A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Tja, raar tijdstip voor een nieuw topic ! Ik lag er echter rond 20 u al in (heftige maar goede/mooie middag gehad) en nu dus ff wakker!

Voor iedereen:

en dan ga ik zo m'n bed maar weer opzoeken
fijne dag iedereen, ik ga weer verder met werken (liggen een hele hoop k-klussen op me te wachten) maar dat laat ik mijn dag niet minder mooi maken. Vanavond lekker de stad in. yeah.

werkse voor iedereen die moet werken ennu studeerse voor iedereen die moet studeren en sterkte voor iedereen die het huishouden moet doen. Veel plezier voor iedereen met een vrije dag. en fijne dag voor............ iedereen.
Hee Thee, wat een leuk nieuw plaatje !!! *thumbs up*. En mooi dat je gisteren een fijne middag gehad hebt.

En leuke afsluiting ook van oude topic. Ik durfde echt niks meer te zeggen Jas, had je laaste berichttje nog wel gelezen gisteravond

Bedankt voor je wensen lobelia, werk ze ook, en veel plezier vanavond.

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dee ik dacht gisteravond, ik kan nog nét 1 x posten, als ik geluk heb.

Gaaf plaatje Thee, hartstikke leuk! (en mooi dat je het opgepakt hebt om een nieuw topic te openen)

Dreamer, ben je alweer terug van het eiland of ben je er blijven slapen en geniet je er nu lekker van de zon?

Lobelia, geniet er lekker van vanavond!

Hehe, gelukkig de zon schijnt , veel beter dan gisteren.

Heb veel ideeen voor vandaag, wil veel doen. Niks bijzonders maar gewoon lekker van alles regelen en doen. Heb er zin in.

Joehoe!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
iedereen een fijne dag!! en morgen niet te veel drinken he!

Greetszz J
Goedemorgen, iedereen een perfecte dag gewenst vandaag met veel zon en glimlachende mensen en knuffels en muziek en blije gebeurtenissen!
Hee, zijn we weer opnieuw begonnen? Ik heb de afsluiting van ons vorige topic gemist, ik ga gauw kijken of ie nog ergens staat!
Haihai

Ben één nachtje blijven slapen en heb geweldig 'weekend' gehad Echt leuk met vriendin, vele complimenten van mensen, die ik zo'n 15 jaar niet gezien had, dat ik niets veranderd ben en niets ouder geworden...

(ik loop nu zo'n 2,5 cm boven de grond, uiteraard )

EN morgen waarschijnlijk weer weg... , dit keer met Elvis.

Leuk, een nieuw topic. En dat jullie dat oude nou nét niet volkletsten, Jasmine en Dee.. teleurstellend Maar mooi plaatje van Thee!

Nu naar bed, want wel gezellig, maar uiteraard (te) weinig slaap.

Toedels!
Later is nu
Hihi, tja, kom je even een avondje niet, (en vandaag zat ik op Texel!), kletsen ze ineens 3 pagina's achter elkaar! Geen wonder dat ie ineens vol zat!

Zo, even nog wat stomme klusjes (stofzuigen, was opvouwen) en dan languit op de bank! Ik heb van mijn moeder een DIKKE stapel boeken meegekregen (De Millennium Trilogie van Stieg Larsson), en daar wil ik snel aan beginnen

(tja, kan er niks aan doen, leeshonger is erfelijk! Mijn moeder en ik kopen ten eerste veel boeken, en ruilen ze dan onderling ook vaak, zodat we nooit zonder nieuw leesvoer zitten. Gelukkig houden we allebei van Scandinavische thriller- en misdaadschrijvers).
Leuk Dream, zo'n gezellig 'weekend'! En wat een geweldig onderschrift! (of had ik dat al gezegd?).
Heee Carlien! Heerlijk dat je op Texel was vandaag! Net als Dreamer de zalige frisse eilandlucht opsnuiven.

Dreamer, Elvis is weer opgeknapt?

Heerlijk dat ze vinden dat je niets veranderd bent! Mooi zulke complimenten.

Gaan jullie morgen nog kijken wat de koninklijke familie aanheeft of kijken jullie de hele reportage of juist helemaal niet?

Vandaag met de dierenarts gebeld, hij verwacht dat het niet meer goed komt met het oor, oog en lip van Bo. Hij wil Bo graag over een maand weer zien. Ondertussen moeten we doorgaan met de vitamine B.

Positief is wel dat Bo zich inmiddels weer kan omrollen in het gras (of had ik dat al gezegd?) en dat hij wel een blije hond is.
Ik denk leuk, een nieuw kletsgroepje!

Schrijven jullie al 100 jaar samen......

Ik zit niet echt op te letten blijkbaar.
quote:eleonora schreef op 29 april 2009 @ 23:09:

Ik denk leuk, een nieuw kletsgroepje!

Schrijven jullie al 100 jaar samen......

Ik zit niet echt op te letten blijkbaar.

Nou Leo, daar zijn we niet minder leuk om toch !!! Tssskkkk

Btw, geen 100 jaar,pas een jaar of 7 à 8 hoor !
Hee een verse! Mooi plaatje Thee.

Collega van andere afdeling heeft me zo gek gekregen om elke dag met haar naar het werk te fietsen (zo'n 25 min fietsen met 3 beste bulten erin Nou ja fietsen schijnt goed voor me te zijn ) Ik ben dus zomaar ineens gezond bezig... Perfecte dag vandaag om te fietsen, droog, niet te warm. Op het werk was het meligheid ten top die laatste dag voor 6 vrije dagen.

Sterkte met Bo Jas, dat nieuws is nooit leuk. Maar wel een goed teken dat hij zich beter lijkt te voelen toch?
Ik vond het ook wel een leuk plaatje, maar wie weet wissel ik 'm wel per 100 berichten of zo.

Jas, wat vervelend..... heb geen huisdieren (alleen ooit goudvissen en marmotjes gehad: = minder binding). Hoop dat het nog een tijdje goedgaat.

Caylinn, wat een megaprestatie (duh, ik vind elke sportactiviteit al dapper!!!)..

Wil eigenlijk slapen maar heb Stout & Nieuw 2008 opstaan en wil dat eigenlijk ook wel zien (ja dvd rec instellen is ook een optie).

Ben aan de andere kant ook nog niet in slaapmodus (door denken/'piekeren' en zo).

Wil morgen ff naar vrijmarkt en kermis lopen en wellicht broodje op terrasje (ahhhh nu mn favo nr.... ja ok het is Geer, maar ik vind dit superrrrr!)

Verder geen plannen, hooguit hier in huis wat verder (puin)ruimen.

Zie deze week mijn PTL (half gejat van IvyRosa, hare was PTG, part time geliefde) en mijn part time lover niet. Nee, hier nog niet echt over verteld. Is nogal gecompliceerde situatie die ik niet zocht/wilde maar tegenkwam.... pffff

Ff posten
Oh ja, zal ik 'm dan nu maar PTL noemen

Verder eigenlijk geen nieuws. Iemand nog iets van Purple of Tweeling gehooord??

Verder gaat mn eetlust nog niet geweldig, maar heb weer wat gegeten rond 23 u (laatste was gister 14.30 u) en nu dus 4 beschuitjes met aarbei op! Had 3 doosjes voor 5 euro, dus kan ff vooruit!

Verder ben ik de andere berichten ff kwijt. Iedereen iig fijne Koninginnedag gewenst!!!
Thee, ik vind alles wat naar sport ruikt ook vooral niks voor mij, maar samen fietsen is dan wel gezelliger dan alleen in de bus

Wel goed voor jezelf zorgen meis!
quote:thee schreef op 29 april 2009 @ 23:34:

[...]

Nou Leo, daar zijn we niet minder leuk om toch !!! Tssskkkk

Btw, geen 100 jaar,pas een jaar of 7 à 8 hoor !Jij bent er bij Thee, dan kan het alleen maar een leuk groepje zijn, dat het me alleen nog nooit zo was opgevallen, vind ik gewoon suf van mezelf
Maar als je een 'nieuw' kletsgroepje zocht, Eleonora, dan kom je deze toch gewoon verblijden? Plek zat Als je geen nieuw kletgroepje zocht, ben je nog steeds welkom

Ik heb uiteraard weinig nieuws sinds gisteren

Goed Cay, dat je dat stuk fietst. Lijkt me inderdaad gezellig, met collega fietsen. Hoewel, ik moet 's morgens over zo'n druk fietspad (drukste van Europa, heb ik me laten vertellen) dat je eigenlijk alleen naast elkaar kunt blijven fietsen als je heeeel langzaam fietst. Maar dan moet je alsnog steeds weer ruimte maken, voor mensen die je voorbij willen. Want behalve druk is het fietspad ook nog redelijk smal. Tijdens ochtendspits (vanaf half 8) dus niet de ideale plek om gezellig samen te fietsen, helaas.

