Marylene heeft een supertuttige jurk aan en dan zo'n vreselijke lange leren jas erover aan. Ik vind het geen gezicht. Vind haar er sowieso steeds minder leuk uitzien.
Ik vind de veer in Maxima's haar afschuwelijk, dat zwart staat ook niet mooi bij haar gezicht. Haar kleding vind ik wél heel mooi (looooooooove the shoes...) en ze heeft een mooie staart in heur haar.
Laurentien's jas vind ik ook niet mooi, terwijl ik haar altijd enorm apart en leuk gekleed vind (ik herinner me een groene suede jurk met bijpassende kniehoge laarzen, WAUW!).
Marylene's zwarte leren jas vind ik wel stoer. Maar het allerstoerste vind ik haar man, ik vind Maurits echt een stuk. Hebbie zijn pak gezien? Wauw.
.
Anoniem_54027
donderdag 30 april 2009 om 11:23
quote:HoiPippiLangkous schreef op 30 april 2009 @ 10:55:
Mabel heeft wel een leuke jas aan. Maar ik kan haar gewoon niet niet zien op de een of andere manier.
Dat komt door die kop
Voor de rest vind ik haar er altijd erg mooi uitzien.
Ik hoor nu op Radio 1. Er is een auto ingereden in de menigte. Met iets van 10 zwaar gewwonden. De vraag is of dit een ongeluk is of opzet... Dat laatste zou natuurlijk echt verschrikkelijk zijn.
Drie mensen die gereanimeerd moeten worden en 11 andere gewonden, dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk... Overigens is ook de lifeliner (traumahelikopter) uit Amsterdam onderweg...
Dacht even dat het fake (in scene gezet) was, maar gaat er toch wel heel echt en ernstig uitzien ....Vond het er direct wel vrij ernstig uitzien, je zag gewoon dat er mensen gereanimeerd werden!