Wat vinden we van bea's outfit?

30-04-2009 10:47 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
En van de andere dames natuurlijk

Altijd weer leuk om te kijken wat ze aanhebben.

Ik vind dat Bea en Margriet er weer gewoon netjes uitzien, dat roze van Bea is wel erg leuk.

En de veer die Max in heur haar heeft is helemaal leuk.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Aimee

Marylene heeft een supertuttige jurk aan en dan zo'n vreselijke lange leren jas erover aan. Ik vind het geen gezicht. Vind haar er sowieso steeds minder leuk uitzien.
Cum non tum age
Ik vind de veer in Maxima's haar afschuwelijk, dat zwart staat ook niet mooi bij haar gezicht. Haar kleding vind ik wél heel mooi (looooooooove the shoes...) en ze heeft een mooie staart in heur haar.

Laurentien's jas vind ik ook niet mooi, terwijl ik haar altijd enorm apart en leuk gekleed vind (ik herinner me een groene suede jurk met bijpassende kniehoge laarzen, WAUW!).

Marylene's zwarte leren jas vind ik wel stoer. Maar het allerstoerste vind ik haar man, ik vind Maurits echt een stuk. Hebbie zijn pak gezien? Wauw.
.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 30 april 2009 @ 10:55:

Mabel heeft wel een leuke jas aan. Maar ik kan haar gewoon niet niet zien op de een of andere manier.

Dat komt door die kop

Voor de rest vind ik haar er altijd erg mooi uitzien.
Aha, die rijdt vast niet op een
het is hier binnen beter dan buiten
quote:ils79 schreef op 30 april 2009 @ 11:04:

haha die hakken idd...

maar bea is nu 71 jaar oud en ze ziet er nog zoooo goed uit. kijk naar die nek en dat gezicht. oogt als een 50-jarige vrouw.

Zo wil ik er ook uit zien... wie weet haar geheim?

facelift?Pakje peuken per dag.
Ik kijk net 10 minuten, maar wat is het saaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii.
quote:bettypage schreef op 30 april 2009 @ 11:12:

Zit er een Anita in de koninklijke familie???Ja die met dat vreselijke blauwe Anita-jurkje. Ze is op de cita gekomen denk ik.
wat is er gebeurd! een ongeluk? Iemand is met een auto door de dranghekken gereden?
Wat is er gebeurd? Ik zie ineens een auto die gecrasht is tegen een monument.
Cum non tum age
Oeh... dat ziet er niet goed uit...
och jesus
Ik hoor nu op Radio 1. Er is een auto ingereden in de menigte. Met iets van 10 zwaar gewwonden. De vraag is of dit een ongeluk is of opzet... Dat laatste zou natuurlijk echt verschrikkelijk zijn.
Jeeeeeeeeee

Die auto kwam al zwaar beschadigd aanrijden, voordat ie het hek raakte :S:S
Mijn God, ze waren gewoon iemand aan het reanimeren en de auto was al beschadigd voordat 'ie tegen het monument reed... Wat een drama dit!
Tis een man iig
Een man is aangehouden, het zál toch niet waar zijn dat iemand met zijn zatte hoofd op de mensenmenigte ingereden is...???
Traumahelicopter is onderweg
Pffff.
extra journaal op 2
Een man uit die rijdende auto gevallen en die zijn ze aan het reanimeren, djeeeez....
Dacht even dat het fake (in scene gezet) was, maar gaat er toch wel heel echt en ernstig uitzien ....
Drie mensen die gereanimeerd moeten worden en 11 andere gewonden, dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk... Overigens is ook de lifeliner (traumahelikopter) uit Amsterdam onderweg...
quote:mynick schreef op 30 april 2009 @ 12:03:

Dacht even dat het fake (in scene gezet) was, maar gaat er toch wel heel echt en ernstig uitzien ....Vond het er direct wel vrij ernstig uitzien, je zag gewoon dat er mensen gereanimeerd werden!
quote:justme80 schreef op 30 april 2009 @ 12:07:

[...]

Vond het er direct wel vrij ernstig uitzien, je zag gewoon dat er mensen gereanimeerd werden!

Klopt, ik dacht meteen dit is serieus mis.

Moet opzet zijn. Je komt daar gewoon niet doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven