Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
Ff snel een wijntje gedronken met een vriendin en nu thuis. Ook alleen maar omdat de kinderen thuis zijn trouwens, maar oke, ook gezellig
Aah lekker wijn...

Ik ben nog aan het koken dus ik moet nog eten,dan opruimen en afwassen en dan mag de fles eindelijk open..
dank je super!

en min ik ben helemaaaaaaaal geen deugniet ...
Wat voor stouTs heb jij gedaan Cour dat je naar het bannelingenbos verbannen was?

Zo ik ben bijna klaar met mijn huishoudelijke taken en dan mag ik een wijntje van Herman.
jeezus Suup, hoe lang doe jij over je huishoudelijke taken? van 8 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds ofzo?!

ik ben vandaag langs het postkantoor geweest trouwens
Nou ik neem tussendoor even pauze

Maar nu ben ik klaar dus nu mag ik wijn...
Suup gaat naar bedje toe,ik moet morgen vroeg op want dochter wil spullen verkopen op de rommelmarkt

Slaap lekker allemaal en alvast een fijne Koninginnedag.
Morguh...

Dochter zit op de rommelmarkt en ik ga zo ook maar even met zoon kijken..

fijne dag vandaag allemaal enne PROOST.!!!
Goodmeurning en

LEVE DE KONING IN BEATRIX

Ik heb dr niks mee, dus vandaag ga ik net doen alsof ik naar bands ga luisteren in Maastricht en alsof t geen koninginnedag is...Wordt nog een hele uitdaging hahaa
quote:superstar_2 schreef op 29 april 2009 @ 16:46:

Leuk Lein..

Waarom zou je geen Koninginnedag vieren?

Omdat ik het zware geldklopperij vind met een flink vleugje kneuterigheid ;)

En aangezien ik maandag met collega's een dagje iets leuks ga doen en dinsdag bevrijdingsfestival, wilde ik mijn portemonnee sparen...Maar toen bood een vriend aan iets leuks te gaan doen vandaag en als ik geen geld had, moest ik maar lief zijn en dan kwam t allemaal goed haha. Dus....nu ga ik TOCH koninginnedag vieren
Leve de koningin

Nog een uurtje werken of zo, en dan ga ik er eens een paar op Hare Majesteit drinken
Breuh....

Fred kreeg alsnog zijn zin dus

Ik vind koninginnedag veeeeeeels te druk en bovendien kan Mini daar erg slecht tegen. Ze vindt het wel leuk, maar wordt een beetje overactief en voor je het weet is ze helemaal door het dolle heen. Wij blijven mooi hier, in de achtertuin schijnt ook de zon
Lang leve Fred

En hier in t dorp gaat iedereen naar de grote stad, dus dan s het hier nog best te doen. Ik houd ook niet van di megadrukte, want dan moet ik veel te lang op mijn bier wachten
Ook dat dus Prut

En bovendien ben ik niet al te lang, wat dus betekent dat ik de hele avond met mijn neus in andermans oksels sta...niet lekkah!
Das heul bah ja

Ik ben gelukkig bijna 1.80 en loop graag op hakken van minimaal 10 cm. haha, bedenk me nu, dat juist daardoor de kleinere medemens altijd met zijn/haar neus in mijn oksel staat.

Ik zal zo even een extra wolk deo opspuiten Ik ben zo lief!
Ik en mijn soortgenoten zijn je daar eeuwig dankbaar voor

Daarom ga ik dus ook niet graag naar een druk concert, krijg het veeeeeels te benauwd tussen al die lange types. En met mijn claustrofobie is dat geen straks plan!
Fijne koninginnedag allemaal hiero!
Oh ja, bij jou natuurlijk niet he EnGie? Mis je het eigenlijk een beetje?
ach ik heb het nu al zo lang niet gevierd, t zou wel leuk zijn om het nog eens te vieren, maar komt vast ooit nog wel een keer
Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niks mee. Met het koninklijk huis uberhaupt niet trouwens.

Maar ik geloof dat ze na dat ongeluk vlak voor hun neus zelf ook niet zo'n zin meer zullen hebben om te gaan zitten vieren....
Jeetje wat een fijne dag zeg...schrikken daar in Apeldoorn. Heb ook helemaal niks met koninginnedag...hele dag zitten verfikken op t terras, maar dit is toch niet echt uh....man dit is gewoon niet normaal!
Nee, het is zekers niet normaal allemaal.... Heb nu ff een break genomen van al dat live nieuws erover. Blijf vanavond lekker thuis, wijntje, Ab Fab box, Marokkaanse hapjes....komt helemaal goed. Fred kreeg gister zijn zin, vandaag is Minny aan de beurt.
Ik blijf vanavond ook lekker thuis. Inderdaad wijntje, hapje en een leuk tv programma ofzo. Na RTL boulevard schakel ik ook even af.

Zit even omhoog met waar ik je gisteren over mailde Min. Stoere beslissing, maar voel me toch wel verdrietig nu eigenlijk...Komt vast goed.
Ja kan me voorstellen Lein, ik was ook een beetje down erdoor. Maar echt, wat een opluchting is het daarna, ik merkte toen pas hoeveel energie het uit me zoog allemaal....

Komt vast en zekers helemaal goed
T kost inderdaad veel energie ja. Dus dat is the upside...die energie kan ik ergens anders kwijt nu.

Ook een knuf voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven