A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Is geen inbreken MV, voel je gewoon welkom!

En grin, ik had niks bijzonders om 15.08 gister..... (zat wel op een 'teken van leven' van iemand te wachten, maar helaas.....).

Nu ff snel naar de vrijmarkt! Ciao landgenoten!
Nah, wat leuk!

Meer kletsgroepjes waar zomaar mee geklept kan worden. Ik dacht dat de BEO de enige was maar nee, wat goed zeg....

Ik ben natuurlijk een enorme klep maar ik wil gaan en staan als waar ik wil he, dat levert nogal eens problemen op bij kletsgroepjes. Daar moet je je inderdaad melden zowat. Kan ik slecht tegen persoonlijk.

Even een paar pagina's teruglezen later, dan kan ik een beetje meepraten.

Eerst krijg ik vandaag Korenwolf op bezoek, die ontvlucht de stad en kiest voor de rust en schoonheid van het Drenthse landschap (waar ik sinds kort woon dus). Het zal dus wel pas vanavond worden voor ik mee kan tetteren

Fijne koninginnedag!
quote:thee schreef op 30 april 2009 @ 11:08:

Is geen inbreken MV, voel je gewoon welkom!

En grin, ik had niks bijzonders om 15.08 gister..... (zat wel op een 'teken van leven' van iemand te wachten, maar helaas.....).

Nu ff snel naar de vrijmarkt! Ciao landgenoten!Helaas geen goed nieuws voor 15.06 Thee. Niet voor mij persoonlijk maar wat een vreselijk "ongeluk/aanslag" in Apeldoorn. Hadden de mensen die het niet meer kunnen navertellen een beschermend engeltje gehad. Ik geloof daar zo in. Zo triest dat dit toch heeft kunnen gebeuren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Afschuwelijk vandaag. Jemig wat een schrik zeg.

Ja Thee, wat zag Bea er eerst goed uit en wat was ik ontroerd later toen ik haar zag toen ze haar meeleven en steun uitsprak.

Leo, hier kun je altijd zomaar binnen komen vallen, doen er meer die alleen af en toe iets posten of dan weer een tijdje wel dan weer wat minder en dat levert geen problemen op hier.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Oh en MV, welkom! Hartstikke leuk!
He Jasmine, leuk je weer te zien. Zag laatst je emailadres toen ik iets moest versturen en toen dacht ik al, oh die heb ik een tijdje niet gesproken, binnenkort eens mailen hoe het met haar is.

Heb nog niet veel hier gelezen maar las dat we een naamgenoot hebben qua dieren, alleen dat het niet zo lekker ermee gaat.

Vreselijk, weet hoe dat voelt, ik moet nog even beter terug lezen maar hoop dat het wel goed komt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dan had je dezelfde gedachte als ik; vroeg me ook al af hoe het met je zou zijn en dat het alweer een tijdje geleden is dat we elkaar 'gesproken' hebben.

Vertel, hoe is het met jou?

Dank je wel voor je knuffel voor Bo, ik hoop ook zo dat het goed komt met hem.
Moe en vierkante ogen van het tv kijken. Maar zo moe, dat ik soort van te moe ben om te gaan slapen. Heeft iemand dat wel eens? En gewoon dronken willen worden en dan morgen wakker worden en ontdekken dat vandaag 'slechts' een nare droom was en geen werkelijkheid.....
Ja, iik heb wel eens dat ik moe moe moe naar bed ga en dan vervolgens met grote ogen plafond kan liggen staren.. Erg vervelend.