Als de hond zo blijft, Jasmine, dan is het op zich goed? Of niet? Hij kan dus alweer wat meer, dat is mooi.

Zo

ga eens ontbijten.. Die aardbeitjes van Thee klinken goed, maar heb ik helaas niet in huis. Toast met hagelslag gaat het dus worden
Later is nu
Wat lief Dreamer!
Hmmmm aardbeien lekker!! Heb ook geen aardbeien maar wel gezien dat er knoppen in de aardbeienplant zitten. Dus er is hoop voor de toekomst op een beschuitje met aardbeien. Ff wachten nog.

Maar hee Thee, wel goed om jezelf denken hoor!

Ben trouwens benieuwd naar je PTL.

Leo, ben het helemaal met Dreamer eens, plek zat hier. Je bent welkom om te blijven of om langs te komen waaien.

Caylinn, wat stoer om te gaan fietsen!

Over de hond, we zijn ontzettend blij dat hij weer meer dingen kan. We zijn de medicijnen aan het afbouwen en het is best spannend hoe het zal gaan. Die hangende lip is denk ik nog het lastigst omdat daar al het voedsel zo weer naar buiten verdwijnt. Hij voelt dat, gaat schudden en het vliegt dan heel de kamer door.

Op de meest gekke plekken ontdek ik ineens aan de muur of op een wissellijst stukken voer vermengd met kwijl. (jullie zijn hopelijk nu niet aan het eten tijdens het lezen. )

Het is voor hemzelf ook lastig. En dat hij geen controle meer heeft over zijn ene oog om dat dicht te doen betekent ook dat hij die niet dicht kan doen bij felle zon of ander fel licht, of om te knipperen dus moeten we er op letten dat het oog niet uitdroogt.

Ik moet alleen zelf niet te veel op internet neuzen, las een aantal verhalen van mensen waarvan de hond hetzelfde had en die honden zijn na een paar weken toch allemaal doodgegaan en ik wil nog dat Bo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bij ons blijft. Hij is zo'n lieverd en droppie. Dus nu inderdaad maar vast houden aan het positieve gevoel dat hij nu meer kan en nog steeds wat vooruit gaat.
Dreamer, ik vind je onderschrift echt hi-la-risch!!!

Ach jee Jas, volgens mij is dat voor Bo zelf idd ook erg frustrerend!! Misschien idd wijs om niet te veel te lezen op internet maar ook een logische (re)actie. Dat is soms het voordeel en soms een nadeel van deze multimediatijd.

Sterkte ermee.

Dan nog Caylinn vind ik het stoer om te fietsen, ook al is samen wel gezellig.

Freak, topsporter van dit topic geloof ik, gaat zelfs regelmatig op de fiets naar de sportschool, 25 min flink doorfietsen en dat voor en na het sporten. Ghe ghe, schiet mij maar lek !

Ik vind dat de 'Keunigin' er goed uitziet! Nog ff kijken, met beschuiten aardbei (3 pond, dus ff flink aardbeitjes eten) en dan zo ff naar de vrijmarkt (duurt tot 13 u) en misschien ff terrasje daar in de buurt. Ga met de bus naar centrum, dus indien terrasje, dan wijntje!

Leo, welkom. Gewoon wanneer je zin/tijd hebt. Het is hier nog steeds een heerlijk topic zonder 'meldplicht per dag' of zo !

Nou, ff nog een nieuw beschuitje en tot later.

Jas, ik informeer je nog wel x over PTL ! Het is nog ff erg wennen en erg vreemd!
*Sorry dat ik even inbreek*

Thee als het goed is en je mailtje klopt dan moet ik vandaag voor 3 uur goed nieuws krijgen. Zal mij benieuwen wat ik te horen krijg.

*breekt weer uit*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven