BeachVibes, iemand ervaring?

10-04-2009 06:12 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb interesse in de reis BeachVibes (van de organisatie VillaVibes). Bedoeld voor singles met een HBO of WO opleiding.

Iemand wel eens mee geweest en wat waren je ervaringen?
Ja, heb idd inmiddels bevestiging en betaald! Duurde wel even paar dagen, dus begon me idd al af tge vragen of ik nog wel mee zou kunnen... Zou wel domper zijn gweest, te laat door al mijn getwijfel, haha!

Kreeg daarna overigens een nieuwsbrief van villavibes (had ik me ook maar gelijk voor aangemeld) en daar stond in dat er tot nu toe 35 vrouwen en 17 mannen meegaan... Dus iig al redelijk grote club mensen, vind ik wel gezellig!

Maar jij toch zeker ook wel bevestiging gehad??? Jij was nl eerder dan ik met boeken!
Ja hoor, heb bevestiging en inmiddels alles al betaald! Ik zie je 29 mei dan, leuk! Ik heb er al heel veel zin in!
Wat leuk! Ik hoop op een geweldige vakantie voor jullie. Veel plezier!
Fortis et liber
Hoi,

toevallig ben ik de eigenaar van VillaVibes/BeachVibes. Leuk om alle reacties te lezen. En grappig om te zien hoe jullie er tegenaan kijken.

Leuk om te zien dat bovenstaande dames Karen en Lyn geboekt hebben. En ik zou willen dat die rekensom van Anais klopt, ze mag morgen bij ons beginnen als inkoopster als ze deze sommen voor elkaar krijgt. Voor onze 3 crew-mensen die mee gaan om veel leuke dingen voor de groep te organiseren, betalen we gewoon vlieg- en hotelkosten. Wij kopen gewoon in bij de touroperator waar de individuele consument ook inkoopt. Grootste kostenpost is het aantal plekken dat we ruim vooraf al moeten inkopen. Als we 'groot' inkopen en het lukt dan draaien we goed, maar soms gaat het niet helemaal goed en dan kan dat flink in de papieren lopen. Het risico is de grootste kostenpost (en ja, marketing en dergelijke ook, maar in verhouding veeeel minder dan die risicopost). Mensen die individueel boeken worden daarom buitende deur gehouden. Zou anders oneerlijk zijn tegenover de groep.

Hopelijk wordt een kijkje 'van de andere kant' gewaardeerd. Ik persoonlijk hou van mensen in het leven die gaan voor kansen. Je kunt de bedreigingen zien en vaak gelijk krijgen. Je kunt er ook voor gaan en l-e-v-e-n.

Karen en Lyn: gaat leuk worden!

Groet, Harold
Bedankt voor je reactie Harold. Ik heb er zin in! Nog 3 weekjes, het schiet op.
Zijn er mensen recent meegeweest met beach vibes ibiza?
Ik zou wel willen weten hoe Karen en Lyn het gehad hebben.
Ik ben geweest, maar nooit meer!

Eten was bagger. Bij navraag bleek dat met geld te maken te hebben.

Hoewel ik betaald had voor vier sterren hotel.

Klagen had geen enkele zin. Best een paar leuke mensen ontmoet maar veeeeeeel te veel betaald!!!
Villa vibes........oplichting......veeeeeeeel te duur!

Varkens eten beter en paarden hebben een mooiere stal
Ik ben afgelopen zomer met VV op vakantie geweest. Vooraf kregen we van Villa Vibes alle e-mailadressen van alle deelnemers gemaild. Een week na onze reis werd ik regelmatig 's nachts uit mijn bed gebeld terwijl ik daarvoor nooit last van had. Tijdens de vakantie - die verder goed geregeld was- heerst er een zeer jachtige sfeer met veel enge mannetjes. Het percentage mannen met een IT achtergrond en een autistische stoornis was hoog. En als je daar iets over schrijft krijg je als antwoord "jij bent de enige die dit vindt".

De klanten van Vila Vibes zijn dan misschien wel hoger opgeleid, maar waag het niet om kritische te zijn. En met je persoonlijke gegeven wordt slordig om gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven