschil en een kind. Dat zal niet makkelijk zijn.
Die Brittany. Wow. Wat een leeghoofd lijkt me dat. Helemaal onvoorbereid op wat komen gaat. En hoe goed kennen ze elkaar? On the same page?? Lijkt mij allesbehalve. Dan was Avery van Omar beter ingelezen met haar 19 jaar. En die maakte de keuze voor een geloof voordat ze haar man koos. Brittany en Yazan zijn gedoemd te mislukken. Wordt wel smullen voor ons, te zien aan de voorstukjes.
Ariela die haar baby gaat krijgen in Ethiopië, of all places. Iemand zei het al: daar is sprake van een hogere moedersterfte, maar ook van een hogere kindersterfte. We kunnen wel heel politiek correct gaan doen, maar dat de zorg in een derdewereldland minder goed is dan in de VS, lijkt me evident. Zou het niet aandurven. Dus ik twijfel of zij nu compleet roekeloos en onverantwoordelijk is, of juist dapper.
Jenny en Sumit zijn volgens mij wel verliefd. Een heel onwaarschijnlijk stel, met wederom een kerel zonder baan (à la Jihoon, Andrei, Paul, etc) , maar of hij het nou doet om haar uitkering van 675 dollar per maand.. Dat denk ik ook niet. En hij wordt door de hele goegemeenschap met de nek aangekeken. Dat moet je ook maar aankunnen.
Ik had niet heel veel zin om te kijken. Word misschien een beetje 90 days-moe. Maar denk dat ik toch nog wel even blijf volgen. Vooral Brittany en Yazan lijken me te zorgen voor smeuïge televisie.
Armando is een sympathieke gozer, van Kenny hebben we nog niet zo veel gezien. Hoop dat ze het gaan redden daar in katholiek Mexico. Een homostel met een groot leeftijdsverschil, een cultuurverschil en een kind. Dat zal niet makkelijk zijn.
Die Brittany. Wow. Wat een leeghoofd lijkt me dat. Helemaal onvoorbereid op wat komen gaat. En hoe goed kennen ze elkaar? On the same page?? Lijkt mij allesbehalve. Dan was Avery van Omar beter ingelezen met haar 19 jaar. En die maakte de keuze voor een geloof voordat ze haar man koos. Brittany en Yazan zijn gedoemd te mislukken. Wordt wel smullen voor ons, te zien aan de voorstukjes.
Ariela die haar baby gaat krijgen in Ethiopië, of all places. Iemand zei het al: daar is sprake van een hogere moedersterfte, maar ook van een hogere kindersterfte. We kunnen wel heel politiek correct gaan doen, maar dat de zorg in een derdewereldland minder goed is dan in de VS, lijkt me evident. Zou het niet aandurven. Dus ik twijfel of zij nu compleet roekeloos en onverantwoordelijk is, of juist dapper.
Jenny en Sumit zijn volgens mij wel verliefd. Een heel onwaarschijnlijk stel, met wederom een kerel zonder baan (à la Jihoon, Andrei, Paul, etc) , maar of hij het nou doet om haar uitkering van 675 dollar per maand.. Dat denk ik ook niet. En hij wordt door de hele goegemeenschap met de nek aangekeken. Dat moet je ook maar aankunnen.
Ik had niet heel veel zin om te kijken. Word misschien een beetje 90 days-moe. Maar denk dat ik toch nog wel even blijf volgen. Vooral Brittany en Yazan lijken me te zorgen voor smeuïge televisie.