En wensen dat de Koninginnedag was verlopen zoals gepland, dat zouden we allemaal wel willen

Ik had mezelf voor de tv geplempt om nou eens heel Qday digitaal mee te kunnen maken, komt er zo'n eikel langs. Ongelooflijk. Hoe verzin je zoiets?

met Elvis in hotel was vervolgens wel gezellig, maar hij heeft veel pijn aan schouder en hiel, dus we konden niet zoveel doen. Wel lekker in sauna geweest en op terras in de zon zitten lezen enzo. Maar niet gewandeld, hoewel we toch op het bos uitkeken. Wel jammer, maar ook niet leuk om Elvis dan alleen te laten zitten, vond ik. Het was ook op zo'n half uur rijden afstand, dus ik ga nog wel eens met de kinderen

Fijn weekend verder voor iedereen!
Later is nu
Dreamer, wat balen dat Elvis zo'n pijn had dat jullie niet samen het bos in konden, gelukkig zijn jullie wel lekker ontspannen in de sauna geweest enzo.

Carlien, tot zo?
Yep Jas, tot zo! (ik had al weg moeten zijn, maar Manlief staat onder de douche :-D)
Carlien en Jas (en Lieffen?): veel plezier. Las net al in mailtje dat jullie elkaar zien vandaag.

Dreamer, ammer van de pijn van Elvis idd, maar toch fijn dat jullie ff hebben genoten van DEQT!

Nieuwkomers/binnenwaaiers/whatever: feel free !

Ik ga maar eens mezelf ff een flink schop geven en aan de slag, zowel huishoudelijk als qua (heeeel erg veel) andere/aanverwante zaken.

Itt tot plannen/verwachtingen afgelopen 1,5 week minder gedaan, terwijl het nodig was en ik de tijd had.

Moet ook nog best wat (ingewikkeld en confronterend) coach-huiswerk doen.

Hoop dat het straks nog iets zonniger wordt, zowel hier als bij jullie allemaal. Fijne zondag.

Btw, Jas of Dreamer of Carlien (jullie allemaal Hyves toch??); nog iets van Purple gehoord?? Ik al niet meer vanaf 24-01 jl. Hoop dat het goed met haar gaat.
quote:Carlien schreef op 03 mei 2009 @ 13:08:

Yep Jas, tot zo! (ik had al weg moeten zijn, maar Manlief staat onder de douche :-D)

Oh doe maar rustig aan, we zien jullie vanzelf wel verschijnen.

Thee, heb 20 april nog iets van Purple gehoord en toen was het redelijk goed met haar.

Maar misschien kun je haar even mailen, vind ze vast leuk!
Kom dan, lekker, lekker.

Oh dit las ik vandaag, echt erg:

Agressie tegen zwarte Suzuki

WASSENAAR - Eigenaren van een oude zwarte Suzuki Swift durven zich amper meer op straat te begeven na het drama in Apeldoorn. De auto lijkt het mikpunt van agressie te zijn geworden.

De vriendin van Niels Franken uit Wassenaar is de eigenares van een zwarte Swift. Niet een exemplaar uit 1993, zoals de auto waarmee Karst T. dood en verderf zaaide, maar eentje uit 1992. „Voor de rest lijkt hij helaas sprekend”, vertelt de 25-jarige Franken. „In de nacht van donderdag op vrijdag werden in Wateringen van deze auto in de straat de spiegels vernield. Eerst dacht ze dat het toeval was.”

Middelvinger

Daarna werd ze bij het tankstation aangesproken door een man. „Hij kwam dreigend op haar af en zei: dat is dezelfde auto, hè. Dat je daarin durft te rijden.” Ook steken de laatste dagen continu mensen hun middelvinger naar haar op. „En dat is niet vanwege haar rijstijl. Die auto roept agressie op.” Franken snapt er niets van. „Ze rijdt toevallig in dezelfde auto als de dader uit Apeldoorn. Maakt dat haar fout of moet daarom de auto in de ban? Hoe kortzichtig zijn deze mensen?”

De Suzuki Swift Club bevestigt dat het lijkt of de wagentjes in het verdomhoekje zitten. „We hopen dat het snel overwaait”, aldus bestuurslid Ernst Schilperoord.

Ha, ja, zoiets hoorde ik vandaag ook op de radio en toen zag ik een zwarte suzuki op de parkeerplaats staan. Onvoorstelbaar dat mensen zo reageren.

Leuk dat jullie gemeet hebben!

(neem ik aan )

ik ga spelletje doen

toedels
Later is nu
Ha meiden,

Daar kom ik dan, aanwaaien.

Hebben jullie gemeet? Wie waren dat? Was het leuk?

Ik heb van de week ook gemeet en vandaag ook nog weer met een forummer. Wel twee verschillende. Vandaag heb ik Sarah Scott + man en kids ontmoet, zij krijgen over een week of 6,7 twee jonge poesjes van mij. Heel leuk om te weten waar die twee katertjes terecht gaan komen van te voren.

Op Koninginnedag had ik ook een forummer op bezoek, Korenwolf, dat vond ik helemaal geweldig want ik ben al jaren 'fan' zeg maar

Morgen weer werken allemaal?

Hier is het nog vakantie maar ik moet een berg was vouwen waar menigeen u tegen zou zeggen. Ik heb het vast op tafel gestort, dan kan ik er in ieder geval niet omheen morgenochtend.
Ha Leo, leuk dat je aan komt waaien! Grappig dat je vandaag ook gemeet hebt!

Carlien en ik hebben gemeet, met de mannen erbij, was al bijna een jaar geleden dat we elkaar voor 't laatst gezien hadden. Het was supergezellig. Ik vind het zo ontzettend leuk dat je via het forum zulke leuke mensen kunt leren kennen.
Leuk dat het leuke meetings waren Jas en Leo!!!

En nee, niet werken hier morgen, tenminste niet buitenshuis, voorlopig (wellicht maanden) nog niet, helaas.

Jas, haast je vooral niet, maar, grin, ondertussen wel benieuwd naar je reacties op mijn mailtje(s)....

Verder weinig nieuws hier. Blijf weinig eten :( en zag dat ik deze week bijna 2 kg ben kwijt geraakt. Moet niet zo doorgaan. Maar ok, vanaf vrijdagavond tot vanavond toch weer wat binnengekregen. Gister 2 witte puntjes met (samen) 1 gebakken ei en wat bacon. Vandaag 1 wit puntje met hetzelfde en een half noodlesoepje. Oké en rose !

Zit eigenlijk ff te wachten op een smsje/msn-berichtje, maar denk dat ik zo maar ga slapen. Eerst nog ff forumscrollen en dan ff nachtrust tot de klussers rond 7.10 u weer beginnen. Ben ze zat! Wil m'n huis terug (na bijna half jaar) !!!
Thee, je mailtjes ga ik hopelijk morgen of overmorgen beantwoorden!

Ik maak me ongerust over dat je zo weinig eet. Het is echt veel te weinig maar dat gaf je zelf ook al aan. Ik hoop zo dat iemand waarmee je gesprekken hebt je hierbij ook kan helpen of dat het jezelf lukt om jezelf een ritme aan te wennen om op vaste tijden wat brood, fruit en warm eten te eten.

Je hebt vast nog wel iets in de vriezer dat je kunt opwarmen, als ik me goed herinner heb je allerlei lekkere dingen gemaakt en ingevroren. Of dat iemand iets lekkers voor je kan maken/ samen eten met iemand.

Je krijgt een hele dikke knuffel van me!
quote:jasmine schreef op 04 mei 2009 @ 00:14:

Thee, je mailtjes ga ik hopelijk morgen of overmorgen beantwoorden!

Ik maak me ongerust over dat je zo weinig eet. Het is echt veel te weinig maar dat gaf je zelf ook al aan. Ik hoop zo dat iemand waarmee je gesprekken hebt je hierbij ook kan helpen of dat het jezelf lukt om jezelf een ritme aan te wennen om op vaste tijden wat brood, fruit en warm eten te eten.

Je hebt vast nog wel iets in de vriezer dat je kunt opwarmen, als ik me goed herinner heb je allerlei lekkere dingen gemaakt en ingevroren. Of dat iemand iets lekkers voor je kan maken/ samen eten met iemand.

Je krijgt een hele dikke knuffel van me!

Jas, ik heb 2 vriezers vol met heel veel verschillende soorten gerechten. Ik krijg het momenteel/tegenwoordig/al lang gewoon niet weg. Een soort slik'reflectie' waardoor ik zo lang kauw tot het een bal in mn mond vormt en ik het uitspuug.

Ik heb ook nog nooit zoveel weggegooid als het afgelopen halfjaar (echt zonde!). Maar dan denk ik ergens zin in te hebben als ik in de supermarkt ben, bijv. broodje rosbief, koop ik lekkere broodjes en schaaltje rosbief en eenmaal thuis moet ik er niet aan denken/lukt het me domweg niet... :(

Als ik bij 'elders' ben, gaat het soms een dag beter, soms ook niet. Zacht zoals pasta/chili/Vifit/vla gaat redelijk en patat, dat krijg ik weer wel weg, met bijv. saté. Niet te veel maar wel iets/voldoende.

De situatie rondom de 'werksituatie' wordt echter langzaam stabieler (niet minder vervelend) en ik hoop dat hiermee ook mijn rust/eetlust wat toeneemt/terugkomt, want ik kon echt goed eten. Erg goed!

Ik slik wel vitaminne/voedingssupplementen, fruit gaat vaak ook wel ok. Er zit echter ook geen/niet veel verschil in energie op wel/niet eetdagen. Soms eet ik 2 a 3 x per dag iets, soms 30 tot 40 uur niet. Zolang ik nog niet van mn graatje ga, moet ik het maar ff accepteren ipv er tegen te vechten. Het zit een beetje in mn genen denk ik.

Maar je bezorgdheid is wel lief
thee wijzigde dit bericht op 04-05-2009 08:11
Reden: correctie
% gewijzigd
Jemig Thee, wat rot om te lezen!

Je bent er vanzelfsprekend al mee naar een dokter geweest maar wat wordt daar dan van gezegd? Kwam het zomaar ineens?

Jas, ja, je leert leuke mensen kennen. Ik voel me ook rijk met een aantal lieverds. Er zijn er ook die helemaal niet leuk zijn trouwen, ook als ze wel leuk leken eerst. Jammer genoeg is ook dat een onderdeel van het forum leven
Jeetje Thee, wat vervelend is dat! Je kon altijd zo lekker schrijven over je koken en wat je allemaal ging eten. Dan is dit wel een heel andere kant

Leo, op dit topic alleen maar leuke mensen, weet je dat vast

Ik heb ze bijna allemaal gezien. Alleen Thee eigenlijk nog niet.

Mag ik je hier trouwens vragen hoe het met je pijn gaat? Ik heb het eerste deel van het pijntopic doorgelezen, schrijf daar nou mee, maar jij bent er niet meer. Ben gestopt met lezen waar jij regelmatig naar een sport/fysio ging en met veel pijn terugkwam. Is dat nu beter? Is er in elk geval verbetering?

Daar was ik nieuwsgierig naar

Uit een soort van dubbele belangstelling, trouwens. Ten eerste hoop ik voor jou dat het beter geworden is! Zoals je toen schreef dat je van het kinderen naar school brengen enzo al pijn had. Maar zelf heb ik inmiddels ook diagnose fibro en uit dat oogpunt was ik ook nieuwsgierig.

Voor hier wordt vandaag veel voorspeld. Ik hoop in de rest van NL ook?
Later is nu
Hai Dream, ik geloof je meteen, wat betreft die aardige mensen hier

Met mij is het goed maar ik was niet van de sport fysio hoor. Dat was iemand anders. Eh.....Roque?

Het is nog hetzelfde hier maar ik loop veel meer, omdat het huis erg groot is, dat scheelt wel, je krijgt er een betere conditie van en wat dat betreft gaat het dus beter. Daarbij doe ik de huishouding hier ook zelf en ik cardio-sop er dus op los en ik heb daar baat bij merk ik.

Hoe is het met jou?
Thee! Ik val om van verbazing van je niet-eten!

Ga eten! Het wordt er toch niet beter van als je niet eet.

Wanneer komen de perikelen deze kant op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven